werkplaatshandboek Corsa 1996 1.4 swing

Forumindex Forums Modellen Corsa werkplaatshandboek Corsa 1996 1.4 swing

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235927
    antonov314
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 April 2011

      Hey,

      Iemand die mij een Kopie van zijn werkplaatshandboek kan sturen?
      gaat om een Opel Corsa 1996 1.4 Swing.
      het mag ook eventueel digitaal naar de email.

      Bedankt

      #17859269
      McKaamos
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 December 2009

        Uhm, je weet dat zo’n boek enkele honderden pagina’s telt?
        Even een kopietje sturen is net zo duur in de papierkosten en transport als wanneer je een nieuwe besteld.

        Per email kan ook, maar dan is er iemand een eeuwigheid aan het scannenm tenzij hij/zij een digitale versie al heeft (ik kan ze helaas niet vinden zo snel, alleen van de 16valve versie heb ik hier).
        En als die persoon hem al digitaal heeft, past dat niet in je mailbox. Dat gaat om minstens 100MB aan scans.

        #17859270
        antonov314
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 April 2011

          [rquote=1918196&tid=146767&author=McKaamos]Uhm, je weet dat zo’n boek enkele honderden pagina’s telt?
          Even een kopietje sturen is net zo duur in de papierkosten en transport als wanneer je een nieuwe besteld.

          Per email kan ook, maar dan is er iemand een eeuwigheid aan het scannenm tenzij hij/zij een digitale versie al heeft (ik kan ze helaas niet vinden zo snel, alleen van de 16valve versie heb ik hier).
          En als die persoon hem al digitaal heeft, past dat niet in je mailbox. Dat gaat om minstens 100MB aan scans.[/rquote]

          Dat begrijp ik maar wil er best wel wat voor neerleggen hoor :)
          en als je naar een copycenter gaat ben je voor een paar euries al klaar.
          en gmail kan meer dan 100mb ontvangen trust me :angel

          #17859271
          McKaamos
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 December 2009

            [rquote=1918446&tid=146767&author=antonov314][rquote=1918196&tid=146767&author=McKaamos]Uhm, je weet dat zo’n boek enkele honderden pagina’s telt?
            Even een kopietje sturen is net zo duur in de papierkosten en transport als wanneer je een nieuwe besteld.

            Per email kan ook, maar dan is er iemand een eeuwigheid aan het scannenm tenzij hij/zij een digitale versie al heeft (ik kan ze helaas niet vinden zo snel, alleen van de 16valve versie heb ik hier).
            En als die persoon hem al digitaal heeft, past dat niet in je mailbox. Dat gaat om minstens 100MB aan scans.[/rquote]

            Dat begrijp ik maar wil er best wel wat voor neerleggen hoor :)
            en als je naar een copycenter gaat ben je voor een paar euries al klaar.
            en gmail kan meer dan 100mb ontvangen trust me :angel[/rquote]

            Dat is precies m’n punt, als je er wat voor neer wil leggen, kan je er beter een kopen ;)
            Copyshops zijn niet zo goedkoop, zeker niet als je boekwerken van zo’n 500 vel geprint wil hebben.

            #17859272
            bandido
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 February 2010
            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.