Welke speakers te monteren

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Welke speakers te monteren

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207228
    Baszz
      Lid sinds:
      9 June 2008

      Ik heb een Corsa B en de speakertjes zijn op en moeten er een paar nieuwe in, maar nu hebben de orginele speakertjes een soort van schuine randwaardoor ze niet tegen het raam komen als het raam in de onderste stand is.
      Nu zou ik graag willen weten wat bv een leuke set speakers is om te gebruiken zonder al teveel uit te geven.
      Ik heb een kenwood radio met tulp uitgang achterop die voor ik meen een sub is oid.
      Ik kan zelf wel een opvul rand zagen uit een plaat MDF om de speaker passend te maken.

      #17413813
      Harjan
        Lid sinds:
        17 October 2005

        Ik heb nog 4 nette Mac Audio speakers liggen. Er zitten ook 4 tweeters bij, maar geen filters. Ze klinken leuk maar zijn er bij mij uit gegaan omdat ik harder wou.

        Hoef er geen hoofdprijs voor.

        U2U maar bij interesse:)

        #17413814
        Baszz
          Lid sinds:
          9 June 2008

          U2U verstuurd.

          #17413815
          Harjan
            Lid sinds:
            17 October 2005

            origineel gepost door Baszz
            U2U verstuurd.

            U2U terug:)

            #17413816
            s_k
              Lid sinds:
              27 May 2008

              Had ooit een Nissan Micra en inderdaad, een MDF randje is de ideale oplossing. Heb je ook nog een beetje extra klankruimte :D

              #17413817
              Bluns
                Lid sinds:
                24 December 2005

                In mn astratje had ik ook helemaal geen ruimte maar een setje Flatlines van Audio System was de oplossing..

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.