water bij bijrijderskant

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum water bij bijrijderskant

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #18346727
    dappie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 July 2008

      Heren,

      Bij m’n buurman was ook rechts voor alles klets nat (Vectra c station) de tulle was verstopt, en dan loopt het water
      Via de kachelmotor (die rechts zit) naar binnen, ook gaat hij 1 keer per week door de wasstraat, nou dan raad je het wel,
      Weer een bak vol water, we hebben toen rechts voor de stoel er uitgehaald, de om lijsting van de versnellingspook
      Verweiderd en de schakelpook hoes om hoog gehaalt en de bekerhouder gedemonteerd, en met een Stanley mes met haak er aan
      Waar je ook vloerbedekking mee snijd de vloer bedekking los gesneden en de isolatie verweiderd wat een grote spons is,
      De vloerbedekking en isolatie uitgeknepen en laten drogen in de zon en na dat allebij droog waren alles er weer
      In gezet, ik denk wel dat als je het zo laat en denkt, ach het droogt van zelf wel dat het op ten duur gaat stinken,
      Het is dus wel aan te raden om er wat aan te doen, en af en toe de tulle onder de motor kap te controleren op verstopping.

      Vr,gr, jac.

      #18346732
      laroyj
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 June 2015

        dit had ik ook allemaal gedaan, maar het probleem bleef en de tulle was niet verstopt….

        #18346734
        dappie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 July 2008

          Ik denk dat je het dan misschien in je airco/ecc moet zoeken zoals op blz 1 word verteld of dat er een voor raam lekkage is,
          Lekkage is niet leuk je kun je werkelijk rot zoeken, maar zet de tuin slang er eens op en ga zelf met een lamp in
          Je auto zitten.

          Vr,gr, jac.

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.