Wegversperring aangeven

Forumindex Forums Modellen Grandland X Wegversperring aangeven

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18389718
    Harko
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 June 2020

      Als ik thuis vertrek dan kom ik al snel op een weg die tot december dicht zit vanwege renovatie.
      Op mijn Google Maps of Flitsmeister ( via Apple CarPlay) staat het mooi aangegeven.
      Maar via mijn interne systeem (8 inch) krijg ik die info niet.
      Ik weet dat ik wat moet instellen maar kom er niet uit. Help :dank-u: 

      #18389816
      Harry99
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 September 2019

        De extra verkeersinfo moet de Navi verkrijgen via een Bluetooth thetering verbinding met de smartphone. Áls deze verbinding  er is komt er rechts onderin het scherm duidelijk TOMTOM TRAFIC te staan.

        Schakel eerst Bluetooth thetering  op de smartphone  in. Zoek in het telefoonmenu van het navisysteem naar  Bluetooth verbinding met je telefoon en druk op de toets rechts naast de verbindingsnaam. Je krijg nu een venster waar je 3 rode vinkjes aan moet hebben, meestal staat de onderste van gegevens uit, deze moet aan staan. Bevestig daarna met het groene vinkje linksonder en dan krijg je na enkele seconden TOMTOM TRAFIC onderin de navikaart te zien.

        Suc6!

         

         

        #18389911
        caubo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 November 2019

          bedankt voor je info. Ik heb 3 groene vinkjes maar kan geen Tomtom trafic symbool vinden op de kaart. Heb je voor mij en afbeelding hoe dat moet uitzien? :dank-u:

          #18389932
          Jan Driebeen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 February 2018

            [quote quote=18389911]bedankt voor je info. Ik heb 3 groene vinkjes maar kan geen Tomtom trafic symbool vinden op de kaart. Heb je voor mij en afbeelding hoe dat moet uitzien? :dank-u:[/quote]

            Misschien heb je iets aan deze uitleg (en dan met name pagina 2)?

            Groeten

            Jan

            #18390028
            MWW
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 February 2020

              rechtsonder in je navigatie-scherm  (TMC –> TomTomTraffic)

               

              anders even de zoekfunctie gebruiken :applause01:

               

              #18390073
              Harry99
              Deelnemer
                Lid sinds:
                8 September 2019

                [quote quote=18389911]bedankt voor je info. Ik heb 3 groene vinkjes maar kan geen Tomtom trafic symbool vinden op de kaart. Heb je voor mij en afbeelding hoe dat moet uitzien? :dank-u:[/quote]

                Ja kijk maar deze foto’s

                20200917_19403120200917_194113

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.