Welke LEDS voor kenteken verlichting Astra H?

Forumindex Forums Modellen Astra Welke LEDS voor kenteken verlichting Astra H?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #17744970
    SiggieTigra
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 October 2009

      @PumZ wrote:

      Hoe dan ook vind ik ook dat wit licht op de kentekenplaat mooier is dan geel licht. Zeker op mijn witte (Duitse) kentekenplaat.

      Weet iemand me al te vertellen bij welke webshop deze leds te bestellen zijn? :)

      Als je net als mij in DE woont, kun je ze ook simpel op ebay bestellen.
      Ook je stadslichtjes kun je daar kopen.

      Ik heb ze hier: http://stores.ebay.de/xenonforu vandaan

      Hou er wel rekening mee dat je ze voor de TÜV even wisselt met originele verlichting. LED mag niet van de TÜV.

      #17744971
      PumZ
        Lid sinds:
        14 June 2012

        Bedankt voor die tip! Wist ik niet, er rijden toch VEEL ook nieuwe auto’s rond met LED? Of bedoel je dat alleen de LED kenteken verlichting niet mag?

        #17744972
        SiggieTigra
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 October 2009

          @PumZ wrote:

          Bedankt voor die tip! Wist ik niet, er rijden toch VEEL ook nieuwe auto’s rond met LED? Of bedoel je dat alleen de LED kenteken verlichting niet mag?

          Reken maar zo bij de TÜV: is het niet standaard geleverd op jouw auto, je hebt geen ABE of het is niet “eingetragen” op je kentekenbewijs, keurt de TÜV het niet goed.
          Dit geldt dus ook voor je uitlaat, spoilers, velgen, noem maar op…

          Ik heb trouwens nog een setje LED kentekenverlichting en stadslichten liggen, voor de Signum. Als die in een astra H passen mag je ze tegen geringe vergoeding wel hebben/ophalen.

          #17744973
          PumZ
            Lid sinds:
            14 June 2012

            Je woont erg dicht in de buurt! Ik woon in Neuenhaus!

            Ik zal eens kijken of dat zou kunnen passen. Stadslicht / “mistlicht” heb ik overigens al vervangen voor LED.

            #17744974
            SiggieTigra
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 October 2009

              @PumZ wrote:

              Je woont erg dicht in de buurt! Ik woon in Neuenhaus!

              Ik zal eens kijken of dat zou kunnen passen. Stadslicht / “mistlicht” heb ik overigens al vervangen voor LED.

              lol, inderdaad de L44 afrijden, in Ringe keertje rechts en je bent er!

              #17744975
              J.Eland
                Lid sinds:
                28 April 2010

                Op Ebay.de bij modellbau/ modeltreinen staan diverse handelaren die goede led’s verkopen.

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.