wel of niet GSE

  • Dit onderwerp is leeg.
19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270534
    Sjoerd uit friesland
      Lid sinds:
      12 February 2015

      Daar gaat i weer jongens,

      heb gister een beste aanvaring gehad met een verkper, hij is er 1000% zeker van dat het een echte gse is, ik had via pm al een bericht gehad dat het niet een echte is.

      auto heeft wel Recaro interieur, oliekoeler, abs, enz enz, alleen heeft ie chroom rondom, waar zou ik het meer op kunnen zien, het gewicht is 1408, terwijl ik lees moet 1485 zijn voor een echte GSE pffff weet t ff niet meer, wie o wie komt et het verlossende woord

      IS DIT EEN ECHTE GSE :roll: http://auto.autoscout24.nl/Opel-Monza-30E-Benzine-Bruin-247924398″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      alle hulp is welkom

      #18273043
      dockedmarc
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 August 2011

        een echte GSE heeft sowieso nergens chroom, google maar eens op Monza GSE.
        voor de rest is het lastig om het te zien aangezien alles er voor de rest gewoon op zit.

        het is trouwens niet standaard dat een GSE ABS heeft, deze bestaan ook zonder.
        ik geloof niet dat dit een originele is, maar een omgebouwde.

        #18273044
        RISL
        Moderator
          Lid sinds:
          24 January 2011

          Hij heeft wel de zwarte raamlijsten van een GSE, maar het chroom in de grill en de bumperlijsten klopt niet.

          Ik denk ook niet dat het een GSE is met extra chroom, zoveel GSE’s zijn er niet meer, dus ze worden over het algemeen wel in originele staat gehouden.

          Hooguit zou je nog kunnen vragen of de originele papieren nog bij de auto zitten waar het op staat?

          #18273045
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Blijft lastig, maar chroom hoort niet op een GSE. Tuurlijk zou het kunnen dat dit is overgezet omdat iemand dit mooier vond.

            Zit de oliekoeler verwerkt in de radiateur, of zit deze in de rechter wielkast?
            Een echte GSE met 5bak getrag heeft een separate oliekoeler rechts in de wielkast zitten, of dit bij een automaat ook zo is durf ik niet te zeggen. En staat enkele centimeters lager dan een gewone Monza.
            Dat dit geen echte GSE is, durf ik niet te zeggen afgaande alleen op het chroom, maar de combinatie chroom, 77 kilo minder en geen GSE wielen versterken wel mijn vermoeden.

            #18273046
            GSE
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 August 2006

              Stabi voor is dikker
              15mm ligt iet met de pens lager als een gewone monza
              Geen chroom nergens (dakrails deurklink sier strips bumpers enz enz allemaal zwart)
              altijd 30E (30E in een A2 heeft altijd een oliekoeler)
              Recaro interieur
              lederen stuurwiel
              koplampen met verstralers

              Maar wat maakt het uit,je kunt toch alles ombouwen en kwa waarde maakt het toch niks uit een Monza is toch 14cent de kilo waard door die belasting regels als basis prijs. :(

              #18273047
              Andre_Ede
                Lid sinds:
                16 June 2006

                Zouden de lijsten van een C kunnen zijn.

                #18273048
                Sjoerd uit friesland
                  Lid sinds:
                  12 February 2015

                  alvast super bedank jongens kom steeds verder :thumbup

                  #18273049
                  peter777
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 January 2011

                    Dit is een GSE :)


                    Alles zwart, raamlijsten bumperlijsten, grille.

                    Oliekoeler rechts onderin, en niet onbelangrijk, de 15″ zwarte ronals.

                    Maar ook voor de GSE waren er nogal wat opties. Deze heeft dan electrische ramen maar heb ze ook gezien met handslingers. Automaat was destijds ook een mogelijkheid en volgens mij zijn ook niet alle GSE’s met digidash afgeleverd.

                    Mijne heeft het iig op de duitse brief staan.

                    En de kleuren waren toch rood, zwart (antraciet), zilver en wit?

                    Maarja, Wat GSE al zei wat is echt? Als je een standaard monza pakt en een GSE donor en alles netjes overzet dan heb je in mijn ogen ook gewoon een GSE alleen is die dan niet zo van de productielijn gekomen.

                    Zie trouwens wel dat de raampees zwart is bij de aangeboden GSE. Dit is echt een crime om te vervangen, dus als het een omgebouwde is dan is er wel serieus werk aan verricht. Wel weer vreemd dat de bumper en deurstrips dan weer croom zijn….

                    #18273050
                    GSE
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      5 August 2006


                      Deze GSE heeft best veel opties:
                      Airco-electrisch open dak-abs-koplamp wissers-electrische ramen-leder interieur,bovenop de normale dingen zoals cv digi dash lederen stuurwiel,verstralers in de koplampen.

                      Verder zit der nog een veerpoot brug-booskijkers op de koplampen-mantzel grill-zo,n motor verwarm systeem op 220V-C30NE 177pk motor met bijbehorende (03/71LE) 4 gang automaat bak op en in

                      Ik rij hier af en toe wat mee,ding staat veel stil.

                      Is een jaar of 7 terug overgespoten in de originele kleur maar,der beginnen nu blaasjes rond de voorruit te komen helaas.

                      #18273051
                      peter777
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        21 January 2011

                        Mooi ding. Heb je de recaro’s in leer?

                        #18273052
                        Sjoerd uit friesland
                          Lid sinds:
                          12 February 2015

                          als je deze GSE wilt verkopen hoor ik het graag :thumbup

                          #18273053
                          GSE
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            5 August 2006

                            Nee de originele stoelen van een gewone A2 zijn in leer overtrokken,zitten geen Recaro,s in.

                            Nee ik verkoop um niet aangezien ik der zelf af en toe een ritje mee maak… En um niet moe ben,en toch al betaal heb en alleen maar meer waard word….ooit misschien lol.

                            Mijn broertje heeft precies dezelfde Monza GSE als ik zelfde kleur en rond dezelfde tijd laten overspuiten,alleen is daar een 24V ingekomen met een getrag 265 met 24V remklauwen en schijven.
                            Die is wel te koop,of laat ik het zo zeggen die auto staat daar in de hoek met het idee die moet nog te koop worden gezet.

                            Het is een kale GSE kwa opties,maar wel een handbak en 24V met 24V remmen,en roest vrij (op de veerpoten na) die moeten worden aangepakt,aangezien ik dat ooit zou doen maar het der niet van gekomen is en de intresse is ook weg aan heb ebben.

                            #18273054
                            peter777
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              21 January 2011

                              Mwaha, ik heb niet de illusie dat ze erg veel geld waard gaan worden op de korte termijn. Die van mij maak ik klaar puur voor mezelf. Iedere keer probeer je met wat fratsen een gse achtig iets voor elkaar te krijgen, maar het is toch mooier om een complete te hebben.

                              Maar die veerpoten is toch 1 misschien 2 dagen werk en dan is dat ook weer klaar? Wou dat die van mij alleen dat had :)

                              #18273055
                              Anoniem
                                Lid sinds:
                                1 January 1970

                                @GSE wrote:


                                Deze GSE heeft best veel opties:
                                Airco-electrisch open dak-abs-koplamp wissers-electrische ramen-leder interieur,bovenop de normale dingen zoals cv digi dash lederen stuurwiel,verstralers in de koplampen.

                                Verder zit der nog een veerpoot brug-booskijkers op de koplampen-mantzel grill-zo,n motor verwarm systeem op 220V-C30NE 177pk motor met bijbehorende (03/71LE) 4 gang automaat bak op en in

                                Ik rij hier af en toe wat mee,ding staat veel stil.

                                Is een jaar of 7 terug overgespoten in de originele kleur maar,der beginnen nu blaasjes rond de voorruit te komen helaas.

                                Ook bij deze auto heb ik twijfel of dit een fabrieksaf GSE is. Ik zie rondom chroom, bumpers achterlichten, raamlikkers. Daarover draait juiste deze discussie met de auto uit de beginppost.

                                #18273056
                                Sjoerd uit friesland
                                  Lid sinds:
                                  12 February 2015

                                  Wat mij opvalt is dat er best veel met schakel bak zijn, heeft dat de voorkeur bij jullie? bedoel te vragen is dat beter?

                                  #18273057
                                  Anoniem
                                    Lid sinds:
                                    1 January 1970

                                    Zelf heb ik ook een GSE met schakel en vindt ik dat ook de beste configuratie.

                                    Een GSE is de sportieve uitvoering van de Monza, en daar hoort naar mijn idee geen automaat op.

                                    #18273058
                                    kywieman
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      20 February 2009

                                      Nu is het wel zo dat alle zwarte aankleding chrome is met zwarte lak er over heen.

                                      Met andere woorden een gse heeft dus gewoon de chrome delen van een a2 met zwarte lak.

                                      #18273059
                                      peter777
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        21 January 2011

                                        dan mot je wel met verrekte goede verfstripper alles blank maken :afro

                                        #18273060
                                        GSE
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          5 August 2006

                                          Zoals eerder geschreven:
                                          Ik had 1 strip op het achterscherm of deur niet (weet niet meer wat der der weg was) om het zwarte GSE setje sierstrips compleet te hebben dus heb ik maar alle strips van een gewone A2 gepakt + de bumpers hadden voor en achter schade daarom heb ik bumpers van een gewone A2 gepakt en verder vind ik achterlichten met chroom mooier als gewone GSE achterlichten,en heb ik die derin gezet.

                                          Mijne is een 84tig GSE zonder chroom af fabriek al het chroom is der door de rede dat ik geen GSE setje (sierstrips of bumpers) compleet had niet opgekomen maar wel het spul van een gewone A2.

                                          Mijn broer heeft wel alles zonder chroom,maar goed ik heb um om te rijden en mij boeit het niet of het lijstje nu wel of geen chroom heeft….

                                        19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
                                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.