Welke gsm's zijn compatible?

Forumindex Forums Modellen Corsa Welke gsm's zijn compatible?

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17221739
    Jeannette1973
      Lid sinds:
      27 May 2010

      Hallo!

      Misschien zit ik hier met mijn vraag helemaal verkeerd, maar ik stel ‘em toch maar. Hopelijk is er iemand die me kan helpen.

      Ik ben op zoek naar een lijst met alle gsm’s die compatible zijn (dus het telefoonboek uit de telefoon overnemen) met het bluetooth-systeem van een Opel Corsa uit 2008.

      Op dit moment heb ik een Samsung Jet, ik kan met deze gsm wel verbinding maken met het bluetooth-systeem en bellen en gebeld worden. Helaas moet ik, als ik iemand wil bellen, het nummer op mijn telefoon selecteren. Dit is geloof ik niet de bedoeling van handsfree bellen… :P

      Dus nu wil ik graag een nieuwe gsm kopen (het liefst Samsung), maar daarvan wil ik wel graag van tevoren weten of mijn Corsa het telefoonboek overneemt. Wie o wie kan mij helpen?

      Vast bedankt! :thumbup

      #17679615
      JFHSas
        Lid sinds:
        13 March 2008

        Wat zit er precies in dan? Ik neem aan CD30 MP3 met telefoonvoorbereiding… Wat nog meer?

        #17679616
        Jeannette1973
          Lid sinds:
          27 May 2010

          Op de middenconsole staat DVD 100 Navi. Weet je dan genoeg?

          #17679617
          McKaamos
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 December 2009

            Volgens mij is dat meer een telefoonfunctie dan een bluetooth carkit functie.
            Carkits kunnen het wel, vziw, maar je telefoon moet wel z’n contactsynchronisatie aan hebben staan.
            Op m’n Nokia 5800 heet die functie “Remote SIM”, en als die uit staat kan mijn Carkit het telefoonboek niet lezen.

            Edit: Ik weet trouwens niet hoe het zit bij een Samsung Jet, maar bij mij staat die optie onder de bluetooth instellingen. Denk dat je daar het beste kan gaan zoeken.

            #17679618
            JFHSas
              Lid sinds:
              13 March 2008

              Ik heb helaas geen handleiding van die 100 Navi. Ik weet wel dat het lastig kan zijn en als het al lukt vaak slechts de eerste 10 nummers te kiezen zijn.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.