welke bakken achter 24 v ?

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD welke bakken achter 24 v ?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17240759
    Martijntwello
      Lid sinds:
      2 July 2004

      hoi,
      ik heb de 24 v in de senator a gehangen.. met bij behoorende automaat..
      alleen nu blijft alles als een idioot tillen zodra ik harder dan 35/40kmh wil rijden…

      zit hem waarschijnlijk in de aangepaste tussenas.
      maargoed dat even terzijde

      ik ben benieuwd wat voor bakken er allemaal nog meer achter de 24v passen..

      past die van een senator a2 4 traps ??? (zoja aanbieden met tussenas aub)
      (de 3 traps in elk geval niet)

      met een vliegwiel past erneen 265 getrag achter.. (te duur)
      past een 240 getrag ook met een aangepast vliegwiel ?? zoja waar haal ik zo’n vliegwiel..?

      dit vraag ik omdat ik er toch weer mee aan de gang moet. en de bak die ik er nu onder heb ook niet de beste is..

      een andere optie is ook welkom

      #17911317
      Hendri
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 August 2005

        Gewoon een R25 bak (kabel bediend) of R28 (hydraulische bediend) En vliegwiel in Duitsland halen bij Ronald Bolz

        #17911318
        GSE
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 August 2006

          jip 4-gang automaat van een Monzapast prima,je moet dan wel de flexplaat van de 24V nemen en zelf een steuntje voor de tv kabel maken..

          240 en 265 moet je een ander vliegwiel hebben met bij behorende plaat en drukgroep Ronald heeft dit spul wel liggen..

          #17911319
          CQPV6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 October 2008

            ik heb na wat aanpassingen een origineel 2-massavliegwiel van c30se met een gripplaat van Dikkenberg passend in een 265 gekregen, moet zeggen dat dit een hele fijne combi is in een B ascona :D

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.