Wat is deze Opel Monza waard?

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Wat is deze Opel Monza waard?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209628
    NLviking
      Lid sinds:
      27 April 2009

      Als oldtimer liefhebber heb ik de Opel Monza gekregen van een vriend van mij. Ik ben geen Opel kenner en ik weet eigenlijk niet goed wat ik met de auto aan moet. Advies en info is welkom!

      Het is een metallic blauwe Opel Monza, ik geloof een luxe uitvoering met Opel sportvelgen, kuipstoelen en vast nog meer. Hij is bijna 20 jaar in zijn bezit geweest. Niet zo lang geleden is hij opnieuw gespoten en dat is goed gedaan. Verder zit er een gloednieuwe (2008) LPG installatie in die maarliefst 3500 euro heeft gekost. Sindsdien heeft de Opel nog geen 1000 Km gereden.

      Echter de motor heeft problemen en is gedemonteerd. De garage heeft geconstateerd dat de zuigers niet goed zijn dus de motor moet goed aangepakt worden.

      Kan iemand mij zeggen wat de Opel waard is, als hij gerepareerd is, en in de staat zoals hij nu is?

      #17479397
      eddepet007
        Lid sinds:
        11 February 2005

        mja altyd moeilijk zeggen ,maar wat heeft hij er in gods naam voor lpg in zitten dan ?

        #17479398
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          origineel gepost door NLvikingKan iemand mij zeggen wat de Opel waard is, als hij gerepareerd is, en in de staat zoals hij nu is?

          Tja, beter laat reageren dan nooit, zullen we dan maar zeggen :thumbup

          Heb jij er foto’s van, van de zijkanten en onder de motorkap.
          Tis nu al ruim een maand geleden, dat jij antwoord krijgt, maar dat zou kunnen zijn,
          omdat je de topic niet op de juiste plek heb geplaatst :hmmz

          Misschien dat je ooit nog in dit Forum in ‘beeld’ komt met die Monza van je.
          we wachten gerust af op de evt foto’s, opdat we dan allen
          een beter beeld van je Opel Monza krijgen.:kewlpics

          ps: heb je al een email gestuurd, dat scheelt ons hopelijk een lange wachttijd
          we zijn nu met ons allen zo nieuwsgierig, ahum, en ik voorop :D

          grtz Ron

          #17479399
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Deze topic kan gesloten worden :sleeping

            Ik heb een bericht ontvangen met de mededeling dat deze Monza verkocht is. :o

            Dat scheelt weer een maandje wachten :D

            Succes gewenst aan de originele poster met zijn andere projecten. :thumbup

            Grtz Ron

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.