wat is dit voor lampje??

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen wat is dit voor lampje??

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #17859843
    Henkieo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 February 2011

      @Hans wrote:

      “INSP” is inspectie

      Klopt. Geeft aan dat de olie vervangen dient te worden.
      Deze melding komt in je beeld na of 365 dagen of na 15000(*) km.

      (*)= deze km stand is in de auto geprogrammeerd en verschilt per motor/type auto

      #17859840
      Henkieo
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 February 2011

        @Jerk wrote:

        Ben je dan stoer?
        Mijn meisje is ook een paar dagen door blijven rijden
        Nu kreeg ik van de week de auto in mijn handjes en toen kwam ik er achter dat het oliepeil laag was (hij gaf op de bc er ook een melding over)
        Maar die netjes bijgevuld op de juiste waarde en nu is het lampje (tot nu toe) uit

        Maar ik zal doorgeven dat mijn meisje ook stoer is 8)

        Voor het zelfde geld is er wel iets ernstigs aan de hand en kun je wellicht wat slopen als je blijft doorrijden :???:
        Het was een grapje hoor …

        Je moest eens weten hoeveel mensen gewoon doorrijden met een brandend oliedruk lampje, en dan denken :hmmz zou dat betekenen dat ik moet tanken of zo ? Ik bedoel maar …

        #17859866
        astak9
          Lid sinds:
          27 July 2010

          Kan ook te maken met je EGR-klep….

          #17859867
          achterwerk
            Lid sinds:
            23 September 2013

            helaas ik ben wat laat dit heb ik gehad met mijn nieuw zafira van 2002 dat dat lampje branden naar 1 jaar het leek een storing in de labda die op de uitlaat zat viewtopic.php?f=84&t=146845&start=25#

            #17859868
            marijnl1988
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 January 2012

              Ik heb 2 jaar met een kapot lambda gereden
              Altans de verwarming was kapot
              Met apk keken ze een keer door de vingers
              Vorige maand nieuw ingedrukt lampje was naar 2 jaar een keer uit king:
              Ik wist van mijn foutcode kan zelf ook uitlezen en wist dat het geen kwaad kon
              Alleen moest wel even Wennen dat het lampje niet meer brande :jerry

              #17859869
              weezyf
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 August 2013

                Heb dit probleem ook gehad toendertijd was het de bobinebrug ook rond de 170 euro,-
                Nu 60.000 km verder weer het lampje aan en bijna dezelfde kwaaltjes als eerst af en toe haperen etc.
                Zelf ook uitgelezen en dan zegt ie: fuel trim sensor bank 1, ik rest deze dan paar dagen zonder lampje en dan gaat hij weer aan.
                Er valt best mee te rijden ook als het lampje aan is maar is irritant.
                Zou het weer de brug zijn?

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.