wat maakt spoilers zo bijzonder?

Forumindex Forums Modellen Astra wat maakt spoilers zo bijzonder?

  • Dit onderwerp is leeg.
18 berichten aan het bekijken - 26 tot 43 (van in totaal 43)
  • Auteur
    Berichten
  • #17652499
    Mr.F
      Lid sinds:
      3 November 2008

      Echt een hele mooie Astra Eelco! :thumbup :thumbup

      #17652500
      H_essel
        Lid sinds:
        2 April 2011

        @jan0405 wrote:

        Wat vinden jullie van spoilers en sideskirts etc.. heel die plastice rommel :D je auto wordt daar tog nie sneller door ? haha en als je te hard rijd over een hobbel scheurdt alles eraf of bij sommige kan je er amper overheen en je wielkaste gaan kapot omdat je band er tegen aan slaat..

        Ik Opel astra G 1.8 16v Edition alle opties en lekker standaard met me opc velgen en ik trek degene eruit die onder 1.8 zitten :hmmz ook al zijn ze gespoilerd.

        1. hardstikke duur die plastic spoilers, en je moet het zelf nog eens in kleur en metalic spuiten.
        2. je krijg er tijdens je verkoop van je auto er niks meer voor lijkt me…
        3. nadeel is hobbels en het wordt net zo goed beschadigt door andere die hun deur ope gooie of tegen aan lope :D.
        4. ik wil het ook heel graag maar je auto wordt er niks meer waard van :(

        1. hardstikke duur die plastic spoilers, en je moet het zelf nog eens in kleur en metalic spuiten.
        Valt best wel mee. een spoiler spuiten is 50euro

        2. je krijg er tijdens je verkoop van je auto er niks meer voor lijkt me…
        Je kan je auto dan laten taxeren en bij de verkoop laten zien. Krijg je er altijd veel voor terug

        3. nadeel is hobbels en het wordt net zo goed beschadigt door andere die hun deur ope gooie of tegen aan lope :D.
        Valt ook wel mee je moet leren rijden ermee. mij auto staat altijd op een parkeerplaats ergens in een hoek dan gebeurd er niets mee

        4. ik wil het ook heel graag maar je auto wordt er niks meer waard van
        Als je auto super mooi is van de buitenkant dan wilt iedereen een mooi bod uitbrengen

        Dit is mij auto foto’s staan eronder

        En heb al aardige bedragen langs horen gaan voor mensen welke me auto willen overkopen.

        #17652501
        jeroen88
          Lid sinds:
          10 August 2009

          1. hardstikke duur die plastic spoilers, en je moet het zelf nog eens in kleur en metalic spuiten.
          Valt best wel mee. een spoiler spuiten is 50euro

          2. je krijg er tijdens je verkoop van je auto er niks meer voor lijkt me…
          Je kan je auto dan laten taxeren en bij de verkoop laten zien. Krijg je er altijd veel voor terug

          3. nadeel is hobbels en het wordt net zo goed beschadigt door andere die hun deur ope gooie of tegen aan lope :D.
          Valt ook wel mee je moet leren rijden ermee. mij auto staat altijd op een parkeerplaats ergens in een hoek dan gebeurd er niets mee

          4. ik wil het ook heel graag maar je auto wordt er niks meer waard van
          Als je auto super mooi is van de buitenkant dan wilt iedereen een mooi bod uitbrengen

          Dit is mij auto foto’s staan eronder

          En heb al aardige bedragen langs horen gaan voor mensen welke me auto willen overkopen.[/quote]

          geweldig die reactie hierboven.
          en dat als je,je auto laat taxeren je er meer voor terug krijg is gewoon onzin.
          dat is puur voor de verzekering.
          je krijgt er echt niks meer voor terug hoor.

          en dat iedereen je auto wilt kopen dan,stjah dat is misschien waar,maar niemand gaat voor een auto uit 2000 die gespoilerd is 10,000 euro neerleggen als die getaxeerd is op 12,000 euro.

          #17652502
          Astra_DLS
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2008

            @h_essel, wat jij er van gemaakt hebt is weer een heel kunstwerk. Dat is toch weer anders dan een spoilertje of een skirtsetje. Vaak vind ik het overdone, maar zoals jij het hebt is het m.i. weer heel gaaf en echt een project.

            Dan is het wellicht wel de moeite waard en heb je veeeel meer kans dat het wat oplevert. maar als ik een spoiler achterop de station zet en dat is het enige, dan levert me dat niets op..

            #17652503
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              @Astra_DLS wrote:

              @h_essel, wat jij er van gemaakt hebt is weer een heel kunstwerk. Dat is toch weer anders dan een spoilertje of een skirtsetje. Vaak vind ik het overdone, maar zoals jij het hebt is het m.i. weer heel gaaf en echt een project.

              Dan is het wellicht wel de moeite waard en heb je veeeel meer kans dat het wat oplevert. maar als ik een spoiler achterop de station zet en dat is het enige, dan levert me dat niets op..

              snap het topic ook niet helemaal
              eerst afgeven op van alles
              maar als puntje bij paaltje komt

              wil de ts het zelf ook graag
              maar is het allemaal te duur???

              dit topic komt bij mij over als een excuus voor zich zelf vinden
              om er niet voor te gaan/hoeven sparen ;)

              zelf doe ik het zo gek niet meer
              en heb het altijd vrij bescheiden gehouden
              (open een manta en ascona 400 na dan ;) :D )
              maar kan een mooi uitgeboude wagen wel warderen

              en sommige spoilers zijn echt wel functioneel
              zo wordt het achterraam van onze vec station minder snel vuil na montage van een dakspoilertje ;)

              en sommige spoilers verbeteren wel de wegliging

              tjah de 1 kiets ervoor om al z,n centen in een dikke motor te steken
              en ander geeft een kapitaal uit aan ice
              weer een ander vind enkel het uiterlijk interesant
              en sommige doen een combi of zelfs alles

              dan heb je nog een groep die dat eigenlijk ook wel wil maar niet mag of niet kan betalen
              tjah :sleeping :sleeping :sleeping

              #17652504
              Klanderman
                Lid sinds:
                29 March 2009

                Ik vind het meestal wel mooi mits het origineel Opel is of Irmscher. Dan blijft het vaak bescheiden. Maar smaken verschillen. Die van mij is rondom bespoilert maar dan wel origineel OPC-Line

                @ jeroen88

                Reken er maar niet op dat een taxatie de waarde veel verhoogd hoor. Van alle geld dat je erin stopt wordt je auto maar weinig meer van waard hoor. En als iedereen zegt dat je een mooie auto hebt en je vertellen dat wanneer je hem verkoopt dat je ze het dan moet melden want dan hebben ze meteen interesse… Dat valt vies tegen ;)

                Ik kan het nu weten, krijg zo vaak te horen dat ik een hele mooie auto heb maar ik heb hem nu al 2 maanden te koop staan maar zo’n storm loopt het nog niet hoor. Je krijg wel veel reacties wat echt super tof is maar het liefst wil je hem toch verkopen….

                Maar iedereen moet lekker doen waar ze zelf zin in hebben, gelukkig ook maar want anders reed iedereen een standaard zilvergrijze auto ;)

                #17652505
                petrolhead
                  Lid sinds:
                  13 August 2010

                  @Baas J. wrote:

                  Ik ga er echt geen spoiler opzetten omdat ie dan harder gaat hoor hahahaha…. hij zal r eerder langzamer van gaan! Een spoiler zet je r op omdat je niet op die duizend miljoen miljard andere Astra G’s wil lijken. Je maakt m persoonlijk.

                  En inderdaad het vermogen… ik sta op het punt z20leh turbo erop te zetten in combinatie met een fmic… van de zomer chippen….dan rond de 260/280pk…en toch is t daarna waarschijnlijk nog niet genoeg :P

                  boh is me dat ff een dikke astra ! :thumb

                  #17652506
                  Famempeters
                    Lid sinds:
                    8 March 2008

                    ik denk zo maar is dat het heel bijzonder zou zijn als Jan eerst is gaat nadenken wat hij nou wil met die tupperware bak van hem .

                    eerst laat hij dat ding voor een vermogen opknappen en gaat dan lopen janken over spoilers en dat spuiten en monteren ,het ding heeft 4 weken een nieuw jasje verf ,, en nu weer boren plakken spuiten

                    eerst vraagt ie hulp want dan kraakt ie een ander af die is te ruw en te wild met de auto maak je het goed met hem ,gaat ie toch naar die ander omdat ik zeg met spuiten van de remklauwen mee zet dat ding s,avonds hier neer en de volgende avond is het ding klaar .let op grote beurt met alles vervangen zie zijn lijstje bij Wim inkl speciale remblokken voor ,remklauwen rondom er af en schoonmaken zilver spuiten met blanke lak voor goed 400€ ???ik ga een beetje aan me zelf twijfelen nu

                    ik ga en wil deze knaap niet meer begrijpen heb hem eerder geholpen maar hij praat erg vervelend uit 2 monden . en ik vind dat ook voor Wim uiterst vervelend

                    #17652507
                    Famempeters
                      Lid sinds:
                      8 March 2008

                      @Famempeters wrote:

                      ik denk zo maar is dat het heel bijzonder zou zijn als Jan eerst is gaat nadenken wat hij nou wil met die tupperware bak van hem .

                      eerst laat hij dat ding voor een vermogen opknappen en gaat dan lopen janken over spoilers en dat spuiten en monteren ,het ding heeft 4 weken een nieuw jasje verf ,, en nu weer boren plakken spuiten

                      eerst vraagt ie hulp , want dan kraakt ie een ander(Wim) af die is te ruw en te wild met de auto, dan maak je het goed met hem ,gaat ie toch naar die ander omdat ik zeg met spuiten van de remklauwen mee zet dat ding s,avonds hier neer en de volgende avond is het ding klaar .let op grote beurt met alles vervangen zie zijn lijstje bij Wim inkl speciale remblokken voor ,remklauwen rondom er af en schoonmaken zilver spuiten met blanke lak voor goed 400€ ??? ik ga een beetje aan me zelf twijfelen nu ,,moest op zaterdag of zondag,kon de auto niet missen ???????????

                      ik ga en wil deze knaap niet meer begrijpen heb hem eerder geholpen voor heel weinig ,,maar hij praat erg vervelend uit 2 monden . en ik vind dat ook voor Wim uiterst vervelend,die ik heel hoog heb zitten en hij hier behoorlijk vervelend over bezig was ..vond dat ik hier door zijn eigen wispelturigheid even moest reageren ook al is het niet direct on topic

                      Bert

                      #17652508
                      mallemalle
                        Lid sinds:
                        8 June 2010

                        Van mij mag iedereen op ze wagen plakken wattie zelf wil

                        Persoonlijk vind ik het wat sneu als men het alleen doet om wat sneller over te komen en de wagen technisch niet aanpast om daadwerkelijk sneller te worden

                        #17652509
                        OscaR-16v
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          29 May 2009

                          spoilers… ik vind het wel wat hebben. maar dan bedoel ik een dakspoiler of kofferbakspoiler. ik heb het niet zo op onderlippen en sideskirts.

                          ieder ze smaak :afro

                          #17652510
                          Astralfred
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            3 November 2004

                            Inderdaad ieder z´n smaak en je moet zelf verbouwen aan je auto wat je zelf mooi vind (of wat je door anderen laat aanpraten ;) ), of het nu met spoilers is, airride, verlichting, interieurs, etc, er is altijd wel iemand die het niet mooi vind. Ik krijg zelf ook commentaar op de GSi plaatjes in de deuren, maar boeien. Sport klinkt zo &%& en zoals ik hem nu zelf heb laten bouwen vind ik het er wel mooi en terecht op staan (onder het mom van als Opel hem vertikt te bouwen, bouw je hem toch zelf? :jerry ).

                            Plaatje bij het praatje:

                            Voor degene die hem mooi vinden, bedankt en voor degene die hem niet mooi vinden, ook bedankt ;) .

                            En mijn mening over spoilers, het kan mooi staan, mits dan ook het totaal plaatje klopt, maar zelf hou ik meer van bescheiden en origineel a la Irmscher, OPC, GSi, GTE, i500, etc.

                            #17652511
                            OscaR-16v
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              29 May 2009

                              @Astralfred wrote:

                              Inderdaad ieder z´n smaak en je moet zelf verbouwen aan je auto wat je zelf mooi vind (of wat je door anderen laat aanpraten ;) ), of het nu met spoilers is, airride, verlichting, interieurs, etc, er is altijd wel iemand die het niet mooi vind. Ik krijg zelf ook commentaar op de GSi plaatjes in de deuren, maar boeien. Sport klinkt zo &%& en zoals ik hem nu zelf heb laten bouwen vind ik het er wel mooi en terecht op staan (onder het mom van als Opel hem vertikt te bouwen, bouw je hem toch zelf? :jerry ).

                              Plaatje bij het praatje:

                              Voor degene die hem mooi vinden, bedankt en voor degene die hem niet mooi vinden, ook bedankt ;) .

                              En mijn mening over spoilers, het kan mooi staan, mits dan ook het totaal plaatje klopt, maar zelf hou ik meer van bescheiden en origineel a la Irmscher, OPC, GSi, GTE, i500, etc.

                              met jou kan ik praten :thumb vind het een vette wagen die je hebt. echt mijn smaak :thumbup ik zit er over te denken om nog een onderlip van een opc1 te plaatsen. maar die zijn nog best prijzig kwam ik achter :wtf

                              #17652512
                              Famempeters
                                Lid sinds:
                                8 March 2008

                                deze laatste Astra van astralfred is nou het toonbeeld van een nette mooie niet te gekke wagen straalt rust uit en ik vind klasse .

                                die maffe zooi op een auto is niet mijn smaak maar ieder zijn ding

                                bert

                                #17652513
                                Niels0478
                                  Lid sinds:
                                  14 July 2010

                                  Ik vind zn sneeuwshuiver bumpers enzo ook helemaal niks :puke
                                  laats ook schade op mijn bumper gemaakt, toen heb ik er ook een opc2 bumper op gezet, staat egt veel strakker, ik vind het ook geen porum als mensen opc/gsi eblemen hebben terwijl het geen opc/gsi is, maarja dat zijn niet mijn auto’s dus moet ik me er eigelijk ook niet mee bemoeien. ik had laats voor de grap ook een 1.6 embleem op

                                  hier wat foto’s


                                  Originel bumper met (irmscher?) lip er aan

                                  Met de nieuwe voorbumper

                                  #17652514
                                  Famempeters
                                    Lid sinds:
                                    8 March 2008

                                    vind de laatste wat meer van deze tijd en wat mooier maar sorry dat is mijn smaak en smaken verschillen maar beide zijn mooi en niet overdreven.

                                    vind dit ook een mooie bak om te zien zeker met deze kleur .

                                    bert

                                    #17652515
                                    Baas J.
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      19 May 2008

                                      @petrolhead wrote:

                                      @Baas J. wrote:

                                      Ik ga er echt geen spoiler opzetten omdat ie dan harder gaat hoor hahahaha…. hij zal r eerder langzamer van gaan! Een spoiler zet je r op omdat je niet op die duizend miljoen miljard andere Astra G’s wil lijken. Je maakt m persoonlijk.

                                      En inderdaad het vermogen… ik sta op het punt z20leh turbo erop te zetten in combinatie met een fmic… van de zomer chippen….dan rond de 260/280pk…en toch is t daarna waarschijnlijk nog niet genoeg :P

                                      boh is me dat ff een dikke astra ! :thumb

                                      Binnenkort te koop.

                                      #17652516
                                      Astralfred
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        3 November 2004

                                        Thanks voor de complimenten :thumbup .

                                      18 berichten aan het bekijken - 26 tot 43 (van in totaal 43)
                                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.