Welke OP-COM voor Signum 2004?

Forumindex Forums Overige Op-Com Welke OP-COM voor Signum 2004?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17246937
    Ron4you
      Lid sinds:
      6 February 2012

      sorry voor de dubbel post…..maar ik lees nu over OP-COMS van 30 tot 400 euro…..
      Zoals in een eerdere post wil ik AL het onderhoud en reparatiewerk zelf gaan doen, dus ik wil een op-com die kan uitlezen EN eventueel kan programmeren. Kan die van 40 euro (kloon) hetzelfde als de originele op-com van 399 euro? Gister werkte m,n cruisecontrol niet, vandaag weer wel. Vanmiddag werkte de automatische stoelafstelling op de 2 sleutels niet, vanmiddag weer wel. Ik wil dus echt een op-com om de fout(en) te vinden en te repareren. Wie kan me de verschillen uitleggen. Op-com is voor een 2.2 signum uit 2004.
      Wie o wie…??

      Greetz Ron

      #17997468
      SigNumberOne
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 May 2011

        als je ff de zoekfunctie gebruikt met OPCOM kun je heel veel zelf vinden :thumb
        neem van mij aan dat de op-com van 399 ook geen originele is.

        #17997469
        Spacejam
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 November 2006

          Kan wel origineel zijn. Vanaf 350 euro kan,je een basic uitvoering hebben, bijvoorbeeld alleen voor canbus opels

          Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

          #17997470
          Ron4you
            Lid sinds:
            6 February 2012

            Klopt, die van 399 is idd een basic uitvoering origineel.
            Heb even de zoekfunctie zoals aangegeven gebruikt en heb een opcom besteld op MP via een linkje uit een eerder topic.
            Ik gebruikte steeds “OP-COM” in de zoekfunctie van het forum…daarom had ik zo weinig resultaten ;)

            Thanks voor de hulp!

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.