welke motorsteun kadett b 2.0cih

Forumindex Forums Techniek Cih welke motorsteun kadett b 2.0cih

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208935
    EBkadett
      Lid sinds:
      22 April 2006

      hoi,

      welke motorsteun moet ik hebben om een 2.0cih motor op een kadett B 1900 vooras te zetten?

      van welke opel is deze motorsteun rubber

      en deze motor steun

      groeten sander

      #17467338
      olafspoolder
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 October 2007

        Hoi,

        De B-kadett CIH heeft motorsteunen die alleen op de B-kadett CIH zitten. Ze lijken op die van de Opel GT maar zijn toch anders. De GT heeft twee dezelfde motorsteunen, en de kadett twee verschillende, een lange en een korte. De lange moet aan de linkerkant van de auto (onder de remverdeler) die kun je zien op de foto van de auto van Chris die je zelf geplaatst hebt. Aan de andere kan zit dus de korte. Wat je eventueel zou kunnen doen is Opel GT steunen nemen en aan de linker kant de steun opvullen met zelf te draaien bussen.

        De motorrubbers zijn ook specifiek voor de kadett (of ze op de GT hetzelfde zijn weet ik niet maar denk ik wel). Helaas zijn deze niet meer nieuw te koop.

        Groeten Olaf

        #17467339
        EBkadett
          Lid sinds:
          22 April 2006

          hoi,

          bedankt voor de tip

          ik had chris ook al een u2u gesturd ij heeft er record rubbers op zitten en die zijn volgens hem nog gewoon leverbaar.

          groeten sander

          #17467340
          EBkadett
            Lid sinds:
            22 April 2006

            ik heb gister steunen gehaald.

            de rechter (korte) van een gt
            de linker (lange) van een commodore

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.