waterlekkage combo c

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262121
    comboc
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 November 2013

      hallo beste forum leden.
      ik ben in het bezit van een combo c van bwj 2005,helemaal tevreden mee en ben van alles eraan aan het veranderen,maar heb een probleem!!! heb de mat aan de bestuurderskant iedere keer zeiknat,heb de hoge druk al op de deuren etc gehad,maar kan het niet vinden waar het naar binnen komt,misschien is er hier iemand die hetzelfde euvel heeft gehad en zo 1 2 3 kan zeggen waar het bij hem/haar naar binnen kwam.
      maakt voor mij de zoektocht misschien iets makkelijker. :thumb

      #18195151
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Meestal is de doorvoer / zekeringbak lek aan de bestuurders zijde, die is bereikbaar vanuit motorruimte

        Deze bevat centrale stuurmodule BCM

        Willem

        Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

        #18195152
        beurjean
          Lid sinds:
          19 July 2011

          http://www.corsasports.co.uk/media/kunena/attachments/69/fuzebox2.JPG” onclick=”window.open(this.href);return false;

          Hier zit een deksel op en in dit deksel zit een rubber deze wil nog wel eens uitdrogen en scheuren.

          Als het dit het niet is kan het ook via de rembekrachtiger naar binnen komen.

          #18195153
          comboc
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 November 2013

            ok,fijn dat er gereageerd wordt,ga mijn vloermat eruit halen en zowiezo schoonmaken en laten opdrogen(gaat muf stinken),dan ga ik de voorgedragen oplossingen even bekijken. heb geen zin om straks aan de binnenkant de ramen te moeten krabben!!!!! ;) :???:

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.