Weer terug bij het eerste merk.

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Weer terug bij het eerste merk.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18510199
    eddy67
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 February 2023

      Hallo allemaal,ik ben Ed wonende in provincie zeeland en de bezitter van een tigra twintop uit 2006 waar het nodige aan moet gebeuren….maar het is dan ook een hobbyauto en geen daily driver.Waarom terug naar het 1e merk…..eigenlijk vanaf mijn behaalde rose papiertje<toen nog wel> alleen maar opel gereden en gerestaureerd van corsa gsi tot manta gsi waarbij ik de simpele techniek  een verademing vond. ergens is het mis gegaan en met het rijden in een lease auto ging ik over naar een ander merk.Daar mijn vrouw gek is op cabrio,s  besloten om een cabrio erbij te kopen….dat werd de tigra.Al een aantal zaken aangepakt,niet werkende branstofmeter,nieuw interieur vervangen audio installatie ,beurtje….Nog te gaan…opening dak,en eventueel een verfbeurt<kleine deukjes,en krassen> Tot zover even een beetje info en nu wachten op lekker voorjaarsweer.

      Groetjes Ed :bye:

      #18510598
      Tijne81
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 February 2023

        Veelplezier met je tigra. Mijn vrouw is nog steeds blij met haar tigra 😉

        #18510605
        liviu2004
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 April 2014

          Welkom.

          Heb een tigra twintop zelf. Vragen voor dak problemen, laat me weten.

          #18510852
          eddy67
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 February 2023

            Mocht ik niet uit mijn dak problemen komen dan trek ik aan de bel…eerst vandaag even een nieuwe spiraalkabel gefixt voor in de kofferbak,deze ziet er volgen mij bij veel twintops verschrikkelijk uit!

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.