Waterdruppels van raam verwijderen (ruiten reinigen)

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Waterdruppels van raam verwijderen (ruiten reinigen)

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277154
    FKsport
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 February 2010

      Beste poetsfreaks,

      Ik heb na het wassen nog steeds soort van waterdruppeltjes over de ruit.
      Dit lijkt er vast in te zitten…

      Ik heb al op carclean forum gekeken, waar “provision glass scrub” wel goed zou moeten werken…maar het product kan ik niet meer bestellen (niet Voorradig)

      Weet iemand een alternatief of oplossing? :hmmz

      #18321872
      kadett-supreme
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 July 2004

        je zou een lichte polish kunnen proberen. ik zou er een pakken zonder wax toevoeging aangezien dit een waas kan geven bij gebruik van de ruitenwissers.

        #18321873
        FKsport
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 February 2010

          Thanks! Het zijn enkel de achterruitjes van mijn 3 deurs..maar misschien wel het proberen waard.

          Even kijken wat ik er mee aanvang, misschien dat ik het weekend meeting Kinrooi ga bekijken, kans dat ze misschien daar ook een goedje hebben

          #18321874
          kadett-supreme
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 July 2004

            mocht het niet lukken. zaterdag ben ik bezig met het detailen van een auto, je mag best even langskomen. dan kijken we even naar en kunnen we het proberen op te lossen.

            #18321875
            Juffer1
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 July 2006

              @FKsport wrote:

              misschien dat ik het weekend meeting Kinrooi ga bekijken, kans dat ze misschien daar ook een goedje hebben

              Ik ga ook naar Kinrooi en gooi wel wat spullen in de auto om dat op te lossen.
              Loop als je daar bent even naar de partytent van Opel Power Nederland en vraag daar even naar de eigenaar van de zilveren Zafira OPC ;)

              #18321876
              FKsport
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 February 2010

                Thanks voor de aanbiedingen! Ik verwacht dat ik zaterdag wel naar Kinrooi ga rijden dus dan hou ik die zilveren Zaf eens in de gaten :)

                #18321877
                FKsport
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 February 2010

                  Niet meer gelukt langs te komen, schuilen voor de regen en volgende bui was op komst; ben ingestapt en gegaan voordat het terrein onbegaanbaar ging worden ;)

                  #18321878
                  OpUrk
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    7 June 2016

                    Wat vaak een oplossing is, om met detail-clay de raam te bewerken. En vergeet de rubber van de wissers niet schoon te maken.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.