welke banden

Forumindex Forums Modellen Insignia welke banden

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232647
    nicocorsa
      Lid sinds:
      6 June 2006

      hallo even een korte vraag over jouw banden keuze op insignia .

      welke banden heb je gemonteert staan ophet voertuig en zou je ze ook terug plaatsen moesten ze versleten zijn . en welke km stand heb je ermee gedaan .

      #17815763
      nicocorsa
        Lid sinds:
        6 June 2006

        ik zelf heb de goodyear eagle f1 asymetric in de maat 245-35-20

        heb voort moment 42dkm

        en zou ze willen terug plaatsen moesten ze versleten zijn . al twijfel . ik om een setje toyo proxes te testen . maar weet niet wat ze juist doen in mijn maat op de wagen .

        #17815764
        alphox
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          ik heb ook de goodyear eagle f1 net als jou. ik heb ze er nu zo’n 9000 km a 10.000 op liggen, en moet zeggen dat de slijtage behoorlijk snel gaat.
          wel erg goeie grip dus zou ze weer terug plaatsen ook

          in de winter heb ik bridgestone’s, winterbanden in 235/45/18, bevallen ook erg goed

          #17815765
          nicocorsa
            Lid sinds:
            6 June 2006

            mijne liggen der zoals hier boven staat op 42dkm heb wel een diesel 130ps

            #17815766
            Opel4all
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 August 2006

              Hallo,

              Ik had op mijn 19 inch de Dunlop Sport-Max liggen, deze zou ik dus nooit weer kopen.

              Maken veel lawaai, en er zitten zelfs haarscheurtjes in het loopvlak, had ik niet vewacht van zo’n band :(

              Op de 18 Inch heb ik winterbanden liggen van Pirelli, deze bevallen mij zeer goed.

              Groetjes, Joche

              #17815767
              nicocorsa
                Lid sinds:
                6 June 2006

                ik zelf ga voor volgend jaar winter banden kopen . maardan op stalenwielen .

                #17815768
                LoodsjeB
                  Lid sinds:
                  27 November 2010

                  De Continental Sports Contact 3 (245/45 ZR18). Voorbanden vervangen na 23k (laatse 4k gechipt), wederom Conti’s eronder. Weet niet wat er om gaat bij volgende keer 4 nieuwe zomerbanden, de Conti’s bevallen wel goed. Winterbanden de Bridgestone Bliztrack (235/45 18), nu ca 5000km. Deze bevallen goed. Voorheen Toyo Proxes onder een Senator 24V gehad, was een dure hobby (ca 9 @ 10 k / set aandrijvende wielen. Wel een hoop grip, maar dan ook echt glad). Schoonpapa heeft Dunlops (type?) in 245/45 18, nu ca 35k en nog niet half weg (op een 1.8 sedan).

                  #17815769
                  alphox
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    met minder pk’s is het opzich wel logisch dat de banden langer mee gaan natuurlijk.

                    #17815770
                    nicocorsa
                      Lid sinds:
                      6 June 2006

                      ja dat lijkt me ook wel logisch ja . en ook doe elke dag 30 km snelweg waar ze ook weinig slijten .

                      wou de bevindingen weten van de banden onder iemand insignia . al weet ik zelf wel dat er nog niet zo vele mense met andere banden rond rijden .

                      ik zelf heb dunlop sp 9000 in 195/45/14 gehad
                      en toyo proxes t1r 195/45/14 gehad onder mijn uitgebouwd corsa b . was van de toyo beter tevrede .

                      al behalve mij de goodyear’s onder mijne nu wel erg goed . nu moet ik ook wel zeggen vanvoor stan ze op 3.0 bar en achter op 2.7

                      #17815771
                      custom
                        Lid sinds:
                        19 December 2004

                        Voor jou Insignia is er bij Toyo de 245/35R20 proxes C1S.. een zuinige stille comfortabele band uitermate geschikt voro Insignia.. De baas rijd er zelf ook op.

                        #17815772
                        nicocorsa
                          Lid sinds:
                          6 June 2006

                          ja heb voort moment nog 2 nieuwegoodyear’s in de kelder. liggen die komen er eerst op . vindt de gok groot om te wagen want debandjes zijn ook zomaar niet goedkoop

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.