Wellicht een Frontera 3.2

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255549
    LexSF
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 January 2012

      Hallo,

      Op dit moment rij ik in een Vectra c (sedan) uit 04.
      De interesse is gewekt om ergens dit jaar over te gaan op een Frontera B 3.2 wagon (bj>00).

      Hoewel ik al een beetje heb rond gekeken, ben ik benieuwd naar de kennis van de kenners.
      Mijn vraag is aan jullie, wat zijn bij dit model de plus en natuurlijk vooral de minpunten?

      Mvg

      Lex

      #18109629
      bloklandterror
        Lid sinds:
        1 July 2004

        waar zal ik beginnen…..

        verbruik….
        reparatiekosten/onderhoud

        heerlijke auto om mee te rijden. zou hem niet graag weg doen ondanks de kosten die er bij komen kijken

        #18109630
        Pastra
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 February 2007

          Het idee om een omega aan te schaffen is vorige week aan de kant gegooid, en er zal binnen ongeveer een half jaar een Frontera B 3.2 binnen het wagenpark komen.

          Ik ben ook wel benieuwd naar de punten!

          Gr.
          Pastra

          #18109631
          bloklandterror
            Lid sinds:
            1 July 2004

            dit is weer het voordeel van een beetje extra power.

            #18109632
            LexSF
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 January 2012

              :thumbup :thumbup

              #18109633
              sh93
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 September 2011

                Hier nog zo een voorbeeld


                Je moet wat als de trekker te laat komt :thumb

                #18109634
                Opelfrdick
                  Lid sinds:
                  8 July 2013

                  natuurlijk, na een trieste ervaring met Omega B met veel kosten en een onbetrouwbare dealer heb ik me laten verleiden tot een Frontera B ook automaat van een andere dealer. Bijna net zo goed als mijn Rover 3500 SD1 met V8 en de Ford Scorpio Ghia met 3 liter V6, ben dus gewend aan benzineverbruik: bij 110 km/uur 1 op 10, bij hogere snelheid gaat het verbruik ook snel omhoog. In de stad is 1 op zes, soms zeven….
                  Heb alleen kosten gehad voor een wielopnemer/sensor RV van 500 euro…
                  Maar de waarschuwingslampje bleef banden en “kon er niet uitgeprogrameerd worden”, de toerenteller doet het niet, pas als de lichtschakelaar even is aangezet. Zal wel, ‘kan ook leven zonder.
                  Heerlijke auto, al mis ik de vele electronische grapjes van de Omega B, bijv. ruiten die omhoog gaan als de auto met afstandsbediening op slot gaat…
                  Dieseldick

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.