Welke opties voorbereid astra g

Forumindex Forums Modellen Astra Welke opties voorbereid astra g

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17274203
    Sporting-Astra
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 October 2015

      Aangezien ik graag wat extra opties wil inbouwen ben ik benieuwd wat er wel en niet is voorbereid op mijn auto.

      heb wat gezocht maar niks gevonden, weet wel dat het per auto sterk verschilt.

      Ik heb astra g uit 99 sport uitvoering dus geen edition.
      De opties die ik heb zijn airco, mistlampen, lederen stuur(mocht het iets uitmaken) ABS en stuurbekrachting.

      Niet lekker veel dus….
      Mijn wensen op termijn zijn bijv. electr. buitenspiegels te plaatsen en een lederen interieur net stoelverwarming en airbags aan de zijkant.
      nu weet ik dat de stoelverwarming niet is voorbeireid, omdat er geen sterkkers zitten onder de asbak.
      Is er dan wel een optie om dit aantesluiten?

      #18301784
      Step-han
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 September 2010

        Dan zul je dus zelf kabels moeten trekken. Elke auto is anders, bij de één is bijna alles voorbereid en bij de andere bijvoorbeeld niets.

        Ik had hiervoor zelf een Astra G uit 1998 waar wel de mistlampen waren voorbereid. Een andere Astra uit 1998 was dit weer niet het geval.

        Wil je bepaalde opties inbouwen, kijk dan eerst even of het is voorbereid. Als dit niet het geval is kun je altijd nog zelf de bedrading trekken.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.