welke spreidnagel voor opel vectra c gts side skirts

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum welke spreidnagel voor opel vectra c gts side skirts

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18362370
    martinopel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 February 2013

      beste leden ,

      mijn sideskirts heb ik laatst eraf gehaald daardoor zijn de pinnetjes naar binnen gekomen en liggen nu in de balk deze zijn niet mogelijk om eruit te halen en wil nu nieuwe bestellen alleen weet ik zo niet welke . De nummers die ik gevonden zijn OEM nr: 1104880-90087290 en OEM nr: 1719245-90138810 en OEM nr: 1104882-90450482 nu is mijn vraag welke heb ik nodig om deze weer te monteren . Het gaat om een vectra c 2008 uitvoering GTS motor 2.2 , als er nog wat info mist laat maar weten .

       

      mvg

      martin

      #18362372
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012
        #18362374
        martinopel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 February 2013

          :dank-u: Opeltje17 nu zie ik dat je de zelfde model hebt kan het zijn dat je scherm van de info scherm wat donkerder is in de tijd van winter tegen voer de zomer . de scherm staat om maximaal 100% . Als het koud is dan is hij erg donker en na een tijd wordt hij helder .

           

          #18362375
          TWA
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 June 2010

            Nummer 6 op de tekening ;-)

            ecat24.com

            En denk dat het display door de kou verkleuring heeft. Of als je je licht inschakelde, want dan dimt de verlichting ook dacht ik.

            Greetz Emiel

            #18362376
            martinopel
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 February 2013

              heel erg bedankt   TWA :toppie:   voor de website zoals ik zie kan je ook andere onderdelen vinden , zo wordt het makkelijker onderdelen vinden . Wat bedreft de scherm als hij gewoon in de dag stand staat dan is die nu de laatste maand erg donker naarmate ik ga rijden dan wordt hij lichter de scherm voelt ook warm aan , in de zomer dan is hij fel kan ik hier iets aan doen of is het een kwaaltje .

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.