Heren,
Ik ben weleens benieuwd wat jullie ervaringen/ideen zijn, er zijn zoveel mogelijkheden:
– Open dumpvalve, hoor echter weleens dat deze motorstoringsmeldingen kan vooroorzaken
– Elektrischer recirculatie ventiel
– Onderdruk gestuurde recirculatie ventiel
Waarbij bij een recirculatie ventiel de vraag is waar deze moet komen,
– Dichtbij de gasklep, zodat alle lucht die in beweging is blijft circuleren, de afgelegde weg tot aan de turbo toever is echter wel vrij lang.
[img]http://i225.photobucket.com/albums/dd189/manta-c20let/Mobile%20Uploads/20161114_202507_zpsjmmwitre.jpg[/img]
– Dichtbij de turbo, de lucht van turbo tot aan gasklep komt stil te staan, maar de afgelegde weg van de lucht bij de turbo is wel heel kort.
[img]http://i225.photobucket.com/albums/dd189/manta-c20let/Mobile%20Uploads/20161114_201716_zps2mx4ofsb.jpg[/img]