Welke radio mp3/cd speler met stuurbediening en TID

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Welke radio mp3/cd speler met stuurbediening en TID

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208585
    opel4ever
      Lid sinds:
      5 July 2004

      Hallo,

      Ik heb zojuist een vectra b station uit 2000 aangeschaft.

      Welke radio’s zijn geschikt voor stuurbediening EN informatie op TID.

      Nu heb ik zelf al wat opgezocht en kom erachter dat jvc geen tid ondersteuning heeft.

      Pioneer en kenwood weer wel,

      Heeft iemand ervaring met dit meer, met de stuurbediening en TID aangesloten?

      Ik zoek dus zo’n radio, met bluetooth voor gsm. usb is leuk maar hoeft niet perse.

      alvast bedankt voor jullie antwoord.

      #17462208
      Juffer1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 July 2006

        In een Astra G heb ik zowel de stuurwielbediening als de TID / MID werkend gehad.
        Hiervoor heb je dan de CAW-OP7060 nodig.

        Deze adapter ondersteund alleen de TID / MID functie bij de duurdere Kenwood modellen (Mask serie ed).

        Bleutooth carkit via radio is echt ruk !
        Heb nu al een 6 tal van die radio’s gezien in mijn omgeving : tot 50 k/m is het te doen, daarboven is het niet meer te verstaan.

        Gr. Arjan

        #17462209
        Onderbroekie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 July 2007

          Is goed dat je het zegt want, ik wou namelijk een carkit van Nokia aan schaffen iets met de CW-7 ofzo maar ik zat al aan te twijfelen want als je op de snelweg zit en je praat dan hoor je nauwlijks wat. Dus ik zit nu beetje te kijken naar een Parrotje :thumbup

          origineel gepost door Juffer1
          In een Astra G heb ik zowel de stuurwielbediening als de TID / MID werkend gehad.
          Hiervoor heb je dan de CAW-OP7060 nodig.

          Deze adapter ondersteund alleen de TID / MID functie bij de duurdere Kenwood modellen (Mask serie ed).

          Bleutooth carkit via radio is echt ruk !
          Heb nu al een 6 tal van die radio’s gezien in mijn omgeving : tot 50 k/m is het te doen, daarboven is het niet meer te verstaan.

          Gr. Arjan

          #17462210
          Juffer1
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 July 2006

            Parrot is :thumbup

            #17462211
            opel4ever
              Lid sinds:
              5 July 2004

              Ok bedankt voor de info,

              Iemand ook ervaring met pioneer of jvc :o

              #17462212
              opel4ever
                Lid sinds:
                5 July 2004

                ben nu aan het kijken voor radio,

                word denk ik de pioneer deh-600 bt wil geen 700 omdat ik usb niet nodig vind.

                bestel er gelijk een mic bij alsmede een verloop kabel bij, volgens mij is coolsound.nl het goedkoopste

                #17462213
                Juffer1
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  26 July 2006

                  En Pioneer ondersteunt wel TID aansturing ?

                  Wat betreft USB : Denk daar nog maar eens heel goed overna !
                  Heb het nu ook in mn radio zitten (hoefde van mij ook niet) maar de volgende radio komt het er zeker weer in !

                  Gr. Arjan

                  #17462214
                  opel4ever
                    Lid sinds:
                    5 July 2004

                    nee vind usb onhandig, en lomp, ik heb liever een radio met een cardreader, pioneer heeft er 1 maar dan weer zonder bluetooth, heet volgens mij de 4200sd

                    Op de website staat dat tid word ondersteunt bij de 600 en 700

                    #17462215
                    opel4ever
                      Lid sinds:
                      5 July 2004

                      ow wat ben ik dom geweest,

                      Heb dus de verkeerde kabel besteld :(

                      Lees nu net op een oude topic forum dat je niet de ca-r-pi.151 moet hebben voor stuurwielbediening en tid, maar de ca-D-pi.151

                      Dus das flink balen heb nu waarschijnlijk alleen stuurwielbediening en geen tid meer :( :(

                      #17462216
                      opel4ever
                        Lid sinds:
                        5 July 2004

                        zo,

                        alles is ingebouwd en werkt goed,

                        heb alleen 1 opmerking, er zit een kleine ruis in de boxen, als ik mp3 of een cd luister, tijdens het rijden is het niet te horen, door omgevingsgeluid, maar wanneer je de muziek wat harder zet en stilstaat, dan hoor je een continue ruis. Heeft dat iets met massa te maken, want als ik hem naar tuner zet of bluetooth audio dan hoor je het niet

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.