Weer jaartje goedgekeurd!!!

Forumindex Forums Overige APK & RDW Weer jaartje goedgekeurd!!!

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208015
    Kadett_Wdijk
      Lid sinds:
      1 September 2004

      Hej Allemaal,

      Ik kon het niet laten, hier ff een berichtje te schrijven dat mijn Kadett E uit ’88 weer een jaartje is goedgekeurd.
      Nu zul je denken, oke, lekker belangrijk..

      Maar, ik heb net een ombouw gehad, van 1.3 naar c20xe, waarbij ik alles heb overgehangen, dus ook ABS en stuurbekrachtiging!

      En hij is gewoon in 1x er doorheen gekomen!

      Ik had trouwens een vraagje over de Katalysator. Ik weet dat hij er, omdat hij van ’88 is en er s6 op het kenteken staat, niet onder hoeft te zitten, maar ik wil binnenkort naar de RDW, en nu vroeg ik me af hoe dat dan zat.
      Bij de c20xe zat hij er namelijk wel standaard onder.

      Gaan ze nu dus bij de RDW uit van wat er op het oude kenteken staat, of wat er eigenlijk bij de motor hoort?

      Grtzzzz, Pim

      #17448134
      CorsaKris
        Lid sinds:
        14 September 2006

        Kom je door de viergastest heen met de c20xe zonder kat? Ik denk dat als je naar de RDW gaat je het makkelijkst ff en kat eronder hangt scheelt weer een ritje en dan weet je zeker da het goed zit:thumbup

        #17448135
        Kadett_Wdijk
          Lid sinds:
          1 September 2004

          Ik geloof dat de CO rond de 0,7 zat ofzo, zonder kat..

          Probleem is alleen dat een kat niet echt makkelijk gaat passen, omdat mijn schakelstang onder de auto doorloopt ipv dóór de auto.. Heeft er iemand een foto van een kat van een c20xe? of zijn er eventuele “dunnere” katalysators beschikbaar die ik ertussen kan zetten?

          Thx!

          #17448136
          opelkadetje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 December 2004

            kun je niet (klinkt stom) een stukje verder je kat plaatsen? of een kleinere kat van een andere auto ?

            #17448137
            Kadett_Wdijk
              Lid sinds:
              1 September 2004

              ik zat inderdaad ook te denken bij voorbeeld tussen de middendemper en de einddemper de kat te plaatsen, maaaar, ik weet dus niet of dat KAN en MAG?:) En inderdaad, een kleinere kat van een andere auto, weet ook niet of dat kan? En wat voor auto dan bv?

              Thx!

              #17448138
              opelkadetje
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 December 2004

                ik weet niet welke auto’s zo 123 een kleinere kat heeft.. ga eens kijken op de sloop.. zoek een kleine uit en leef je uit:D

                #17448139
                wim-v6
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 August 2005

                  Als de auto zelf GEEN kat hoeft het ook niet nodig is bij de geplaatste auto.

                  auto moet aan de eisen voldoen waar hij nieuw mee is geleverd

                  Willem

                  #17448140
                  Kadett_Wdijk
                    Lid sinds:
                    1 September 2004

                    Oke dan! Das mooi om te weten!! Dan nog vraagje, er zit natuurlijk wel een lamdasonde in, is het verstandig daar dan even de draadjes van af te knippen (later weer aan elkaar zetten) voor die keuring?

                    Erg bedankt!

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.