wat zijn de beste merken voor auto-subwoofers?

Forumindex Forums Overige Auto algemeen wat zijn de beste merken voor auto-subwoofers?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18389375
    Nathan Bush
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 September 2020

      Hoi

      Ik ben op zoek naar aanbevelingen over de beste merken voor auto-subwoofers. Ik heb veel recensies bekeken en vond Alpine, JBL, Rockford Fosgate heel gewoon.

      Ik wil weten of er meer beste merken beschikbaar zijn? Laat het me weten. Bij voorbaat bedankt!

      #18437644
      Joris van der Veen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 September 2021

        Ik lees ook mee. Ik wil graag mijn broer verrassen met een uitstekende geluidsinstallatie, maar er zijn zoveel keuzes. Je weet gewoon niet waar te beginnen. Ik hoop dat ik enkele goede tips kan vinden.

        #18437649
        Koffie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 November 2019

          De beste tip, koop hem tweedehands. Marktplaats staat er vol mee. Er zijn hele hordes mensen die enthousiast een subwoofer kopen, hem in de auto zetten en er vervolgens achter komen dat het niet praktisch is qua bagageruimte. Koop hem het liefst met complete bekabeling, want dat tikt aan om alsnog nieuw te kopen.

          Als het hard moet dreunen, werkt een 12″ woofer in een grote basreflexkast goed. Je kan niet echt op een bepaald merk afgaan, want ook de betere merken hebben soms ‘instapmodellen’ die matig presteren. Verder zit een groot deel van het geluid in de afstelling van de kantelfrequentie, niveaus, equalizer enz.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.