Wegversperring aangeven

Forumindex Forums Modellen Grandland X Wegversperring aangeven

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Harko
    Bijdrager
    • Topics 1
    • Reacties 5

Als ik thuis vertrek dan kom ik al snel op een weg die tot december dicht zit vanwege renovatie.
    Op mijn Google Maps of Flitsmeister ( via Apple CarPlay) staat het mooi aangegeven.
    Maar via mijn interne systeem (8 inch) krijg ik die info niet.
    Ik weet dat ik wat moet instellen maar kom er niet uit. Help :dank-u:  

Harry99
    Bijdrager
    • Topics 4
    • Reacties 20

De extra verkeersinfo moet de Navi verkrijgen via een Bluetooth thetering verbinding met de smartphone. Áls deze verbinding  er is komt er rechts onderin het scherm duidelijk TOMTOM TRAFIC te staan.

Schakel eerst Bluetooth thetering  op de smartphone  in. Zoek in het telefoonmenu van het navisysteem naar  Bluetooth verbinding met je telefoon en druk op de toets rechts naast de verbindingsnaam. Je krijg nu een venster waar je 3 rode vinkjes aan moet hebben, meestal staat de onderste van gegevens uit, deze moet aan staan. Bevestig daarna met het groene vinkje linksonder en dan krijg je na enkele seconden TOMTOM TRAFIC onderin de navikaart te zien.

Suc6!

Grandland 1,2 automaat (eat8), buisiness executive, wit . Geleverd sept. 2019

caubo
    Bijdrager
    • Topics 4
    • Reacties 7

bedankt voor je info. Ik heb 3 groene vinkjes maar kan geen Tomtom trafic symbool vinden op de kaart. Heb je voor mij en afbeelding hoe dat moet uitzien? :dank-u:

Jan Driebeen
    Bijdrager
    • Topics 1
    • Reacties 275

bedankt voor je info. Ik heb 3 groene vinkjes maar kan geen Tomtom trafic symbool vinden op de kaart. Heb je voor mij en afbeelding hoe dat moet uitzien? :dank-u:

Misschien heb je iets aan deze uitleg (en dan met name pagina 2)?

Groeten

Jan

Grandland X 1.2, automaat, 19”velgen, Quartz grey met zwart dak, innovation+pakket, 2-12-2017 besteld en 14-7-2018 geleverd

MWW
    Bijdrager
    • Topics 0
    • Reacties 32

rechtsonder in je navigatie-scherm  (TMC –> TomTomTraffic)

anders even de zoekfunctie gebruiken :applause01:

2e hands opeltje :good:

Harry99
    Bijdrager
    • Topics 4
    • Reacties 20

Ja kijk maar deze foto’s

20200917_19403120200917_194113

Grandland 1,2 automaat (eat8), buisiness executive, wit . Geleverd sept. 2019

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.