Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Wat meer vermogen uit een X1.7DT (Astra F station)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 augustus 2012 om 06:58 #18049685
Erg netjes hoor.
Moet je je temperatuurmeter zien gaan als je het gas in trapt:P.
Ik zit toch te twijfelen of ik wat met mn turbodruk ga doen, eigenlijk heb ik al wat ik wou en als ik nu de druk ga verhogen is dat eigenlijk alleen voor de lol. Nu heb ik veel dingen gedaan gewoon omdat het kan:P. Dus misschien dit ook maar, nog even over nadenken.
9 augustus 2012 om 09:19 #18049686@rene755 wrote:
Ja je zegt het goed, waarschijnlijk iets. Maar of dat het geld waard is om de originele intercooler te vervangen met een grotere, ben je zo weer een paar meijer verder.
ik denk dat het verschil best goed merkbaar zal zijn want een originele is niet alles
en het gaat bij tuning om de kleine beetjes die het verschil maken ;)9 augustus 2012 om 09:53 #18049687@rene755 wrote:
Erg netjes hoor.
Ik zit toch te twijfelen of ik wat met mn turbodruk ga doen, eigenlijk heb ik al wat ik wou en als ik nu de druk ga verhogen is dat eigenlijk alleen voor de lol. Nu heb ik veel dingen gedaan gewoon omdat het kan:P. Dus misschien dit ook maar, nog even over nadenken.
Ja door het trappen is de kachel radiator lek gegaan :(
Voor zijn kms blaast die inderdaad nog goed moet ik zeggen.
Is het je al gelukt met je pomp met die ring?
9 augustus 2012 om 14:37 #18049688@trashmetal wrote:
@rene755 wrote:
Ja je zegt het goed, waarschijnlijk iets. Maar of dat het geld waard is om de originele intercooler te vervangen met een grotere, ben je zo weer een paar meijer verder.
ik denk dat het verschil best goed merkbaar zal zijn want een originele is niet alles
en het gaat bij tuning om de kleine beetjes die het verschil maken ;)Haha, dat is zo.
9 augustus 2012 om 14:39 #18049689@astraTD wrote:
@rene755 wrote:
Erg netjes hoor.
Ja door het trappen is de kachel radiator lek gegaan :(
Voor zijn kms blaast die inderdaad nog goed moet ik zeggen.
Is het je al gelukt met je pomp met die ring?
Ai das wat minder.
Naja ik begrijp nog niet helemaal wat dat precies doet. Ligt die ring bovenop de veer die dat membraan omhoog houdt? Dus met het verwijderen van de ring is het net of die veer slapper wordt? En ligt het membraan zonder turbo druk wat lager?
9 augustus 2012 om 16:29 #18049690Geen idee wat dat rubber ringetje precies doet.
Meende dat die voor een begrensde brandstof toe voer dient.Of toerenbegrenzer.
Schijnbaar als die toch verwijderd is, dat het nog meer resultaten moet boeken.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.