welke stuurkolom kappen zijn dit?

Forumindex Forums Overige Opel algemeen welke stuurkolom kappen zijn dit?

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209914
    opelmantagek
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 August 2005

      Ik heb sinds kort een kadett gsi waar een astra f dashboard in is gebouwd. Nu had mijn kadett geen contactslot meer en moest je de auto starten door middel van een paar knoppen,die kinderkraam heb ik eruit gesloopt en mij een contactslot gehaald op de sloop,maar nu kwam dat met het gat van mijn kappen niet uit (ZIE FOTO 1) dus heb ik ook de kolom kappen van een astra f mee genomen van de sloop (ZIE FOTO 2) hiervan past het onderste deel met wat kleine aanpassingen in mijn kadett maar kom ik met het bovenste deel niet uit omdat mijn hendels van de richtingaanwijzers en dergelijke verder naar achter zitten (ZIE FOTO 1+2) Nu past het bovendeel (ZIE FOTO 1) wel maar die is door een vorige eigenaar al aangepast maar hebben teveel weggehaald zodat nu de rubbers van de hendels niet meer vast gezet worden.

      Wie weet in welk type de kappen van foto 1 zitten.opmerkelijk is dat het gat voor kontactslot recht is en de gaten voor de hendels meer naar achteren zitten.

      #17483837
      opelmantagek
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 August 2005

        Volgens mij zijn ze van een tigra :hmmz

        Iemand nog kappen liggen van een tigra?

        #17483838
        Onderbroekie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 July 2007

          zijn idd van een Corsa B of een Tigra

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.