Wat is er dan precies mis met Opel?

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Wat is er dan precies mis met Opel?

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Berichten
  • #17622607
    Emiel-Manta
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 January 2007

      origineel gepost door Nova_C20xe
      BMW- turkenbak:hmmz

      dit topic gaat idd over vooroordelen.

      #17622608
      city77
        Lid sinds:
        4 July 2004

        origineel gepost door dennis121
        valt er niet op ieder merk over zoiets te zeiken?
        dus BOEIEND!!! :P
        achja opel roest snel, maarja daarintegen zijn ze wel cheap te fixen.. en als je alfa wat stuk heeft is het veel duurder en kan je niks op de sloop vinden..
        dus i dont give a fuck =D

        die prijzen voor alfa zijn goedkoper dan opel:vertag originele nieuwe deurgrepen voor een 155 30 euro probeer die maar eens van een astra te krijgen van 95:P en 2e hands is er zat te krijgen

        #17622609
        opelfreak
          Lid sinds:
          29 June 2004

          Ach, de gemiddelde fok-poster droomt nog van de scooter of brommer waar ze over een paar jaar op mogen gaan rijden:D

          #17622610
          tijgetje57
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2004

            fok forum, dan zeggen ze het zelf dus gewoon goed. Het is ook een Fock (fuck) forum.

            Allemaal van die hersenloze 15 en 16 jarige jochies in de meeste gevallen.

            Niks van aantrekken. Niet iedereen heeft geld voor een knappe auto.

            #17622611
            Rotho
              Lid sinds:
              22 January 2010

              Golf was toch juist de turkenbak? :P

              #17622612
              Rotho
                Lid sinds:
                22 January 2010

                dubbel post :S

                #17622613
                Opelkees
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  11 September 2007

                  ik vind de reacties wel lachen

                  ik merk er niks van als ik met de Manta rij

                  overal duimpies en kijkende mensenking:

                  #17622614
                  DEEF
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    26 May 2007

                    het is wel zo dat als je zegt dat je opel rijdt,dat ze “burgerbak,slopel,saai,roestbak,etc.etc.”zeggen.
                    vooral het type zafira maakt bij een hoop (jonge) gasten een hoop puberreacties los!!
                    MAAR NIKS IS ER DAN MOOIER DAN NA EEN BEZOEKJE AAN EEN SPOILER-WINKELTJE VOL MET PETJES,ZE DR ALLEMAAL VIERKANT UIT TE RIJDEN MET JE ZAFIRA OPC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                    (en kijken dat ze deden,naar m’n 2 kinderzitjes achterin) :P:P:P:P:P

                    #17622615
                    wim-v6
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      12 August 2005

                      origineel gepost door DEEF
                      het is wel zo dat als je zegt dat je opel rijdt,dat ze “burgerbak,slopel,saai,roestbak,etc.etc.”zeggen.
                      vooral het type zafira maakt bij een hoop (jonge) gasten een hoop puberreacties los!!
                      MAAR NIKS IS ER DAN MOOIER DAN NA EEN BEZOEKJE AAN EEN SPOILER-WINKELTJE VOL MET PETJES,ZE DR ALLEMAAL VIERKANT UIT TE RIJDEN MET JE ZAFIRA OPC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                      (en kijken dat ze deden,naar m’n 2 kinderzitjes achterin) :P:P:P:P:P

                      Dit ken ik, heb zelf een redelijk standaard Vectra welke riant gemotriseerd is..

                      daarmee kan je het menig petje goed zuur maken, zelfs zo een keer zo erg meegemaakt dat een figuur in een Seat Leon Cupra4 (2.8 VR6 24V (AUE motor voor de kenners) 204pk 4×4 1485kg), het dan maar probeerde om met bochten sneller te zijn, hij stond niet veel later in de berm.. gelukkig geen schade, jongen wel erg geschrokken, maar toch blij dat ik even uitgestapt was om hem bij te staan (niet meer als logisch).

                      hij heeft zijn menig bijgesteld over de ”burgerbakken van opel” in ieder geval.

                      hij meldde ook wel dat het mede kwam doordat hij niet af wou gaan bij zijn (VAG) vrienden, en eigenlijk door andere opgejut werd..

                      haha..

                      wel eerlijk in ieder geval.

                      Oja, had toen nog standaard Vectra-B Sport Edition velgen eronder.. dus nog burgerlijker als ie nu is. (+ 4x spatlappen uiteraard!!)

                      Willem

                      #17622616
                      croshok
                        Lid sinds:
                        23 April 2008

                        Ach ja… TOen de Vectra A uit kwam heeft mijn vader er een jaar op moeten wachten. De vraag was te hoog tov de productie.

                        Voor toen de tijd een hele moderne en mooi gelijnde auto. Corsa B…… Het was de eerste kleine auto die aanvoelde als een maatje groter. Niet voor niets een hele populaire auto, want hij zag er voor die tijd heel modern uit. En ik rijd er nu nog dagelijks in naar mijn werk en voor een auto van 10 jr met een gem verbruik van 1:16-17 lang niet gek.

                        Komt vw met een 1.4 met 1:11-12.

                        Tsja en oudere modellen zien er nu eenmaal ouder uit. Dat ie bij alle merken zo. En roest …… Tsja wij hebben een peug 106 ingeruild met een 1.1 230.000km en geen spatje roest te bekennen. uit 1991 kwam die geloof ik. alle merken hebben goede en slechte auto’s Opel ook, maar voorlopig rij ik prima. (al hebben we wel iets groters nodig………Zafira dan maar :hmmz

                        #17622617
                        jblfreak
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          30 June 2004

                          toevallig gister met de alfa van me maatje weg geweest

                          leuk ding maar niet mijn auto

                          en pas nog met een 20 jaar ouden kadett gsi v6 achter een porsche gezeten die niet blij was met mij :P

                          ouwe k*t kadett is t dan haha

                          ach ieder zijn ding he en ik ben er trots op

                          #17622618
                          wim-v6
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            12 August 2005

                            best leuk Porsches zieken, dan wel op de autobahn voor wimpie, want daar is de Vectra best vlot..

                            #17622619
                            Flowerpower
                              Lid sinds:
                              7 March 2010

                              ik rij nu in mijn 3de opel ;)
                              lekker goedkoop in onderhoud en goedkope onderdelen

                              ik ben alleen maar positief over opel

                            13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.