Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Weer terug met een Astra F
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 september 2013 om 15:22 #18172566
k weet niet hoeveel je te besteden hebt en hoe je met de ruimte zit, maar anders is dit een mooie gelegenheid om er een 2.0 of zo in te hangen haha
26 september 2013 om 15:25 #18172567ligt er aan.
kosten en aanpassingen.
moet ik te veel anpassen blijft het gewoon een 1.6.
had wel het idee.26 september 2013 om 18:12 #18172568Verbruikt die ook koelvloeistof. Anders misschien gewoon de bobine of boegies.
26 september 2013 om 18:18 #18172569dat is een goede vraag.
volgens mij een beetje.
heb hem wel bij moeten vullen vandaag.
maar er is ook wat uitgegaan bij het ontluchten toen hij op druk was.27 september 2013 om 15:46 #18172570kopping er uit.
dus daar gaan we weer.
blokje vervangen.30 september 2013 om 08:46 #18172571heb het blok maar vervangen.
de witte rook werd steeds erger.
en het blok had niet eens de kracht meer om hem zelf de garage in te rijden.hopelijk kan ik nu andere dingen doen aan de astra’s.
2 blokken vervangen in 1 maand is wel ff genoeg.
nu uiterlijk aanpakken.4 oktober 2013 om 22:23 #181725725 oktober 2013 om 22:58 #181725736 oktober 2013 om 07:46 #18172574waar is je luchtfilterbak van de groen astra? :jerry
6 oktober 2013 om 09:30 #181725756 oktober 2013 om 09:54 #18172576Daaagggg!!! Vermogen…
Verder leuk project…
willem
6 oktober 2013 om 09:58 #18172577@wim-v6 wrote:
Daaagggg!!! Vermogen…
Verder leuk project…
willem
vertel willem.
van jou weet ik zeker dat je gelijk hebt.
kan ik het veranderen en het mooie geluidje houden??
en geldt dat ook voor de paarse 1.4???was ook al aan het denken om iets met een trechter te maken.
6 oktober 2013 om 10:01 #18172578De Singlepointers gaan met MEER lucht, nog ARMER lopen als ze al doen!!
6 oktober 2013 om 10:06 #18172579@wim-v6 wrote:
De Singlepointers gaan met MEER lucht, nog ARMER lopen als ze al doen!!
ok minder vermogen.
en minder verbruik :hmmz
minder verbruik is ook wel handig.
maar vermogen ook wel6 oktober 2013 om 10:07 #18172580Meer verbruik, omdat er meer moeite gedaan moet worden, Hetere verbranding (ongustig voor het vermogen)
knijp je benzine retour eens af, dat is vet met zo’n 1400, dan zijn ze ineens errug vlot (en errug onzuinig haha)..
Willem
6 oktober 2013 om 19:09 #181725816 oktober 2013 om 19:15 #18172582je moet ff een rondje rijden, dan zakt ie nog wel wat in, komt omdat je de veren “uit getrokken” hebt toen ie op de krik stond.
draais het stuur maar eens een paar keer, dan zakt ie ook nog wel wat6 oktober 2013 om 19:24 #18172583klopt.
maar check de laaste foto.
pietsje te breed nu :hmmznu nog wat plannen aan de astra’s
voor de blauwe/groene :hmmz zoek ik
gsi motorkap.
donkere achterlichten (zelfde als de paarse)
donkere angel eye’s koplampen.
en voor alle 2 astra’s dash met toerenteller met witte wijzerplaten. 1x gemonteerd wel zwart
goede raam mechanisme rechts.
luchtfilterbakken 2x (gevonden en gemonteerd)er zal later nog wel meer bij komen.
13 oktober 2013 om 21:53 #18172584nieuwe velgen van de paarse staan in de verkoop.
gaat het niet worden zo met de apk2 november 2013 om 18:35 #18172585de paarse heeft de apk niet gehaald.
balken l en r verrot.
rechter dorpel de helft verrot.
en dat alles was gemaakt met kit plamuur en de balken was een plaatje over gelast.
verder nog een paar dingen.ben nog aan het denken wat ik er mee doe.
maken of slopen.2 november 2013 om 19:37 #18172586als het alleen de dorpels zijn had ikj het wel geweten..
gewoon nieuwe dorpels er onder..een nieuwe dorpel kost 15 euro bij http://www.artaparts.nl
dat keer 2, nja en dan het er in lassen dan.
dan dik in de tektiel ;) in kleur hoeft ja niet, zitten de skirts wel over heen.2 november 2013 om 19:48 #18172587het zijn ook de balken links en rechts.
er zitten al gaten in van 5 cm.
en daar is heel simpel een plaatje over heen gelast gekit en plamuur.
verder is er nog een gat in de bodem.
en 1 dorpel is voor 70% weg.
en de sideskirt zit er met pur onder.
verder is het wat hoesje’s dat is het probleem verder niet.maar zit nu meer te denken aan slopen.
want wat komt er nog meer achterweg als ik begin.
en balken lassen tja dat moet wel goed.2 november 2013 om 22:34 #18172588je heb het over balken en dorpels, wat is het verschil?:P
k weet niet, als ik eens zie hoeveel moeite je er mee heb gehad om het ene blok lopend te krijgen en vervolgens toch een ander blok er in gehangen..
je weet dus nu wel dat je ene goed blok heb.
trap je deze weg weet je niet wat je weer koopt.
tis wat las werk en wat hoesjes..
mwoa, na al het werk wat je er al in het gestoken zou het zonde zijn om em om dat weg te doen.al had ik persoonlijk eerst gaan keuren en dan pas ene ander blok er in, maar dat ter zijde ;)
ding heb een kleur wat op bijna geen 1 andere astra zit, dus denk dat je daar door ook niet snel het plaatwerk verkoop.
zoals ik al zei, ik had er apk op gemaakt ;)2 november 2013 om 22:43 #18172589keuren zonder goed lopend blok beginnen ze niet aan.
je zit dan met co2 afstellen.balken zijn dragende delen.
dorpels zijn dorpels niet dragende delen.
al zou je die vol met pur douwen redt je de apk nog wel.
maar dragende delen moet je profesioneel gelasd hebben.en sommige dingen gaan naar mijn wagen dan.
het gaat mij er ook om mijn vrouw en kinderen maken het meeste gebruik van die wagen.
en dan moet hij voor mij 100% tip top zijn.loop er nog mee te denken.
moet dit weekend werken ga morgen nog wat los klauwen.
kijken wat er los komt.3 november 2013 om 08:33 #18172590@brobbel1 wrote:
keuren zonder goed lopend blok beginnen ze niet aan.
je zit dan met co2 afstellen.balken zijn dragende delen.
dorpels zijn dorpels niet dragende delen.
al zou je die vol met pur douwen redt je de apk nog wel.
maar dragende delen moet je profesioneel gelasd hebben.en sommige dingen gaan naar mijn wagen dan.
het gaat mij er ook om mijn vrouw en kinderen maken het meeste gebruik van die wagen.
en dan moet hij voor mij 100% tip top zijn.loop er nog mee te denken.
moet dit weekend werken ga morgen nog wat los klauwen.
kijken wat er los komt.heb je niet op rotte delen gelet bij de aankoop
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.