Waterpomp vervangen

Forumindex Forums Modellen Corsa Waterpomp vervangen

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222819
    Buss24
      Lid sinds:
      9 September 2008

      Beste Opelvrienden,

      Vandaag me auto voor de APK natuurlijk weer gezeik dat ik geen originele koplampen heb die dus ook niet meer in hoogte verstelbaar zijn
      De garage had de volgende oplossing wieltje eruit gehaald en de lichtschakelaar zwart gespoten
      Verder heb ik nog de olie laten vervangen de bougies en het systeem onder druk laten zetten bleek dat de waterpomp niet goed functioneert
      Voor dit grapje was ik 300 euro kwijt 2 uur arbeidsloon exclusief de waterpomp vervangen
      Nu heb ik 2 vragen :

      Is dit een beetje normaal bedrag voor wat er gedaan is
      En wat zou het ongeveer gaan kosten om een waterpomp erin te laten zetten inclusief arbeidsloon?

      Alvast bedankt voor de reacties

      Met vriendelijke groeten Martijn.

      #17691697
      Vranz
        Lid sinds:
        20 February 2007

        Lijkt me sterk afhangen van je auto. Wat is het?

        #17691698
        2e-c14nz
          Lid sinds:
          5 June 2009

          Hangt er idd van af wat voor blok je hebt, een waterpomp achteraf vervangen is altijd relatief duur. Wanneer we voor ons blok alleen de waterpomp willen vervangen zijn we 150 euro inclusief kwijt. Dit wordt daarom ook vaak aangeraden om te doen wanneer je distributie aan de beurt is. Dus kijk ook of deze aan vervanging toe is. En wanneer je slim bent laat je gelijk je rollen ed. gelijk mee vervangen, ben je gelijk van alles af.

          #17691699
          Buss24
            Lid sinds:
            9 September 2008

            Het gaat hier om een corsa C 1.2 uit 2004 die heeft geen destributieriem

            #17691700
            mattemaker
              Lid sinds:
              28 September 2007

              ik weet wel dat die waterpompen voor een C erg duur zijn… maar ook zelden lekken of (slecht) functioneren..:argue

              #17691701
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                Gaan wel vaker lekken, deze waterpompjes, en ze schijnen vrij prijzig te zijn.

                Willem

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.