Wat vind jouw partner van je Opel-hobby?

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Wat vind jouw partner van je Opel-hobby?

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 51 tot 60 (van in totaal 60)
  • Auteur
    Berichten
  • #17873162
    JelOpel
      Lid sinds:
      11 January 2011

      @tiesto-nl wrote:

      @JelOpél wrote:

      @InjectTheVenom wrote:

      Ik lees de titel en moet onwillekeurig denken aan die aflevering van “Help mijn man heeft een hobby” :jerry Heb zelf geen partner, hoop er dit jaar wel een mogelijke kandidate tegen te komen.

      Die ken ik niet? Heeft de man een opel hobby in die aflevering? Zo ja, wanneer was die, of een linkje? Wil die wel es zien. Vind het normaal echt een k*t programma, dus kijk er nooit naar. :angel

      die is wel eens geweest. als ik even nadenk vorig jaar ergenst. die gozer had een corsa als hobby geloof ik.
      hierbij een linkje http://www.rtl.nl/xl/#/u/e650dfa2-d5ac-39f2-b90d-d5a06ac47aed/” onclick=”window.open(this.href);return false; veel plezier met kijken..!!

      verder vind mijn vriendin het geld verspilling. ze zegt dat ik veel geld in men auto steek. ik vind het wel meevallen. ja als je de brandstof meerekent is het veel ja.. :jerry

      Thnx!!!

      #17873163
      Fct_blondi
        Lid sinds:
        12 August 2010

        nou, heb geen vriend meer, maar mn laatste ex kon het dus echt niet begrijpen als ik soms liever ff lekker n rondje wou trappen (of gewoon cruizen, maar dan wel alleen), dan bij hem was.. Ja, wat verwacht je? Dat ik elke avond bij mn vriend op de bank wil zitten tv kijken? Noooooooo way;)
        heerlijk soms, ff alleen zijn, lekker knallen met de muziek, beetje trappen en mensen de gek aansteken op de weg!! (lees: bijna elke avond ff) :hmmz

        maar momenteel heb ik meer gezeik met mn ma……..elke keer weer drammen..dat ik zo veel tank..dat ik hem verlaag..dat ik andere lampjes er in zet..dat ik andere velgjes doe.. Pff……snel t huis uit!!
        En dannnnnnnn, kadettje of corsa A erbij! (dat ga ik thuis echt nooooooit voor mekaar krijgen! ) :jerry

        “ja mam, die 2e auto is voor de sprint..” LOL zien jullie het voor je…. :argue

        #17873164
        trashmetal
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 February 2007

          @Fct_blondi wrote:

          nou, heb geen vriend meer, maar mn laatste ex kon het dus echt niet begrijpen als ik soms liever ff lekker n rondje wou trappen (of gewoon cruizen, maar dan wel alleen), dan bij hem was.. Ja, wat verwacht je? Dat ik elke avond bij mn vriend op de bank wil zitten tv kijken? Noooooooo way;)
          heerlijk soms, ff alleen zijn, lekker knallen met de muziek, beetje trappen en mensen de gek aansteken op de weg!! (lees: bijna elke avond ff) :hmmz

          maar momenteel heb ik meer gezeik met mn ma……..elke keer weer drammen..dat ik zo veel tank..dat ik hem verlaag..dat ik andere lampjes er in zet..dat ik andere velgjes doe.. Pff……snel t huis uit!!
          En dannnnnnnn, kadettje of corsa A erbij! (dat ga ik thuis echt nooooooit voor mekaar krijgen! ) :jerry

          “ja mam, die 2e auto is voor de sprint..” LOL zien jullie het voor je…. :argue

          oeww wat een moordwijf, corsa a er bij voor de sprint :wors

          #17873165
          botssiee
            Lid sinds:
            24 October 2010

            Heb het zelf z’n half jaar gelede uit gemaakt, omdat ik geen zin meer had in gezeur en gebemoei aan me kop, bevalt me net zo goed alleen , dus geen problemen mee, maar een echte opel-hobby heb ik niet ;)

            #17873166
            Fct_blondi
              Lid sinds:
              12 August 2010

              @botssiee wrote:

              Heb het zelf z’n half jaar gelede uit gemaakt, omdat ik geen zin meer had in gezeur en gebemoei aan me kop, bevalt me net zo goed alleen , dus geen problemen mee, maar een echte opel-hobby heb ik niet ;)

              Dan heb je de verkleerde vrienden!! :jerry king:

              Hahaa ja corsa a of kadett..ik denk toch dat ik straks voor de kadett ga :wub
              iig…iets wat heel licht is..dan gaan we vliegenn :angel

              #17873167
              botssiee
                Lid sinds:
                24 October 2010

                @Fct_blondi wrote:

                @botssiee wrote:

                Heb het zelf z’n half jaar gelede uit gemaakt, omdat ik geen zin meer had in gezeur en gebemoei aan me kop, bevalt me net zo goed alleen , dus geen problemen mee, maar een echte opel-hobby heb ik niet ;)

                Dan heb je de verkleerde vrienden!! :jerry king:

                Haha hoezo verkeerde vrienden?? :P

                #17873168
                Fct_blondi
                  Lid sinds:
                  12 August 2010

                  Goeie vrienden besmetten je wel met het opel-virus!! :wors

                  #17873169
                  Emiel-Manta
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    23 January 2007

                    M’n ex kon alleen maar zeuren dat ik ’n herriebak heb, en ik mocht ’t gas niet indrukken want dan werd ze bang :wub

                    Ach, verder snapte ze wel dat ’t big-boys toys is, en had ze er ook niet echt iets op tegen.

                    Is helaas alweer bijna een jaar verleden tijd!
                    Al kan ik nu wel doen en laten wat ik zelf wil king:

                    #17873170
                    botssiee
                      Lid sinds:
                      24 October 2010

                      @Fct_blondi wrote:

                      Goeie vrienden besmetten je wel met het opel-virus!! :wors

                      Kom me maar een keertje overtuigen dan. ;)

                      #17873171
                      jblfreak
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        me ex zat altijd maar te mekkeren

                        nu heb k er een met vrijwel hetzelfde denk beeld en net al ik 2 auto’s haha

                        zijn dan wel honda’s maar t gaat om het idee een voor op de weg en een (moet nog worden verbouwd ) voor t circuit

                        voor mij geen gezeur er mee haha

                      10 berichten aan het bekijken - 51 tot 60 (van in totaal 60)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.