weer wegenbelasting voor oldtimers in 2014

Forumindex Forums Overige Auto algemeen weer wegenbelasting voor oldtimers in 2014

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1,826 tot 1,850 (van in totaal 2,008)
  • Auteur
    Berichten
  • #18071250
    Haasje17
    Moderator
      Lid sinds:
      8 September 2009

      Ik ben nogsteeds van mening, dat het voor iedereen gelijk moet zijn, dus als diegene met oldtimer rondrijden en niet betalen, gewoon laten betalen. Diegene die maar een paar keer per jaar met de oldtimer buitenkomen die mogen wat mij betreft gerust belastingvrij.

      En degene die dan beginnen te kwaken, maar ik kan de auto anders niet betalen blabla, die hebben zelf ergens in hun leven het gewoonweg niet goed aangepakt. Elke werkende nederlander kan een auto onderhouden en betalen, dan maar wat kleiner. Ik kan van 200 euro per maand eten, en de auto betalen.

      Wat me dan vaak opvalt is degene die dan gratis een auto rijden, en nu klagen zie je dan dat ze weinig geld hebben nou dat kan, maar als ik dan in de boodschappen kar kijk denk ik tja. Kan ook minder.

      Iedereen leeft naar wat hij of zij heeft en krijgt, degene die veel geld hebben hebben daar vaak ook wat voor moeten doen of gedaan. Dat is ook niet uit de lucht komen vallen.

      Dus ik blijf erbij het is allemaal zo gek nog niet om zoiets gewoonweg af te schaffen want ondanks dat de reden niet is dat er geprofiteerd werd. Werd dat er dus wel. Profiteren van gaten in de wet. En die gaten zijn er niet om van te profiteren, die zijn er per ongelijk en iedereen weet dat deze eigenlijk ook niet bedoeld waren om op die manier ervan te profiteren.

      Sterker nog als ik ervan zou profiteren, zou ik me schuldig voelen!

      #18071251
      Freestyler
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 January 2006

        @Haasje17 wrote:

        Ik ben nogsteeds van mening, dat het voor iedereen gelijk moet zijn, dus als diegene met oldtimer rondrijden en niet betalen, gewoon laten betalen. Diegene die maar een paar keer per jaar met de oldtimer buitenkomen die mogen wat mij betreft gerust belastingvrij.

        En degene die dan beginnen te kwaken, maar ik kan de auto anders niet betalen blabla, die hebben zelf ergens in hun leven het gewoonweg niet goed aangepakt. Elke werkende nederlander kan een auto onderhouden en betalen, dan maar wat kleiner. Ik kan van 200 euro per maand eten, en de auto betalen.

        Wat me dan vaak opvalt is degene die dan gratis een auto rijden, en nu klagen zie je dan dat ze weinig geld hebben nou dat kan, maar als ik dan in de boodschappen kar kijk denk ik tja. Kan ook minder.

        Iedereen leeft naar wat hij of zij heeft en krijgt, degene die veel geld hebben hebben daar vaak ook wat voor moeten doen of gedaan. Dat is ook niet uit de lucht komen vallen.

        Dus ik blijf erbij het is allemaal zo gek nog niet om zoiets gewoonweg af te schaffen want ondanks dat de reden niet is dat er geprofiteerd werd. Werd dat er dus wel. Profiteren van gaten in de wet. En die gaten zijn er niet om van te profiteren, die zijn er per ongelijk en iedereen weet dat deze eigenlijk ook niet bedoeld waren om op die manier ervan te profiteren.

        Sterker nog als ik ervan zou profiteren, zou ik me schuldig voelen!

        Ik blijf het knap vinden, dat een wild vreemde precies weet wat ik wel en niet kan doen met mijn financiën. :thumbdown
        Ik ben een van die personen die loopt te klagen dat het onbetaalbaar wordt. Want als ik 141 euro per maand aan Mrb moet gaan ophoesten, enkel omdat die op de oprit staat, ga ik dat niet met die 200 euro per maand waar jij het over hebt, redden.
        Wij mogen het momenteel doen met €60 per week. Dit is voor 2 volwassenen en een kind van 2. En dat is incl de luiers voor de kleine. Incl brandstof om naar de voedselbank/winkel te kunnen (nee, fiets is geen optie met 15 km enkel, een kind achterop en dan nog 2 boodschappentassen vol mee terug te nemen). Incl onderhoud aan de auto.

        Ik ben het ermee eens dat het voor iedereen gelijk moet zijn. Ik ben het er niet mee eens, dat iedereen dan maar gelijk de hoofdprijs moet gaan betalen!
        Dat mag gerust veel minder zijn. (maar dan moeten ze dat geld ook echt in het wegennet stoppen en niet in de verzamelpot naar Bulgarije, Oekraïne, of Griekenland sturen).

        Maar waarom mogen wij niet van de staat profiteren? Die profiteert toch ook gretig van ons?

        Ik vind het trouwens wel makkelijk praten, ik red het makkelijk met 200 per maand incl de kosten voor de auto. Woont zeker nog thuis? Of alleen in een appartement?

        #18071252
        mvolkerink
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 November 2009

          @Haasje17 wrote:

          Ik ben nogsteeds van mening,
          (…….)
          Sterker nog als ik ervan zou profiteren, zou ik me schuldig voelen!

          Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar om nu te stellen dat mensen het in hun leven dan niet goed aangepakt hebben slaat in mijn ogen nergens op. Dit komt op mij generaliserend over. Je hebt het in het leven namelijk niet altijd voor het zeggen, het kan ook een keer tegen zitten en dan zul je de zaken misschien ook vanuit een ander perspectief moeten gaan zien. Of je moet gewoon een gezin onderhouden van een minimumsalaris.

          Wat de nieuwe regeling betreft ben ik het met je eens, als je een oldtimer hebt voor dagelijks gebruik moet je er gewoon voor betalen. Lijkt mij logisch. Het enige probleem wat ik heb met de nieuwe regeling is dat het allemaal nogal compromisloos is. In een keer van niks naar alles, dit riekt naar zakkenvullerij en een hele branche wordt er door om zeep geholpen.
          Daarbij ben ik het ook niet eens met de leeftijdsgrens van 40 jaar. Waarom niet gewoon 30 zoals in de omringende landen?

          We zullen wel zien wat het uiteindelijk gaat worden.

          #18071253
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Ik beredeneer dit omdat ik zelf pas ben begonnen met mijn 15e met werken. Ik heb zelfs zonder diploma een baan aangeboden gekregen.
            Kreeg van twee bedrijven een aanbod. Toen ik 16 was begon ik met het schrobben van de wc’s. Ook voor miniumum loon ofwel bijna niks.
            Dit gedaan en daar mijn eerste auto van gekocht.

            Hoe ik het ook went of keer ik snap niet dat er werkelozen zijn in nederland. Ik zit nu in de IT en heb een goed loon, ik zal zelfs nooit om loonsverhoging vragen, ik zeg altijd als ik het krijg, enkel en alleen als het ook betaalblaar blijft, ik vind zelf al snel dat ik teveel verdien.
            En ben ook daar begonnen met 350 euro per maand.

            Ik zal nooit werkeloos zijn nog geen dag, want dan ga ik gewoonweg tussen de polen asperges steken of weet ik wat. Iedereen die wil kan werken ook voor minder als minimum loon. Zeker als je gemotiveerd bent, nemen ze je overal aan voor simpel werk.

            Ik ken mensen die rond moeten komen van heeel weinig en een auto hebben staan, ik heb soms met ze te doen als ze iets willen kopen iets kleins en er echt lang voor moeten sparen, maar zij komen er hoeven daarvoor niet belasting vrij te gaan rijden.

            En zij zijn zelfs slachtoffer van gaten in de wet in plaats van ervan profiteren.

            #18071254
            miesgeri
              Lid sinds:
              7 October 2010

              als jij asperge’s gaat steken tussen de polen
              zal je wel anders piepen
              dan kan jij je auto ook opruimen

              #18071255
              Haasje17
              Moderator
                Lid sinds:
                8 September 2009

                Denk dat dat wel zal meevallen, ik kan er gewoon niet bij dat degene met 1 oldtimer vooral klagen. Omdat ze ineens moeten gaan betalen. En degene die er dan meerdere hebben veelal niet klagen en gewoonweg betalen.

                Ik begrijp het niet gewoonweg omdat iedereen belasting moet betalen, iedereen moet werken, iedereen die werkeloos is gesteund word door de overheid. Hoe je het ook went of keert rijk of arm we krijgen en moeten allemaal hetzelfde.

                Enkel degene die veel geld verdient heeft en gespaard kan ook een tijdje zonder ww, uitkering of wat dan ook.

                Rijk of arm, elke Nederlander heeft dezelfde rechten en plichten.

                Ik snap niet dat men over iets logisch eigenlijk zo moeilijk doet. En niet al het geld gaat in de wegenbouw, maar als je kijkt hoeveel geld er de laatste tijd in de wegenbouw is gegaan, dan snap ik het volkomen.

                #18071256
                opapoes
                  Lid sinds:
                  17 October 2013

                  Ik heb twee autoos en vijf motorfietsen . Voor de autoos betaal ik gewoon belasting en voor drie motoren ook en twee waren dus belastingvrij . Natuurlijk kan ik wat weg doen en misschien doe ik dat ook wel alleen zijn de twee belastingvrije motoren weinig meer waard . Heb ze al eens proberen te verkopen maar kan ze dan net zo goed weggeven zoveel leveren ze nog op . Vind het alleen jammer dat ondanks dat ik weinig kilometers per jaar rij zoveel belasting moet betalen . Een heleboel mensen met een voertuig betalen minder belasting maar maken wel meer kilometers dan mij . Maar ach ik kan het gelukkig nog wel betalen dus ga ik ook niet klagen………..

                  #18071257
                  soepkiepe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 August 2010

                    wacht ff haasje..
                    jij zegt net, van 200 in de maand kun jij makkelijk eten halen de hele maand EN de auto onderhouden??
                    dat komt op 50 euro in de week he!!
                    sorry, maar ergens denk ik dan inderdaad dat je thuis woont jah en veel kosten niet hebt.
                    ik was laatst 50 euro in een week aan benzine kwijt.. ;)
                    wil wel eens zien als je dat serieus red ;)
                    en het tussen de polen werken.. vergeet niet dat waar een nederlander asperges steekt voor 9 euro in het uur doet een pool het voor 3.
                    jou huur (misschien) kost 400 bijvoorbeeld, die van die pool betaald 50, want die zit samen met meer in 1 huis.
                    ook al ga jij voor het zelfde loon aan het werk.. dat kan niet uit ;)

                    #18071258
                    Haasje17
                    Moderator
                      Lid sinds:
                      8 September 2009

                      3,30 per dag gemiddeld voor ontbijt / drinken en avondeten. Middageten doe ik slim, gratis op het werk of gewoonweg niet.
                      Autoverzekering / Wegenbelasting / Benzine en zorgverzekering betaal ik van de zorg toeslag.

                      Nu woon ik nog thuis dat klopt, maar ik heb dit serieus geprobeerd omdat ik wilde weten of ik alleen rond zou komen als ik een huis alleen zou kopen of huren. Dus inderdaad dat zit er niet bij.

                      Voor 2 euro kun je zelf veel pannenkoeken maken bijvoorbeeld. En daar kan ik bijna drie dagen van eten, maar gooi ze dus weg na de 2e dag. Drinken, een fles ranja en water. Een doos crackers kost 1,20 en daarmee heb ik meer dan 1 week ontbijt.
                      En twee pakjes smeerkaas 60 cent dus ook 1,20. Een doos pizza kost 1,10 kan ik ook 2 dagen van eten.
                      500 gram pasta kost 60 cent en een pot pasta saus 1 tot 2 euro. En weeral 2 dagen te eten.

                      Wij Nederlanders zijn zoveel luxe gewend waardoor we gewoonweg niet weten wat prioriteiten stellen is.

                      #18071259
                      theunm
                        Lid sinds:
                        29 June 2004

                        moeilijk dat ontopic blijven :puke

                        #18071260
                        VideoRipper
                          Lid sinds:
                          11 December 2013

                          @Haasje17 wrote:

                          Ik zit nu in de IT en heb een goed loon,

                          Dan heb je waarschijnlijk een laag of middelbare opleiding of je bent nog jong,
                          want het heeft mij ruim drie-en-een-half jaar gekost om weer aan de slag te
                          geraken met mijn diploma’s; bedrijven staan niet te springen om een veertiger
                          met een HBO of universitaire -opleiding (+ een hele reeks losse certificaten e.d.),
                          ook niet als je aangeeft dat je genoegen neemt met een laag tot modaal salaris.

                          Ik was destijds (na mijn ontslag in 2009) blij dat mijn motorfiets 26 jaar werd,
                          want ondanks dat de MRB daarvoor laag is, is het toch weer €80 extra die je uit
                          kunt geven aan belangrijker zaken, zoals benzine om naar de vele sollicitatie-
                          gesprekken te kunnen (ook in de koude wintermaanden), want geld voor een
                          auto had ik niet en het UWV deelt niet in die kosten (“Je kunt proberen het bij
                          het desbetreffende bedrijf te declareren”… yeah right). :roll:

                          [EDIT]

                          @theunm
                          : je hebt gelijk; ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. :oops:
                          [/EDIT]

                          Greetz,

                          Peter.

                          #18071261
                          RISL
                          Moderator
                            Lid sinds:
                            24 January 2011

                            @iedereen, laten we niet teveel uitweiden over huur, boodschappen, loon en werkgelegenheid enzovoort, maar houd het bij de wegenbelasting voor oldtimers.

                            #18071262
                            Freestyler
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              29 January 2006

                              @Haasje17 wrote:

                              3,30 per dag gemiddeld voor ontbijt / drinken en avondeten. Middageten doe ik slim, gratis op het werk of gewoonweg niet.
                              Autoverzekering / Wegenbelasting / Benzine en zorgverzekering betaal ik van de zorg toeslag.

                              Nu woon ik nog thuis dat klopt, maar ik heb dit serieus geprobeerd omdat ik wilde weten of ik alleen rond zou komen als ik een huis alleen zou kopen of huren. Dus inderdaad dat zit er niet bij.

                              Voor 2 euro kun je zelf veel pannenkoeken maken bijvoorbeeld. En daar kan ik bijna drie dagen van eten, maar gooi ze dus weg na de 2e dag. Drinken, een fles ranja en water. Een doos crackers kost 1,20 en daarmee heb ik meer dan 1 week ontbijt.
                              En twee pakjes smeerkaas 60 cent dus ook 1,20. Een doos pizza kost 1,10 kan ik ook 2 dagen van eten.
                              500 gram pasta kost 60 cent en een pot pasta saus 1 tot 2 euro. En weeral 2 dagen te eten.

                              Wij Nederlanders zijn zoveel luxe gewend waardoor we gewoonweg niet weten wat prioriteiten stellen is.

                              Haasje, dit heeft niets te maken met luxe. Dit heeft gewoon te maken met kortzichtigheid en naïviteit aan jouw kant.
                              Dat jij genoeg hebt aan 5 crackers een een glaasje ranja als ontbijt. En ‘s middags niet eet. Om vervolgens ‘s avonds een pizza naar binnen te schuiven, zegt mij genoeg.

                              Dit is alles behalve gezond. En als er iets is waar je niet op moet bezuinigen, is het wel gezond voedsel.
                              Maar tegen wie vertel ik het ook. Je doet toch lekker wat je zelf wil.

                              En zoals je zelf al aangeeft. Je kunt je niet voorstellen dat het ook anders kan (en misschien zelfs moet).
                              Daar ligt de kern van je probleem.
                              Doe eens dat wat anderen al gedaan hebben. Levens ervaring opbouwen. Eerst de tyfus werken (sorry voor mijn taal gebruik), daarna na 10 jaar hard werken, door de werkmaatschappij uit gekotst worden als zijnde overbodig. Lager raken dan rock bottom. Daar weer uit opklimmen, om vervolgens snoeihard weer terug gegooid te worden. Om daarna weer langzaam aan terug op te krabbelen.

                              Wanneer je dit mee gemaakt hebt, mag je weer komen mee praten met The Big Boys.

                              Because trust me, life is NOT that simple as you think it is.
                              (maar daar kom je nog wel achter ;) )

                              Want voor minder werken dan minimum, is gewoon je eigen graf graven in dit land.

                              Ik blijf dan ook bij mijn stelling. MRB vrij = MRB vrij

                              [edit]

                              @RISL
                              , sorry las je post pas, na het plaatsen van de mijne
                              [/edit]

                              #18071263
                              soepkiepe
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                10 August 2010

                                @Haasje17 wrote:

                                3,30 per dag gemiddeld voor ontbijt / drinken en avondeten. Middageten doe ik slim, gratis op het werk of gewoonweg niet.
                                Autoverzekering / Wegenbelasting / Benzine en zorgverzekering betaal ik van de zorg toeslag.

                                Nu woon ik nog thuis dat klopt, maar ik heb dit serieus geprobeerd omdat ik wilde weten of ik alleen rond zou komen als ik een huis alleen zou kopen of huren. Dus inderdaad dat zit er niet bij.

                                Voor 2 euro kun je zelf veel pannenkoeken maken bijvoorbeeld. En daar kan ik bijna drie dagen van eten, maar gooi ze dus weg na de 2e dag. Drinken, een fles ranja en water. Een doos crackers kost 1,20 en daarmee heb ik meer dan 1 week ontbijt.
                                En twee pakjes smeerkaas 60 cent dus ook 1,20. Een doos pizza kost 1,10 kan ik ook 2 dagen van eten.
                                500 gram pasta kost 60 cent en een pot pasta saus 1 tot 2 euro. En weeral 2 dagen te eten.

                                Wij Nederlanders zijn zoveel luxe gewend waardoor we gewoonweg niet weten wat prioriteiten stellen is.

                                en dit is ook wat je elke maand zou willen eten en drinken?
                                nederlanders zijn luxe gewend dat ben ik wel weer met je eens, maar dat eten wil; ik niet elke dag eten, en ga ik mijn kids ook niet voorschotelen.
                                ik weet dat het offtopic was, maar wou toch ff verder er op in gaan ;)

                                laten we afwachten wat er gaat gebeuren, er rest niks anders dan zitten wachten en voor die wie al belasting betaald heeft kan bezwaar maken.
                                kadett moest jammer genoeg weg, maar er komt zeker een oldie weer, al is het het laaste wat ik doe :P
                                als ze wat willen met deze regel, maak er op zijn minst 30 jaar van, net als heel eu waar ze zo graag bij willen horen.
                                maar ja, iedereen hier heeft er een andere mening over ongeveer, dus de ene discussie stopt hier en de andere gaat verder, volgens mij kunnen we gewoon beter afwachten wat ze willen in den haag na de rechtzaak en zo.

                                #18071264
                                Freestyler
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  29 January 2006

                                  @soepkiepe wrote:

                                  volgens mij kunnen we gewoon beter afwachten wat ze willen in den haag na de rechtzaak en zo.

                                  Helemaal mee eens.
                                  En tot die tijd staat de Senator gewoon geschorst en blijft LPG op kenteken.

                                  Rijd wel met de evenementen regeling naar treffens toe. Zonder MRB en ZONDER APK :P
                                  (en ja laat hem uiteraard wel na kijken :afro )

                                  #18071265
                                  Aapje
                                    Lid sinds:
                                    1 January 2009

                                    @Haasje17 wrote:

                                    3,30 per dag gemiddeld voor ontbijt / drinken en avondeten. Middageten doe ik slim, gratis op het werk of gewoonweg niet.
                                    Autoverzekering / Wegenbelasting / Benzine en zorgverzekering betaal ik van de zorg toeslag.

                                    Gratis op werk lunchen!? Laat de belastingdienst dat maar niet horen, ze zien dat als onderdeel van je loon! :D Kan je belasting op betalen :D

                                    #18071266
                                    kadett4x4
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      6 July 2004

                                      Dus de oldtimer van 40 jaar en ouder zijn mrb vrij, maar hoe zit het nu met de rest wat jonger is.
                                      mijn kadett is van 87, dus 27 jaar oud.
                                      heb toen al een jaar langer moeten wachten tot hij mrb vrij werd, maar heb er tot nu toe niks meer van gehoord.
                                      ik wacht maar af, heb er nu al zoveel verschillende dingen over gehoord, dat het mij niet zoveel meer uit maakt.

                                      groeten.

                                      #18071267
                                      VideoRipper
                                        Lid sinds:
                                        11 December 2013

                                        Ik heb een motor (Kawasaki 1000GTR) uit 1986 en kreeg keurig in december
                                        een brief; verder nog geen accept-giro ontvangen…

                                        Wanneer je je auto uit de schorsing gehaald hebt, krijg je vroeg of laat toch
                                        een brief (met accept-girokaart)… als het doorgaat natuurlijk. :hmmz

                                        #18071268
                                        mantallica
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          29 December 2005
                                          #18071269
                                          Kadett1.2
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            2 May 2011

                                            @mantallica wrote:

                                            Dit word weergegeven bij de belastingdienst, heb hier nog niets ontvangen.

                                            http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/auto_en_vervoer/belastingen_op_auto_en_motor/motorrijtuigenbelasting/oldtimers/overgangsregeling/deelnemen_aan_de_overgangsregeling_voor_oldtimers” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                            Bijbehorende text belastingdienst:
                                            “”Wilt u deelnemen aan de overgangsregeling voor oldtimers? Als u voldoet aan de voorwaarden voor de overgangsregeling, ontvangt u vanaf eind maart automatisch bericht en een acceptgiro. Als u de belasting met deze acceptgiro betaalt, neemt u deel aan de overgangsregeling. Als u de belasting niet betaalt met deze acceptgiro, neemt u niet deel aan de overgangsregeling. U betaalt dan het normale tarief. “”

                                            Moet ik toch wel binnen 3 dagen een briefje + acceptgiro krijgen, a.s. dinsdag is het al 1 april.
                                            Namelijk nog niets geen enkel bericht over de nieuwe regelgeving mogen ontvangen. Wel zelf wat nagekeken op de Belastingdienst site dat wel. Maar te gek voor woorden dat je nergens over word geinformeerd.

                                            #18071270
                                            opelpower89
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              9 September 2009

                                              nee idd ik heb ook nog niks gekregen ……weet ook niet wat er nu aan de hand is

                                              #18071271
                                              jethro
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                3 February 2008

                                                Het is heel simpel……………..
                                                Gewoon afwachten wat er met de post komt.
                                                Je kunt wel lopen fantaseren en elkaar in de stres lullen, maar dat heeft geen zin.
                                                Zul je zien dat morgen brief op je deurmat ligt met het grote nieuws.

                                                :jerry

                                                #18071272
                                                opapoes
                                                  Lid sinds:
                                                  17 October 2013

                                                  Heb ook nog geen acceptgiro ontvangen . Wacht gewoon af , komt vast wel binnenkort . 2 maal 30 euro voor 2 motorfietsen . Gelukkig heb ik nog een motor die niet belastingvrij is en dus ook nog in december en januari en februari de weg op mag…………

                                                  #18071273
                                                  VideoRipper
                                                    Lid sinds:
                                                    11 December 2013

                                                    Ik wilde bijna vragen of iemand al iets gehoord heeft (mijn kalender staat immers al op 7 april),
                                                    maar nog eens goed de website van de belastingdienst gelezen (met m’n ambtenarenbril op):
                                                    @Belastingdienst wrote:

                                                    Wilt u deelnemen aan de overgangsregeling voor oldtimers? Als u voldoet aan
                                                    de voorwaarden voor de overgangsregeling, ontvangt u vanaf eind maart
                                                    automatisch bericht en een acceptgiro. Als u de belasting met deze acceptgiro
                                                    betaalt, neemt u deel aan de overgangsregeling. Als u de belasting niet
                                                    betaalt met deze acceptgiro, neemt u niet deel aan de overgangsregeling. U
                                                    betaalt dan het normale tarief.

                                                    Hmmm, vanaf eind maart… dat kan dus ook september 2018 worden. :hmmz

                                                    Ik wacht nog even af… king:

                                                    #18071274
                                                    autoliefhebber
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      18 February 2014

                                                      @RISL wrote:

                                                      @iedereen, laten we niet teveel uitweiden over huur, boodschappen, loon en werkgelegenheid enzovoort, maar houd het bij de wegenbelasting voor oldtimers.

                                                      Gelijk heb je, het gaat hier over auto, s en niet over iemands financien.

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1,826 tot 1,850 (van in totaal 2,008)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.