Weinig animo te zien op de site.

Forumindex Forums Modellen Karl Weinig animo te zien op de site.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #18489806
    Karlciti
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 November 2022

      Goede middag,

      Sinds kort bezoeker van deze site en zie dat er maar weinig tot geen beweging is te zien op de site. Vragen blijven onbeantwoord en nieuwe onderwerpen m.b.t. de Karl zijn ook niet te zien.

      Ik heb al op enkele vragen gereageerd en ook zelf de vraag gesteld of hier iemand is die weet of er überhaupt een geluiddempingsplaat voor de binnenkant van de Karl te krijgen is. Tot nu toe geen antwoord. Het blijft opvallend stil. Te stil!

      #18501429
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Sinds de forum verhuizing / update naar de huidige server en layout zijn veel mensen over gestapt op de Facebook pagina van het forum en de vele andere facebookpagina’s.

        #18502027
        Karlciti
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 November 2022

          Tja, aangezien ik een gruwelijke hekel heb aan Facebook, lijkt het mij dan maar beter om het Opel forum tot het verleden te laten behoren.

          Ik vind Facebook een gruwel, omdat zoveel mensen hun hele hebben en houden daar gewoon op straat gooien. :negative:

          #18502079
          Riesje69
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 March 2012

            Er zijn een aantal leden hier ook op FB. Daar val ik zelf ook onder. Maar dan wel specifiek voor de Asra K.

            Wat betreft je vraag over geluidsisolatie zijn er een aantal leden die de kofferbak nadien hebben geïsoleerd.  Met name bij de wielkasten zijn gehorig waarna een aantal hebben besloten dit volledig te doen. Origineel verwacht ik niet dat er meer is op een isolatie na van de motorkap als hij er is voor de Karl.

            Succes

            #18502190
            Karlciti
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 November 2022

              Allereerst dank voor je reactie. :good: Ik zou graag willen weten met welk materiaal de wielkasten zijn geïsoleerd.

              Wel weet ik dat er in de automaterialenhandel zogenaamde mastiekdempingsplaten zijn te krijgen, maar of je die hier voor kunt gebruiken moet ik even navragen, omdat ze geplakt moeten worden.

              Maar wat ik niet begrijp is, dat al je een forum hebt en dan toch vraag en antwoord verplaatst naar facebook.

              Ik ben ook actief op de fora van VW en Skoda. En wat je daar ziet is een zeer regelmatig verkeer tussen vraag en antwoord, wat zeer prettig is. Het is dan ook daarom dat ik hoogst verbaasd was toe ik nergens antwoord op kreeg en tegelijk ook zag dat er meerdere personen tevergeefs op een antwoord zitten te wachten. Dan zou je zeggen, hef dan het hele officiële forum op als de gebruikers meer waarde hechten aan dat Facebook.

              Overigens nog een goed 2023 gewenst.

               

              #18502862
              Corsaliefhebber
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 February 2012

                Dus omdat het je niet snel genoeg gaat moet een forum wat meerdere decennia bestaat maar opgeheven worden?

                Ben je de Koningin zelf of wat? :scratch: :negative:

                 

                #18502961
                Haasje17
                Moderator
                  Lid sinds:
                  8 September 2009

                  Het facebook opel-forum staat geheel los van dit forum. Daarnaast staat hier heel veel kennis op die bewaard mag blijven.

                   

                  Vele vragen die worden gesteld zijn ook vaak gewoon te vinden als je de zoekfunctie gebruikt.

                   

                  De meeste mensen die hier actief zijn hebben nog niet zoveel kennis over de modernere modellen. Hierdoor krijgen sommige topics ook minder snel antwoord.

                  #18502993
                  Karlciti
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    27 November 2022

                    Euhh… nee, ik ben zeker niet de koningin of koning, wat je maar wilt. Maar als ik zie dat er vragen worden gesteld in verschillende topics waar helemaal geen reactie op volgt en wanneer ik vaststel dat er überhaupt weinig beweging is te zien op dit forum, dan is mijn constatering toch zeker legitiem te noemen. Dus, vanwaar deze geïrriteerde reactie?

                    Ik ben ook actief op het VW en Skoda forum en als je ziet hoe daar door de forumleden, waaronder ook verschillende autotechnici wordt gereageerd, dan is het toch niet vreemd dat ik constateer dat er hier weging tot geen beweging is te ontdekken.

                    #18502995
                    Karlciti
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      27 November 2022

                      @ Haasje 17: Dank voor de tip.

                      #18503880
                      Karlciti
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        27 November 2022

                        Beste Corsaliefhebber, om nog even terug te komen op jouw korte lontjes reactie. :negative:

                        Na het lezen van jouw reacties heb ik je nog niet één keer kunnen betrappen op iets positiefs. Een forum is er specifiek voor om vragen te stellen over zaken waar je als bezitter van een bepaald model iets zou willen weten. Dan is dat niet, zoals jij dat noemt, enkel nemen.

                        Ook een constatering van mijn kant dat er weinig beweging is te zien op deze site, wat overigens een feit is, kun je niet afdoen alsof ik zou willen dat het forum maar tot het verleden zou moeten behoren. Ik zei enkel dat ik een gruwelijke hekel heb aan Facebook en dat het misschien beter was dat ík het forum zou verlaten. Maar ik kom mijn belofte na jou te infomeren wanneer ik een oplossing heb gevonden voor waar ik een vraag over heb gesteld.

                        Ik vraag mij hierbij wel af; hoe jij bent, als persoon in het dagelijkse leven naar je medemensen, sta ja dan ook om het minst of geringste op je achterste benen?

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.