Waterpomp Vast

Forumindex Forums Modellen Corsa Waterpomp Vast

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217774
    yungjojo9
      Lid sinds:
      26 September 2007

      Ben al een paar dagen bezig met de waterpomp proberen los te krijgen, maar ik krijg ze met niets los. Heb er al met tangen opgezeten, sleutels, ik ben vandaag zelfs speciaal gereedschap gaan halen van Gates en zelfs daarmee komt er geen beweging in.

      Heeft iemand toevallig nog suggesties, nu moet ze zoiezo eruit want inmiddels is ze al goed beschadigd

      #17619409
      sw16v
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 July 2004

        stootijzer en beuk geven.

        of van achteraf met verlengdop oid er tegen aanmeppen. maar is niet gemakkelijk om snel ff te doen hehe

        #17619410
        Famempeters
          Lid sinds:
          8 March 2008

          laten weken in de wd 40 paar keer goed inspuiten en dan op dat dikke zeskant deel een beuk geven schrikken komt ie echt wel los hoor.

          en dan met een draaiende beweging met een sleutel of pijpentang hem er uithalen .

          verneiuwen moet je toch.

          #17619411
          yungjojo9
            Lid sinds:
            26 September 2007

            Ding is nog steeds niet los.
            Laten weken in WD40 had ik al gedaan en liggen beuken heb ik al meer als genoeg gedaan.
            Dit heb ik dus nog nooit gezien :o

            #17619412
            sjoerdie
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 September 2005

              zeker weten alles losgedraaid?…..

              #17619413
              yungjojo9
                Lid sinds:
                26 September 2007

                Bij mijn weten wordt deze enkel op zijn plaats gehouden door 3 Boutjes?

                #17619414
                max
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  3 boutjes los en dan net achter het tandwiel de pomp naar buiten slaan met een grote beitel. Van boven en van onder, daardoor wrik je hem los.

                  Of de passende steeksleutel nemen met een pijp erop als verlenging, wil ook alleen niet iedereen heeft die maat.

                  #17619415
                  Ted-Jan
                    Lid sinds:
                    28 January 2008

                    ik kreeg mijne er ook niet uit bij mijn vorige corsa maar na 2 minuten met de brander heet stoken kon ik hem met de tang er zo uit pakken.

                    #17619416
                    yungjojo9
                      Lid sinds:
                      26 September 2007

                      Waterpomp is er inmiddels af.
                      Dikke Engelse sleutel erop gezet en verlengd met een dikke buis en alle kracht er op moeten zetten om ze los te krijgen.:swear

                      Het was bijna zonde om ze los te halen, ze werkte nog goed ook nog :P

                      Bedankt voor de hulp in ieder geval

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.