Weer een nieuweling

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Weer een nieuweling

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268703
    Dennis120506
      Lid sinds:
      16 October 2014

      Hallo allemaal.

      Ik ben Dennis 32 jaar en samen met mijn vriendin en onze 2 dochters (4 en 8 jaar) wonen we in Dronten

      Sinds vandaag staat hier een mooi Astra H Station 1.7 cdti uit 2005 voor de deur.
      Ik weet niet hoe ze de kleur noemen maar ik zou het omschrijven als Champagne, ik vind het in ieder geval een mooie kleur.
      Ik heb al veel verschillende auto’s gereden en daar zaten ook een Astra F en een Corsa B tussen dus het merk is mij niet vreemd ;)
      Onderhoud doe ik over het algemeen lekker zelf aangezien de garages de prijzen ook wel weten, dus een op-com staat op de verlanglijst.

      Als het weer van het weekend mee wil werken zal ik hem van binnen en buiten eens even lekker poetsen.

      Foto’s volgen nog aangezien ik het nu even niet voor elkaar krijg via mijn tablet.

      Groeten
      Dennis

      #18258104
      KRSA2000
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 February 2009

        Foto’s volgen nog aangezien ik het nu even niet voor elkaar krijg via mijn tablet.

        Welkom!

        Installeer Tapatalk, maakt het een stuk makkelijker om het forum te gebruiken op je tablet (vooral als je foto’s wilt posten! ;) )

        #18258105
        Dennis120506
          Lid sinds:
          16 October 2014

          Dit is hem dan….

          Bedankt voor de tip!

          #18258106
          -BlendjuH-
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 April 2008

            Welkom hier …
            Mooie astra :thumbup
            Veel plezier en veilige kms ermee ;)

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.