Wat moet richten kosten?

Forumindex Forums Modellen Corsa Wat moet richten kosten?

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259345
    Onderbroekie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 July 2007

      Beste opel rijders,

      Tijdje terug heeft mijn corsa b schade gehad, maar de neus van de corsa is niet echt goed gericht. Betreft de hele neus van de corsa b gsi
      Wat gaat het mij kosten om het te laten richten, zonder te spuiten? Of moet het meteen gespoten worden.

      Mvg
      Andrew

      #18160453
      ricksmits
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 June 2013

        eerste vraag, kosten: is afhankelijk van de hoeveelheid, of er mallen nodig zijn etc en uiteraard het uurloon van de persoon waar je heengaaat

        tweede vraaG, spuiten: nee hoef niet, echter de blanke delen wel behandelen dat t niet gaat roesten

        #18160454
        Onderbroekie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 July 2007

          Ik ben bang dat het om de rechter linkerscherm gaat , motorkap en eventuele bumperbalk maar weet niet zeker.
          Volgens mij zou ik dit eerst moeten laten onderzoeken door een goede spuiter..

          @ricksmits wrote:

          eerste vraag, kosten: is afhankelijk van de hoeveelheid, of er mallen nodig zijn etc en uiteraard het uurloon van de persoon waar je heengaaat

          tweede vraaG, spuiten: nee hoef niet, echter de blanke delen wel behandelen dat t niet gaat roesten

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.