Weer fluitend door de APK..

Forumindex Forums Modellen Ascona Weer fluitend door de APK..

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276954
    FX-26-PN
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 January 2014

      Goed, met 1000-1500km per jaar is dat misschien makkelijker dan bij intensief gebruik, maar gezien de 35 jaar toch fijn om te weten dat we tot 7-7-2018 weer gekeurd zijn. Geen aandachtspunten, de kleine plekjes blijven kleine plekjes. ‘Mijn’ monteur mag altijd alle tijd nemen en zo ben ik de auto dagen kwijt. Maar hij is van de oude stempel en checkt alles zeer grondig. Tussen al het uit te lezen geweld van vandaag is een antieke Opel niet alleen goed voor anders sleutelen, maar ook voor veel gesprekken rondom de auto. Plaatje (met Windows 10 ben ik nog niet rechtstreeks bevriend qua uploaden…, maar de link is goed)..
      http://www.pbase.com/roel/image/163421504/large

      #18320773
      CommoCruiser
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 March 2007

        Mooi werk :thumbup

        #18320774
        cruez
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 July 2006

          Is inderdaad een plaatje! :wub

          #18320775
          Dolby
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2008

            Altijd mooi wanneer de auto zonder problemen door de APK komt. Verder genieten. :thumb

            #18320776
            H-400
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 November 2006

              Knap, ik ken het gevoel van enkele weken terug , toen ik de “400” aanbood voor z’n jaarlijkse keuring.
              Hier in België moet je naar zo’n keuringsstation. Desondanks de vorige jaren (m’n motor was niet origineel, de schijfremmen achter idem,
              begon er ééntje m’n velgen in twijfel te trekken…) was het dit jaar feest.
              Dankzij een keurmeester (van mijn ouderdom) die vol enthousiasme (maar stipt) de wagen controleerde en toen de kap openging
              was het precies een automeeting.
              FX-26-PN: Mooie Ascona!!

              #18320777
              Borisvec
              Deelnemer
                Lid sinds:
                28 January 2015

                Echt een mooie auto, deze klopt gewoon. De kleur, de velgen, de algehele staat. :thumbup Leuk om te zien, de zomerritjes kunnen beginnen. :D

                #18320778
                jethro
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 February 2008

                  Heel mooi! :thumb

                  Maar de APK hoeft zo wie zo geen probleem te zijn, helemaal niet voor de liefhebbers die zijn auto vertroeteld. ;)

                  :jerry :thumb

                  #18320779
                  GTS2.2DTI
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    14 October 2006

                    Super mooi en origineel :thumb :thumb :thumb

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.