Welke katalysator

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Welke katalysator

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18461617
    LauraL
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 August 2021

      Hallo allemaal,

      Is er iemand die weet welke katalysator onder mijn Zafira zit. Het gaat om de 2.2 versie met motor code z22yh.
      Is het een voorpijp- of een spruitstuk katalysator? Als iemand toevallig het originele onderdeel nummer weet hoor ik het ook graag.

      En lambda sondes, Zijn deze ergens nieuw te koop of waar vind ik de juiste.
      Alle tips zijn welkom.

      gr. Laura

      #18462178
      Joop.t.S
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 March 2022

        Hier kan je,  je  kenteken invullen.

        https://uitlaat-winkel.nl/katalysatoren/katalysatoren-opel/katalysator-opel-zafira-b.html

        Zoek in Google op :  Katalisator kopen. ;-)

        Maar als je er een koop moet het in een winkel zijn bij u in de buurt, zodat je de Katalisator kan ruilen.

         

        #18465754
        Joop.t.S
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 March 2022

          Beste Opel rijders,

          De originele katalysatoren voor de ZAFIRA – A 2.2 -16V van 1999 tot 2005 zijn niet meer nieuw te kopen.

          Mogelijk wel op de sloop. Gezien de waarde van het metaal in de Katalysator is de kans klein.

          Bij de dealer ( Opel ) wordt een vervangende Katalysator geplaatst. kosten  1127,99 .

          Daar zitten twee Lambdasonden bij in begrepen.  En is geen klus voor de doe het zelf.

          Mvg.

          Joop

          #18466665
          LauraL
          Deelnemer
            Lid sinds:
            11 August 2021

            Voor het geval dat iemand er iets aan heeft;

            Ik heb een nieuwe katalysator gevonden voor 600€. Ik neem dat het niet de orginele is maar een b-merk. Mijn bouwjaar is 2006 met z22yh motor. Mocht iemand het adres nodig hebben, stuur me een privé berichtje.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.