Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › wat heb je vandaag gedaan aan je Corsa ?
- Dit onderwerp bevat 4,373 reacties, 404 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 20 maart 2019om 12:01 door chieltjuh.
-
AuteurBerichten
-
15 oktober 2011 om 20:25 #17607380
ff me corsa c twinport op de brug gehad, kom ik erachter dat de waterpomp lekt:S maar goed us wel weer op te lossen..!
Iemand nog een waterpomp liggen toevallig?
15 oktober 2011 om 20:29 #17607381@robbiebos wrote:
ff me corsa c twinport op de brug gehad, kom ik erachter dat de waterpomp lekt:S maar goed us wel weer op te lossen..!
Iemand nog een waterpomp liggen toevallig?
ennuh welkom he :wtf
15 oktober 2011 om 20:39 #17607382Jah bedankt…! Fijn dat ik me mag aansluiten :D
15 oktober 2011 om 20:58 #17607383Excuus, ik zal ff over nieuw beginnen;)
Sinds 2 maanden de trotse eigenaar van een opel corsa C 1.2 16v twinport
Bouwjaar 2004. Het leek mij een goed idee om mij aan te sluiten bij het forum
Om te contacten met de mensen die de zelfde hobby hebben :DGr Robbie
15 oktober 2011 om 21:45 #17607384welkom robbie ;)
maar waterpompen altijd NIEUW kopen!!!!!
die wil je niet gebruikt hebben, geloof mij.dus dan wordt het naar de VOD gaan of naar brezan ofzo.
16 oktober 2011 om 08:30 #17607385@sw_reijnders wrote:
welkom robbie ;)
maar waterpompen altijd NIEUW kopen!!!!!
die wil je niet gebruikt hebben, geloof mij.dus dan wordt het naar de VOD gaan of naar brezan ofzo.
helemaal mee eens :)
16 oktober 2011 om 11:22 #17607386Oké bedankt, heb al ff het internet afgespeurd, en zag dat ze tussen de 100 en 150 eurotjes kosten, dan komt het helemaal goed… :D
Ohoh Jah ik heb een easytronic en als ik me waggie op zijn staart trap dan heb ik het idee dat de koppeling slipt bij het koppelen van de bak :S…
Ik denk zelf dat de bak opnieuw ingeleerd moet worden dmv tech 2?
Iemand een idee of ik het het bij het rechte eind heb?Gr Robbie
20 oktober 2011 om 10:55 #17607391Nieuwe radio met usb(Pioneer) en tigra paravent geplaatst.
Alsook led verlichting aan asbak.20 oktober 2011 om 11:05 #17607392Tigra paravent? Was da? Paravaan?
Zo ja, zou je dan eens een foto kunnen maken?
20 oktober 2011 om 18:32 #17607395Paravaan terug gedemonteerd en Insignia sproeiers in verwerkt.
Foto”s komen zaterdag.
Paravaan word in de winter dicht gewerkt en in kleur van de wagen gezet.20 oktober 2011 om 18:46 #17607341@robbiebos wrote:
Oké bedankt, heb al ff het internet afgespeurd, en zag dat ze tussen de 100 en 150 eurotjes kosten, dan komt het helemaal goed… :D
Ohoh Jah ik heb een easytronic en als ik me waggie op zijn staart trap dan heb ik het idee dat de koppeling slipt bij het koppelen van de bak :S…
Ik denk zelf dat de bak opnieuw ingeleerd moet worden dmv tech 2?
Iemand een idee of ik het het bij het rechte eind heb?Gr Robbie
op zijn staart trap¿¿¿
kom op joh..het is een twaalfhonderdje…is geen trapbak :vertag
Verders vandaag winterbandjes eronder gedaan
20 oktober 2011 om 20:27 #17607396De ruitenwissers vervangen.
En begonnen met het onderhoud bij te houden in een schrift.Mvg Patrick
21 oktober 2011 om 16:02 #17607397Gewassen+ velgjes opgespoten na de winter knap ik de velgjes volledig op :)
21 oktober 2011 om 18:59 #17607398AnoniemLid sinds:
1 January 1970Gewacht.. en nog meer gewacht.. hoop dat hij volgende week komt.
21 oktober 2011 om 21:04 #17607399Paravaan terug gedemonteerd en Insignia sproeiers in verwerkt.
Foto”s komen zaterdag.
Paravaan word in de winter dicht gewerkt en in kleur van de wagen gezet.Ben benieuwd!
21 oktober 2011 om 22:20 #17607400Golfje IV gepest met de Combo, Zeer verbaasde blikken, maar dat mag ook wel, een gare Combo, tegenwoordig met 1 witte achterdeur (de Combo is blauw), en Xenon in Lens lampen, origineel opel LM 15inch eronder, en een hoop herrie en lekker inloopt op je golf is ook Raarrr!!
wel leuk, hun helemaal afremmen om te kijken of hun vermoeden echt waar was haha…
willem
22 oktober 2011 om 06:02 #17607401@wim-v6 wrote:
Golfje IV gepest met de Combo, Zeer verbaasde blikken, maar dat mag ook wel, een gare Combo, tegenwoordig met 1 witte achterdeur (de Combo is blauw), en Xenon in Lens lampen, origineel opel LM 15inch eronder, en een hoop herrie en lekker inloopt op je golf is ook Raarrr!!
wel leuk, hun helemaal afremmen om te kijken of hun vermoeden echt waar was haha…
willem
hoezo hun helemaal afremmen om te kijken of hun vermoeden echt waar was?
komen er turbovlammen uit je demper dan?22 oktober 2011 om 17:31 #17607403de diesel heeft vandaag hard mogen werken met een kar ijzer erchter van een 500kg daarna is i weer verwend met een wekelijkse wasbeurt
22 oktober 2011 om 19:39 #17607404Pook afgesteld, koppeling(kabel) gangbaar gemaakt en een kwart liter olie verstookt :swear
23 oktober 2011 om 09:21 #17607405@waltwalt500 wrote:
@wim-v6 wrote:
Golfje IV gepest met de Combo, Zeer verbaasde blikken, maar dat mag ook wel, een gare Combo, tegenwoordig met 1 witte achterdeur (de Combo is blauw), en Xenon in Lens lampen, origineel opel LM 15inch eronder, en een hoop herrie en lekker inloopt op je golf is ook Raarrr!!
willem
hoezo hun helemaal afremmen om te kijken of hun vermoeden echt waar was?
komen er turbovlammen uit je demper dan?(Je bent toch wel een beetje een bijdehand af en toe, met je opmerkingen.)
zal eens omschirjven waar ik op doel, misschien begrijp je het dan…
Nope, Je verwacht niet dat een gare 98er Combo zo RAP is als de mijne, en daarom gingen even kijken wat voor auto het Exact was. zo van HUH haha…
> De combo kort omschreven:
– Roest Dakspoiler (kwaal)
– Lak verweerd, met tekst die er ooit op heeft gestaan goed zichtbaar (Point-S Reifen Franzke (bandenboer uit duitsland)
– 1x witte achterdeur
– uitlaat afgezaagd en komt voor het linker achterwiel onder de auto vandaan
– angel eyes (ABM) met Xenon erin
– Doorgekoppelde achterverlichting (4x acherlicht 5x remlicht)
– Zwaailamp op dak
– 2x dakknippers
– 15ich Astra-F2 GSi velgen eronder
– Astra-GSi remmen op de vooras
– getunde 1.6 16V onder de motorkap (incl korte bak van de corsa-GSi)=========================================================================================
> Turbovlammen wat zijn dat??? nog nooit van gehoort, alleen terugslag vlammen, en verranden van onverbrandde benzine resten in de uitlaat (zie je vaak bij Rally auto’s) dat kan bij zowel Turbo als NA motoren…
daar had ik dan weer last van bij mijn Ongeblazen Corsa-A GSi welke geheel origineel was (zonder kat uitvoering zonder eindddemper).
Willem
23 oktober 2011 om 11:07 #17607407weet je Wim wat het is…ik vind het zo’n zielig rivaliserend gedoe he …golf versus opel…doe gewoon normaal..het zijn beide budgetmerken,allebei duits,en allebei hebben ze wielen en een motor.
Wat de fuck maakt het uit welke harder gaat????
of dat de ene mooiere wheelies kan maken dan de andere..pff..altijd dat gedoe opel vs Volkswagen :sleepinggegroet.
O ja..ik bijdehand? klopt..als er om gevragen word kan ik dat idd zijn ja.
Btw vandaag getankt…..verder niks!
Bastiaan
23 oktober 2011 om 11:17 #17607408had mij niet uitgemaakt wat voor merk het was Bastiaan..
had het een andere Opel geweest had ik dat ook hier neer gezet.
Dit keer was het toevallig een Set Velgen met een beetje golf er omheen…
vond die verbaasde blikken wel leuk, daar ging het mij meer om…
===============================================================================================
Je reactie was wel een klein beetje heel erg overdreven Bastiaan, en dat vraagt om uitleg…
Ik vind het op zich leuk om dingen die ik niet dagelijks mee maak hier neer te zetten, en dat doe ik gewoon, en als iemand het nodig acht om te laten weten dat ie het maar onzin vind of dat ik verkeerd bezig ben, mag ie het gewoon zeggen, je kan dan wel een gepaste tegen reactie verwachten, ik zal niet komen met stomme antwoorden van ”komen er dan Turbo vlammen uit de uitlaat” en dit puur omdat het bericht niet goed begrepen word…..
Ik doel daarmee op, dat ik ook al zat met corsa’s GSi aan het spelen ben geweest met de Combo, zo ook met dieversen andere merken en type auto’s, de meeste durven je niet aan te kijken als ze het onderspit delven tov een Opel Combo van 1998, deze heren namen de moeite even te kijken naar de auto ivm interesse.
Juist een positief iets.
Ik kan je melden, ik heb vaker positieve ervaringen met volswagen rijders dan met bestuurders van bijvoorbeeld Honda Civic’s als Renault clio’s, dat zijn meestal de heren die zich onverslaanbaar achten, en dan raar gaan doen….
Ik heb ook al eens gehad dat ik na een peugeotje 106 GTi zoek gereden te hebben op de snelweg met een Geheel originele standaard Astra Station van 1993 en daarna weer in Relax modus verder aan het rijden was, de heren het nodig vonden om mij voor bij te gaan en Vol op hun ankers te gaan hangen, omdat ze t niet konden hebben…
Zo heb ik ook al meermaals duimpjes gehad van Porsche rijders als ik het hun moeilijk maakte met de Vectra-V6 op de autobahn.
Ik heb niks tegen Volkswagen, zeker daar ik er zelf een aantal in de onderhoud heb lopen.
Willem
23 oktober 2011 om 11:44 #17607409ik heb er vandaag niets aan gedaan wel voor gedaan ik heb online een afspraak gemaakt voor de opeltestdag bij de opel hier in utrecht overvecht :thumb
23 oktober 2011 om 13:19 #17607410Ach, op de teststrip de Corsa GSI maar eens flink de sporen gegeven! Mweep, mweep, stuiter de stuiter en live life te the max loopt dat ding daar 130km/u. Aangezien ik ook nog materiaal van VW heb staan (golf TDI, 6 bakkie en 173,6pk op de testbank) het zelfde ritje nog maar eens gedaan. Ding loopt heel relaxt op datzelfde stukkie 160km/u. Van de andere kant golf v.s. blauwe corsa a 2.0 (geen idee wat er precies onder de kap ligt) hou ik bij verre niet bij….
o.t. bezig om een vastzittende olieschraapveer te lossen bij de corsa.
25 oktober 2011 om 17:08 #17607412deurpanelen gedemonteerd en de bekleding met veel moeite eraf gehaald. morgen komt de nieuwe bekleding ( zwart skai )
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.