Weetjes

Forumindex Forums Modellen Grandland X Weetjes

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #18402417
    Virgil GLX
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 October 2020

      Ik ben nu al even in in bezit van een Grandland X en heb veel over de auto gelezen. Ik ben een aantal dingen tegengekomen wat ik iig wel leuke weetjes vind en deze wil ik met jullie delen en misschien weet iemand nog wat leuks.

      Navi 5.0 Intellilink:
      AUDIO knop ca. 10 tellen ingedrukt houden en dan na loslaten komt er een menu Engineering mode waar je een wachtwoord voor nodig heb. (wie weet de code en wat kan je er instellen?)
      NAV knop ca. 10 tellen ingedrukt houden en dan na loslaten komt er een scherm waar je kan zien hoeveel satellieten je verbinding mee hebt en nog wat info over GPS. En je kan de navigatie in dealer demo modus zetten.
      BELLEN knop ca. 10 tellen ingedrukt houden en dan na loslaten herstart het systeem.

      Elektronische rem Automatische bediening deactiveren:

      2020-12-23 09_20_59-Window

      #18402448
      rav994
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 May 2018

        Hey bedankt dat Herstarten kan wel eens handig zijn.

        Is dat wachtwoord niet hetzelfde als deze post van de Peugot forum.

        https://www.peugeotforums.com/threads/engineering-mode.288530/

         

        #18402891
        Virgil GLX
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 October 2020

          In Engineering menu en wanneer ik de code: 1111 gebruik dan krijg ik een scherm te zien met log bestanden.

          log

          #18427126
          Virgil GLX
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 October 2020

            Wanneer (alle) ramen open staan, je doet de auto opslot mbv de afstandsbediening en houdt de sluiten knop ingedrukt. Dan sluiten de openstaande ramen.

            #18427150
            LvdG
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 July 2021

              beste mensen

              mn stuurbekrachtiging  van mn opel safira 1.8.uit 2000 benzine doet het niet meer

              en ik kan maar niet een foto vinden  van WAAR de vuldop zit

              op dit forum laten ze dan foto.s zien van een paar BMW.S

              graag een foto van.een opel

              #18427234
              Jan Driebeen
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 February 2018

                [quote quote=18427150]beste mensen mn stuurbekrachtiging van mn opel safira 1.8.uit 2000 benzine doet het niet meer en ik kan maar niet een foto vinden van WAAR de vuldop zit op dit forum laten ze dan foto.s zien van een paar BMW.S graag een foto van.een opel[/quote]

                Dit is het Opel Grandland Forum. Ik denk dat je meer kans maakt in het Opel Safira forum. Of even bellen met een Opel dealer, dat gaat misschien nog sneller.

                #18427315
                Pietervb
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 May 2020

                  Wow Virgil, wat een handige tip over het sluiten van de ramen bij het afsluiten van de auto! Bedankt. :happy02:

                  #18427532
                  MWW
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 February 2020

                    [quote quote=18427234]

                    beste mensen mn stuurbekrachtiging van mn opel safira 1.8.uit 2000 benzine doet het niet meer en ik kan maar niet een foto vinden van WAAR de vuldop zit op dit forum laten ze dan foto.s zien van een paar BMW.S graag een foto van.een opel

                    Dit is het Opel Grandland Forum. Ik denk dat je meer kans maakt in het Opel Safira forum. Of even bellen met een Opel dealer, dat gaat misschien nog sneller.[/quote]

                    Ik denk meer kans op het opel Zafira forum :happy02:

                     

                     

                     

                    #18448724
                    RonS
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      8 November 2021

                      [quote quote=18427126]Wanneer (alle) ramen open staan, je doet de auto opslot mbv de afstandsbediening en houdt de sluiten knop ingedrukt. Dan sluiten de openstaande ramen.[/quote]

                      En andersom ook. Als je ramen dicht zijn druk op deur open knop afstandsbediening en houd deze vast voor 5 sec. De deuren gaan van slot en alle ramen gaan open.

                      #18461477
                      Virgil GLX
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        10 October 2020

                        Bedankt dat ik dat zelf nog niet geprobeerd heb.

                        Die is lekker voor in de zomer wanneer het 30°C is.

                        #18461490
                        Hans GLX
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          19 May 2018

                          [quote quote=18448724] En andersom ook. Als je ramen dicht zijn druk op deur open knop afstandsbediening en houd deze vast voor 5 sec. De deuren gaan van slot en alle ramen gaan open.[/quote] Klopt. Deze optie zat al op mijn Opel Mokka Cosmo automaat in 2015. ;-)

                          #18461524
                          Rob de Vries
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            6 December 2020

                            [quote quote=18427532]

                            beste mensen mn stuurbekrachtiging van mn opel safira 1.8.uit 2000 benzine doet het niet meer en ik kan maar niet een foto vinden van WAAR de vuldop zit op dit forum laten ze dan foto.s zien van een paar BMW.S graag een foto van.een opel

                            Dit is het Opel Grandland Forum. Ik denk dat je meer kans maakt in het Opel Safira forum. Of even bellen met een Opel dealer, dat gaat misschien nog sneller.

                            Ik denk meer kans op het opel Zafira forum :happy02:[/quote]

                             

                            Denk het niet, hij heeft een Safira.
                            Iemand zal toch wel weten wat voor type auto hij rijdt haha.

                             

                            #18461531
                            jopsa
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              3 May 2019

                              [quote quote=18448724]

                              Wanneer (alle) ramen open staan, je doet de auto opslot mbv de afstandsbediening en houdt de sluiten knop ingedrukt. Dan sluiten de openstaande ramen.

                              En andersom ook. Als je ramen dicht zijn druk op deur open knop afstandsbediening en houd deze vast voor 5 sec. De deuren gaan van slot en alle ramen gaan open.[/quote]

                               

                              Het eerste voorbeeld lukt.

                              Het tweede echter niet. De deuren gaan van slot maar de ramen blijven dicht bij mij.

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.