Welk lampje voor remlicht H4 of H7 bij de Corsa Easytronic?

Forumindex Forums Modellen Corsa Welk lampje voor remlicht H4 of H7 bij de Corsa Easytronic?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18346859
    Rude
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 October 2013

      Goedemiddag

      Ik kom er niet uit zelfs niet via het opelboekje, nergens staat aangegeven of je het beste H4 of H7 kan gebruiken bij het vervangen van een remachterlicht?
      Ik heb laatst zelfs mijn remlicht laten vervangen door de wegenwacht zo handig ben ik… :happy02:
      Dat voltage werd door meneer uitgelegd en dat hij er maar op 1 manier in kan.
      Mijn auto is een easytronic uit 2002 Corsa 2

      Dat H4 H7 verhaal had ik niet gevraagd en heb ik ook geen verstand van.

      Weet iemand dit?

      #18346864
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        #18346866
        Rude
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 October 2013

          Dank je, dat heeft de wegenwacht ook zo gedaan, maar is het nu H4 of H7? Ik zie geen verschil bij de verpakkingen bij de action.

          #18346867
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            H lampen zijn alleen voor voor bestemd..
            achter zitten gloeilampjes..
            hiervoor kun je beter naar een broekhuizen of bresan e.d. gaan.. die kunnen jouw helpen met de juiste lamp te vinden voor jouw auto.. dat kunnen ze vaak bij een action niet.. die weten hoe ze een auto moeten starten en rijden en dat is het..
            en een tip: vervang ze per paar. als de ene kapot gaat dan zal het niet lang duren dat de andere ook kapot gaat als ze er net zo lang in zitten..

            #18346918
            Rude
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 October 2013

              Ok dankje, ik moet je eerlijk zeggen, ze gaan weinig stuk.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.