Welk luchtfilter past er op de B kadett?

Forumindex Forums Modellen Kadett Welk luchtfilter past er op de B kadett?

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264946
    tobykadett
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 November 2013

      hallo allemaal,

      Ik ben bezig met het opknappen van mijn b kadett.
      Ik heb hem nu eindelijk bijna zover nog een paar kleine dingen.
      Ik loop alleen tegen het feit aan dat ik nergens een goed luchtfilter kan vinden. laat staan uberhaupt 1 die past.
      in mijn hoofd heb ik zoon mooie chromen rond filter wat er boven op zit maar ik heb geen idee waar ik dit moet zoeken.
      er zit nu een zwarte kap op met een tuit naar de zijkant. verder kan dit filter ook niet geopend worden.
      het is 1 complete unit, ik zou het dus mooi vinden om een rond luchtfilter te hebben waar je ook daadwerlijk de filters kunt verwisselen.

      Die zit er nu op alleen die van mij zitten geen clipjes aan en kan dus niet worden geopend maar kwa uiterlijk is die het zelfde.

      zo iets als dit zou ik er graag op willen zetten.
      te vinden op deze website http://www.jeepparts.nl/parts/Jeep-CJ-series/Accessoires-exterieur/Chrome-luchtfilterkit-14×3-SUMG3000″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      Iemand ideeën?

      #18226301
      jethro
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 February 2008

        Het is zo simpel…………………..
        Pak eentje van een Kadett-C, of Kadett-D, beide kun je de filterelement verwisselen.
        Moet wel de zelfde stoterstangen motor zijn, van een 1.2 OHC past dus niet.
        Voor een sportfilter ff kijken bij Biesheuvel of zo iets, meet ff de diameter van de ronde aansluiting op.
        En evt. de hoogte.
        :thumb

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.