Wat is een vectra nog waard?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Wat is een vectra nog waard?

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244124
    Robke1
      Lid sinds:
      2 November 2010

      Hey,

      Ik zit er aan te denken om mijn vectra de deur uit te doen omdat ik tegenwoordig 4km van mijn huis werk.
      Het is een vectra CDTI (150pk) / automaat 6versn. / DPF / xenon / kleurenscherm / + winterbanden.

      Voor de rest is het een standaard model.

      Wat zou ik ervoor kunnen vragen?

      Groet,
      Robke

      #17958235
      r_kluft
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 June 2005

        Sowieso is het handig om te weten uit welk jaar hij komt, hoeveel kilometer hij heeft gelopen en of het een C1 of C2 is. Ook GTS of niet is handig om te weten.

        #17958236
        Robke1
          Lid sinds:
          2 November 2010

          Oeps 2005 C1 en 218.000 km

          #17958237
          teungts
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 July 2004

            een diesel kopen is duur maar een diesel verkopen krijg je er bijna niks voor. ik zou op marktplaats kijken. en ga vergelijken

            #17958238
            jraaf
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 January 2008

              SW 2004 zelfde specs met 235.000 op de klok

              Handel tussen de 2850 en 3250 afhankelijk van de staat.
              Particulier tussen de 45 en 5250 afhankelijk van de staat.

              Afschrijving is te verwaarlozen want ze zijn niet nieuw en het verschilt op jaarbasis dan maar een slordige 400 euro bij 10.000 KM per jaar.
              Vergelijk dan wel een benzine die max 11 km op 1 liter haalt

              Ik blijf lekker rijden, prestaties zijn prima en rijd 17 km op een liter.
              Safe driving Jurgen

              #17958239
              GTS2.2DTI
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 October 2006

                Ik heb net na de vakantie geprobeerd om mijn GTS 1.9CDTI met 150.000 uit 2005 ( C2 ) op klok te verkopen. Op het laatst aangeboden voor €7250.- maar niemand die er belang bij had. Ik denk wat Jraaf hierboven zegt reeel is. Max €5000,- maar eerder richting de €4500, – moet je aan denken.

                Handel bood voor die van mij €4500,- :shock:

                #17958240
                erosnl
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 December 2006

                  Check Zomoto.nl eens

                  Gr. Erik

                  #17958241
                  Famempeters
                    Lid sinds:
                    8 March 2008

                    een zoon van mijn vriend had een 19dcti cts van 2006 verleden jaar gekocht(mei) bij de dealer in Vaasen voor op 5€ na 12 duizend € met 140000km op de klok 6 bak en donkergrijs metalic .

                    hij overlijd op 35 jarige leeftijd (december verleden jaar )dus die diesel moest weg groot is en was de verbazing dat de werkelijke handelswaarde nog geen 5600€ was van dat jaartal en dit ook hebben gevangen dus het is niet zo dik met de prijsen .en zekers niet in deze tijd van het jaar . over 3 weken is zo,n ding een jaar ouder en in het voorjaar kijkt men er toch ff anders tegen aan . hier een verlies van dik 6000€ in 7 maanden .

                    Bert

                    #17958242
                    Smithy
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      20 August 2011

                      Damn, als’k die waardes hier zo lees… ik heb 4maand geleden nog 4000€ voor mn vectra B met 93K km gegeven, had’k ja al bijna een C voor…

                      #17958243
                      sw_reijnders
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        27 October 2005

                        de B blijft nog steeds een hele mooie auto hoor smithy!! :wub
                        daar is niks mis mee

                        #17958244
                        Smithy
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          20 August 2011

                          zeker dat !
                          een zalige wagen om mee te rijden, en lekker veel plaats in king:
                          maar bij het lezen van de marktwaardes hierboven kreeg’k zo even het gevoel dat ‘k teveel had betaald voor mn B…
                          En dan begon ik bij mezelf te denken dat mn Vec eigelijk elke eurocent meer dan waard is :wub

                          #17958245
                          baboe
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            13 August 2007

                            hoi de mijne gts diesel hep ik ingeruilt voor een nieuwe opel corsa diesel raakte hem ook niet kwijt in nog geen 2 jaar 20.000 voor betaaldt nu kreeg ik er 9500 voor tereug is niet anders had geen zin meer in gezeur met die kopers en bieders zonder geld .

                            EDIT: Voor het verkopen van auto’s is een ander topic aanwezig.

                            #17958246
                            Famempeters
                              Lid sinds:
                              8 March 2008

                              Ik heb een B1 Vectra station van 98 met 140.000km blok is net opgeknapt heb het zelf stuk getrokken . maar ik ben hier met deze auto erg gelukkig .

                              ruime wagen ,lage kosten verbruik nu met de opgeknapte motor 1 op 15 van het weekend naar de kerst markt ff dik 600 km en dat verbruik ???grootste goed is je hebt geen hoge afschrijving en er is alles heel veel en goedkoop te koop nieuw voor dit zeg maar massa product.

                              en de waarde staat nu op een vast punt hij is goed mooi en in orde 1250€ doet ie altijd dus waar maak ik me druk om .

                              ik wil ook wel een Insignaof dikke Audi maar 500 of meer per maand afschrijven ???????? ik denk het niet en ik kom ook overal waar die Insigna of Audi komt

                              bert

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.