weer wegenbelasting voor oldtimers in 2014

Forumindex Forums Overige Auto algemeen weer wegenbelasting voor oldtimers in 2014

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1,376 tot 1,400 (van in totaal 2,008)
  • Auteur
    KadAstra-EF
    Deelnemer

@soepkiepe wrote:

http://www.rdw.nl

kenteken ingevuld.
      massa rijklaar gepakt toen fiscaal aan geklikt, breken motor rijtuigen belasting.

voertuig: personen auto.
      provincie: drenthe
      Op welke brandstof rijdt uw personenauto? lpg en overig.
      Wat is de gewichtsklasse van uw personenauto? 851t/m950

Motorrijtuigenbelasting per kwartaal: € 206,00
      Motorrijtuigenbelasting per jaar: € 824,00

heb me dus zelfs nog vergist ook!!

Mwa, je rijd nog dik goedkoper dan ik :wtf
      Ik betaal per kwartaal 243 Euro voor mn F die 997 kg weegt.
      Ook op LPG.

Rik :D

soepkiepe
      Deelnemer

ongelooflijk!!!

ik heb het hier op het forum een paar keer aangegeven..
        der word op gereageerd dat mijn idee in feite nooit zal slagen, sterker nog, ik word nog net niet voor gek aangezien
        :jerry :jerry :jerry

en wat doen de fransen wederom succesvol???
        JUIST!!

http://www.telegraaf.nl/buitenland/22101172/__Blokkades_Franse_snelwegen__.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

en jullie denken nog steeds dat het geen zin zou hebben?

theunm

dat is de franse methode.

dat werk alleen in frankrijk

KadAstra-EF
          Deelnemer

Daar is nog WEL de mentaliteit van: opkomen voor een ander !
            Staakt het wegvervoer ? Gegarandeerd dat veel andere sectoren ook meedoen met als gevolg: Het land ligt op zn gat :thumb :thumb
            En dat mis ik hier in NL.

Rik :swear

soepkiepe
            Deelnemer

der is nog nooit bewezen dat dat in nederland niet werkt.
              meer een kwestie dat nederlanders de mensen zijn die wel overal commentaar hebben maar toch maar doen wat er gevraagd word ;)

soepkiepe
              Deelnemer

ff gejat van facebook….

lees net in de krant pomphouders grenstreek as maandag gaan massaal langzaam aan aktie voeren op nederlandse autowegen richting den haag om te protesteren tegen het belastingplan geloof me ik ben er bij ik hoop heel nederlands rijdend oltimers sluit je aan het is ook voor jullie grijp je kans nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

geert opel
                Deelnemer

nauw allemaal mee doen met die oldiesss

soepkiepe
                  Deelnemer

is niet echt oldie gericht zie ik net…

http://www.wijlimburg.nl/nieuws-overzicht/800-tankstations-willen-concrete-actie-tegen-accijnsverhogingen-grensstreek-80-km-op-snelwegen/#.UpotANLuLEl” onclick=”window.open(this.href);return false;

maar wat niet is kan nog komen ;)

geert opel
                    Deelnemer

das ja voor de pomp houders zelf ja

Freestyler
                      Deelnemer

Even los of een actie wel of niet werkt. Sinds wanneer luistert Den Haag naar het volk? Dans la France wordt dat wel nog enigszins gedaan. Maar hier kun je het vergeten.

Zon actie wordt op het binnenhof gewoon weg gelachen, en wordt de ME ingeschakeld ivm verstoring van de openbare orde. Sta je dan…

Maar goed, wat ik eigenlijk kwijt wilde, was dat ik aan het twijfelen ben, wat te doen.

De senator loopt nu op LPG, maar wil hem ook op benzine hebben lopen. Maar om dat te doen, moet ik de tank wisselen, leidingen wisselen en pomp wisselen. Maar om de tank te wisselen, moet ik de trekhaak wisselen (zit nu een belgische onder, waardoor de tank van de B senator niet past). Maar om de trekhaak te wisselen moet de gastank eruit.

Waar ik nu over twijfel, moet ik deze dan wel terug plaatsen of niet? Veel werk is het niet. Maar wel een pokke werk, gezien het gewicht….

soepkiepe
                        Deelnemer

das een voordeel met mijne, kan gewoon heel het gas gebeuren er uit halen.

maar om ff terug te komen op je vraag sinds wanneer den haag naar het volk luisterd.
                          kun jij mij een voorbeeld noemen van een soortgelijke actie van de nederlanders wat de fransen nu doen, welke niet geslaagd is?
                          waarbij dus de nederlanders in opstand zijn gekomen zonder resultaat?
                          ik kan me namelijk niet herinneren dat de nederlanders ooit eens een weg geblokeerd hebben, of het binnenhof vol hebben gezet.

dat ME verhaal geloof ik al niet te veel van, waneer daar een grote partij staat om de snelweg dicht te zetten, wat willen ze dan doen?
                          ze kunnen een file toch al niet voorkomen, dus de overlast is er toch al op dat moment ;)
                          komt er nog eens bij, vele denken nu misschien dat we het met oldtimers over onze auto’s hebben..
                          laten we niet vergeten dat er ook zat oldtimer vrachtwagens zijn!
                          ook die kunnen de weg vast zetten he ;)

iedereen hier is na mijn idee al overtuigd dat er niks bereikt word..
                          sorry hoor, maar als we met zo instelling de oorlog moeten winnen hang ik me zelf op wanneer de oorlog uitbreekt ;)

Freestyler
                          Deelnemer

Ook ik kan me geen manifestatie herinneren die georganiseerd is, laat staan gelukt is.

Ik weet wel dat men begin dit jaar een manifestatie heeft willen houden op het malieveld om te protesteren tegen de oldtimer regeling. Die is toen door Den Haag verboden. Voor hen die toch besloten te gaan, zou in beslagname van het voertuig boven het hoofd hangen, te samen met een aardig gepeperde rekening. Tevens zou alle schade verhaald worden op de organisatoren.
                            Dit omdat Den Haag een grid-lock niet kon hebben. Ivm hulpdiensten die te laat zouden komen, bedrijven die miljoenen verlies zouden lijden als gevolg van stilstand. en en en.

Dus ja, er worden zeker pogingen gedaan. Maar ook hard door de politiek de kop in gedrukt met dreigingen waar je u tegen zegt.

Zelfs bij het verzamelen bij De Lucht werd er door de politie al moeilijk gedaan. En toen waren we maar met 50 auto’s

soepkiepe
                            Deelnemer

hmm ja, verboden.
                              laten we het ff ruim aan houden ;)
                              de bewuste facebook pagina (jij weet wel welke ik bedoel) heeft iets van 15.000 leden.
                              stel je voor, al die 15.000 leden gaan ondanks dat verbod TOCH heen.
                              k weet niet, maar wat wil er langs komen om op 1 dag al die 15.000 auto’s weg te halen?
                              hoe graag ze ook willen, hoe hard ze ook dreigen, maar dat kunnen hun ook nooit klaar gespeeld krijgen.

uiteraard gaat dat niet gebeuren, want wanneer den haag iets verbied is er al meer dan de helft die de hakken in het zand trekken omdat ze niet durven.
                              maar die zelfde mensen zullen wel weer vanaf de zijkant hun grote bek open trekken ;)

wat ik bedoel..
                              laten de nederlanders eens een groep vormen!!
                              denk dat er dan wel wat te bereiken is.
                              in den haag hebben ze al lang in de gaten dat wij nederlanders allemaal een grote bek hebben en commentaar geven, maar uit eindelijk laten we wel over ons heen lopen… :hmmz

Freestyler
                              Deelnemer

Nederlanders zijn idd schapen. Je kunt er wel op ergeren, maar dat zal ze niet veranderen.

Schapen laten zich immers onder luid geblaat (of weet ik wat voor geluid ze maken) naar het slachthuis brengen, zonder tegenstribbelen!

Wordt echt eens tijd naar de buren te verhuizen….

soepkiepe
                                Deelnemer

die buren is bij mij goed een half uur rijden..
                                  duurt niet lang meer kan ik daar lekker gaan tanken, scheelt al aardig wat, verschil word alleen maar groter.
                                  boodschappen idemdito… hun hebben nog 19%btw ;)

2 vliegen in 1 klap haha

Freestyler
                                  Deelnemer

Hier dito, buren rechts een half uurtje, buren links 20 minuten.

Maar denk wel dat ik ga voor de buren rechts. Trekt me meer dan links…

soepkiepe
                                    Deelnemer

je zit er mooi tussen in ja haha.
                                      tsja, het schijnt daar allemaal wel wat goedkoper te zijn.

sprak er laatst 1 die ook naar duitsland is gaan wonen.
                                      tot nu toe alleen maar voordelen, uiteraard zijn er ook wel dingen die iets minder zijn, maar ja, dat hou je toch.

Freestyler
                                      Deelnemer

Die betreffende facebook pagina heb ik me trouwens van uit geschreven, werd niet goed van het gezeur en gezeik daar. Was allemaal leuk en aardig, tot je gerichte vragen stelt, dan ben je een oproerkraaier. Stelletje hill-billies daar.

Wat Dl betreft, heeft voor mij idd enkel voordelen. Enige nadeel is dat ik mijn beroep met de papieren die ik nu heb, enkel hier mag uit oefenen, en dus alsnog verplicht zorgverzekering en belasting moet betalen. Daar baal ik wel van.

Freestyler
                                        Deelnemer
                                          asconahobbyist
                                          Deelnemer

wel fijn geregeld allemaal weer,maar is het nou al 100% definitief dan???
                                            Het moest toch nog door de eerste kamer goedgekeurd worden??

Freestyler
                                            Deelnemer

Het moet idd nog door de 1ste kamer goed gekeurd worden. Maar verwacht niet dat ze het hele plan afkeuren.

Ze kunnen namelijk geen onderdelen afkeuren. Enkel het complete plan. En dat zie ik zo snel niet gebeuren…

peter777
                                              Deelnemer

Nog niet zelf onder ogen gehad, maar heb van iemand vernomen dat ie een brief heeft ontvangen met het bericht dat ie moet gaan betalen per 1-1-2014. Hou mijn brievenbus in de gaten…..

manta2.0iohc
                                                Deelnemer

ik heb deze brief dus al ontvangen :puke :puke

kadettcoupe1976
                                                  Deelnemer

ik heb vandaag ook zo,n fijne brief van de belasting gekregen dat ik vanaf jan. 2014 weer moet gaan betalen.
                                                    €316,00 per kwartaal :fy1

KadAstra-EF
                                                    Deelnemer

@kadettcoupe1976 wrote:

ik heb vandaag ook zo,n fijne brief van de belasting gekregen dat ik vanaf jan. 2014 weer moet gaan betalen.
                                                      €316,00 per kwartaal :fy1

Zo :shock: das niet gering :swear

Rik :(

25 berichten aan het bekijken - 1,376 tot 1,400 (van in totaal 2,008)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.