Welke audio/navi/speakers passen er in een Meriva 2008 ?

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Welke audio/navi/speakers passen er in een Meriva 2008 ?

  • Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225004
    Gerda43
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 July 2010

      Ik heb dezelfde vraag als bij de zafira maar dan de originele speakers vervangen van een opel meriva uit 2008. Er zit een cd 30 mp3 in. Als ik via de aux aansluiting mijn mp3 speler “afdraai” is het geluid net zo middelmatig als bij radio of cd. Dus denk ik dat vervanging van de speakers bij mij al goed resultaat zou opleveren ? Wij zijn geen klussers met de auto, dan loop ik het risico dat de deurpanelen op half elf:swear komen te hangen en er helemaal geen geluid meer uit de speakers komt…:hmmz Wie weet een betrouwbaar :angelen betaalbaar adres in regio Zaanstad om dit te laten doen ? Ook heb ik gedacht aan vervangen heel audiosysteem cd30 mp3. Kwam bij navaudio wel mooi aanbod:thumbup tegen (http://www.navaudio.nl/products/Opel-Astra%7B47%7Dvectra%7B47%7D…–autoradio-navigatie.html )
      maar dat zou dan weer niet geschikt zijn voor de Meriva en dan heb ik nog vragen over de kwaliteit hiervan? Wie weet waar ik audio aanbod voor Meriva kan vinden (op internet) of heeft tips, zoals welke audio van de diverse opelmodellen uitwisselbaar is ?:wors

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.