Waterlekkage Corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa Waterlekkage Corsa C

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18502039
    sadenzo42
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 January 2023

      Hi allemaal,

      Ik heb al verschillende problemen over waterlekkages gelezen, maar wat ik heb is toch wat anders. Het gaat namelijk om mijn passagiers gedeelte, dus achterbank. Nadat ik helaas schimmel op mn achterbank zag haalde ik dit eruit en merkte dat mijn bagageruimte ook beschimmeld was. Dit heb ik ook helemaal geleegd schoongemaakt en gedroogd. Na een regenbij zag ik vervolgens een plasje water en ook was de bagageruimte weer nat. Randen van bagagedeur zijn droog ook, dus daar ligt het volgens mij niet aan.

      Ben benieuwd of iemand mij kan helpen met een goede tip/advies.

       

      Groeten,

      SadenzoIMG-20230101-WA0007IMG-20230101-WA0008

      #18502098
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Waarschijnlijk het voetje van de antenne lek (Is een rubber pakking).

        #18502229
        sadenzo42
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 January 2023

          Heb net gecheckt voor de zekerheid, maar mijn hemel is helemaal droog. Ook geen sporen of vlekken van een mogelijke lekkage.

          #18502543
          bandido
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 February 2010

            Check ook eens de dakrail. Eruit klikken en de kitnaden checken komt wel eens voor dat die lekken.

            #18504165
            harm100
            Deelnemer
              Lid sinds:
              13 November 2022

              lekkage langs het achterlicht, of in het ergste geval doorgeroest binnenscherm achter de tankhals. corsa c wil graag roesten rond de tankdop. als dit lang genoeg duurt, rot de binnenplaat er achter door.  is wel te zien door bekleding rechtsachter los te maken.

              zou eerst de pakking rond de achterlichten eens inspecteren..

              #18548530
              saer wetti
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 November 2023

                Goedeavond . Heb je een oplossing voor dit probleem gevonden? Ik heb sinds vorig jaar hetzelfde probleem

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.