Waterlekkage kofferruimte sports tourer

Forumindex Forums Modellen Insignia Waterlekkage kofferruimte sports tourer

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18371654
    mbubbert
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 November 2019

      Hallo,

      Ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik aan de achterzijde waterlekkage heb. Als ik de afdekking van de laadvloer eraf haalt dan zie je links en rechts water waar het reservere wiel ligt. Niet veel klein plasje van 1 a 2 cm en de zijkanten van de bekleding voelt heel vochtig aan. Afdekplaat weggehaald en in de ruimte van de zekeringkast gekeken maar geen sporen kunnen ontdekken. Heeft iemand dit als eens meegemaakt en wat was het?

      Betreft een sports tourer uit 2012.

      Alvast bedankt.

      #18371699
      RME
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 December 2013

        Als je de kofferbak open hebt zie je hij de scharnieren links en rechts plastic kappen die verwijderen daar zitten ovalen kunststof doppen onder die vervangen of schoonmaken en opnieuw kitten.

        #18371705
        mbubbert
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 November 2019

          Die doppen heb ik zien zitten maar zijn niet gekit bij mij. Kan ze er zo uithalen. Viel wel op dat de binnenzijde van die doppen aan de onderzijde ook vies waren. Zal ze eens eruit halen en schoonmaken en met kit terug monteren. Hopelijk is het dan ook over.

          Bedankt voor je info ?

          #18371706
          RME
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 December 2013

            Ik heb het zelf ook gehad

            #18378931
            kris de jong
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 July 2020

              Ik had hetzelfde probleem en de zichtbare rubbers en bovenaan onder het plastickapje met kit dicht gemaakt.

              Sindsdien geen lekkage meer :happy02:

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.