Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › wat heb je vandaag gedaan aan je Corsa ?
- Dit onderwerp bevat 4,373 reacties, 404 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 20 maart 2019om 12:01 door chieltjuh.
-
AuteurBerichten
-
21 juni 2010 om 11:22 #1760647821 juni 2010 om 16:00 #17606479
origineel gepost door dabok
No offence? Reageer dan niet zo.Aangezien ik ook een 2e B had met een C20XE en die ook bij de garage is “gemaakt” waar mijn in beslag genomen B onder handen is genomen, hebben ze iets met mijn bougie’s gedaan waardoor er een stukje is afgebroken ( ?? ) en dat is net tussen mijn zuiger gekomen..
Dat krijg je als je andere mensen hun ellende koopt, je kan verder wel raden wat het resultaat is, WIM.
Ik koop geen auto om er naderhand een hoop geld in te steken en hem vervolgens zelf te gaan vernaggelen, jij hebt namelijk nog nooit iets voor mij hoeven te maken o.i.d. , dus laat dat commentaar dan s.v.p. voor je :mad:.
origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door AkUzA_TetSuo
Blok kapot gereden, ik kap ermee.:wtf:wtf:wtfZit jou schijnbaar echt niet mee:wtf
Watskebeurt???
Altijd lastig, he..
maar ik heb altijd een Vreemd idee bij mensen die al zo’n heel verhaal hebben en dan een blok aan puin draaien…
Verder no offence hoor..
maar weet een hoop gasten die nog wel eens een blokkie aan puin draaien, en dat ligt dan altijd aan hun rijstijl..
kan ik het weer opknappen…..
Willem
:wtf
dus de garage heeft, expres, je bougie gesaboteerd?
en expres, een las rond je chassisnummer gelegd?volgens mij doe je gewoon iets goed fout.
21 juni 2010 om 18:39 #17606480Jongen, ik weet met mijn ervaring, heel goed dat er wel eens een vonkje door massa verlies in het kathode deel van de bougie, in de zuiger kan vallen en daar flink aan de gang kan gaan… :thumbdown
21 juni 2010 om 20:21 #17606481Plastic bijgewerkt met lijnzaadolie :)
21 juni 2010 om 20:38 #17606482Ik snap niet dat jullie zulke reactie’s geven, als niemand het verhaal weet wat er er om heen heeft afgespeeld.
Als jullie in mijn schoenen stonden, hadden jullie wel andere praat.
Honza, dat weet ik ook, maar er is gewoon geklooit aan beide wagens en dat weet ik zeker, bougie’s zijn nog geen 1000 km oud..
En Mayhem, wat doe ik volgens jou dan fout, dat ik Opel rij of dat ik gewoon een kutleven heb, vertel het me dan a.u.b. want dat vraag ik mezelf ook het laatste half jaar af namelijk, want schijnbaar weet je het toch wel beter.. ?
22 juni 2010 om 17:24 #17606483vandaag ff me achterbank eruit gevist, heb ook tijdelijk ff geen woofer erin staan nu,
plaatje bij het praatje:Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
volgende stappen:
reservewiel bak weghalen en recht dicht lassen,
zijpanelen naast “bank” en op deuren opnieuw bekleden en de plastic onderdelen spuiten in het rood.
en kuipstoeltjes :Dcorsageak
23 juni 2010 om 18:52 #17606484WTF is hier aan de hand.. :jerry:jerry -offtopic-offtopic
ik gaat de corsa zo is ff wakker maken voor een ritje..king:
oke oke ik ga ff knallen met de corsa.. :vertagaltijd leuk :P:P
24 juni 2010 om 18:18 #17606485Vanavond gewassen (met hoge vermoeidheid :() maar was wel hard nodig…
24 juni 2010 om 19:26 #17606486origineel gepost door dabok
No offence? Reageer dan niet zo.Aangezien ik ook een 2e B had met een C20XE en die ook bij de garage is “gemaakt” waar mijn in beslag genomen B onder handen is genomen, hebben ze iets met mijn bougie’s gedaan waardoor er een stukje is afgebroken ( ?? ) en dat is net tussen mijn zuiger gekomen..
Dat krijg je als je andere mensen hun ellende koopt, je kan verder wel raden wat het resultaat is, WIM.
Ik koop geen auto om er naderhand een hoop geld in te steken en hem vervolgens zelf te gaan vernaggelen, jij hebt namelijk nog nooit iets voor mij hoeven te maken o.i.d. , dus laat dat commentaar dan s.v.p. voor je :mad:.
origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door AkUzA_TetSuo
Blok kapot gereden, ik kap ermee.:wtf:wtf:wtfZit jou schijnbaar echt niet mee:wtf
Watskebeurt???
Altijd lastig, he..
maar ik heb altijd een Vreemd idee bij mensen die al zo’n heel verhaal hebben en dan een blok aan puin draaien…
Verder no offence hoor..
maar weet een hoop gasten die nog wel eens een blokkie aan puin draaien, en dat ligt dan altijd aan hun rijstijl..
kan ik het weer opknappen…..
Willem
Ik weet ook niet het fijne ervan, ik heb het opzich niet persoonlijk op jouw gevat.
maar heb wel een vaker klussen gedaan voor personen die dus door mij hun auto lieten repareren,,
binnen afzienbare tijd weer met motorschade aan mijn deur, naar mij stonden te wijzen met hun vingertje..
ik meld altijd dat ik Geen garantie kan geven op schade door rijstijl
ik ben zelf de moeilijkste niet, ik ben eerlijk..
als ik een fout gemaakt heb zal ik het oplossen.
maar komen bij mij wijzen dat ik het niet goed gemaakt zou hebben.
dan zeg ik op mijn beurt, dat ik het na ga kijken.
liefst met hun erbij..
dat ik alles kan uitleggen hoe het zit.
en dan gaan ze meestal met een rooie kop de deur uit, omdat in de meeste gevallen wel kan ontdekken dat het anders zit, en daarbij ook mijn uitleg kan geven..
en ja, tis techniek, er kan een productie fout zitten in een bougie, en een garage kan perongeluk de verkeerde bougies plaatsen..
dat moeten ze dan ook erkennen (mijn mening)
ik plaats altijd voorgeschreven onderdelen, tenzij op aanwijzen van de klant andere onderdelen.
k heb tot nu toe nog geen problemen hiermee gehad.
en wel ik heb hier ook slopers gehad, welke ik lekker heb afgeragd, ik kan je melden, dat je zelfs een GOEDE motor in een paar dagen kapot kan rijden, ondanks er goede en voldoede olie inzit, en alles verder in orde is….
en dat gebeurt dan ook… en dan proberen een ander de schuld te geven..
het gebeurt.
Mijn reactie is niet kwaad bedoeld, ik weet niet hoe iemand om gaat met zijn spullen hoe goed ik die persoon ook ken verder, hij kan netjes de straat uitrijden hier en dan VOL op het gas gaan als ie de hoek om is, hij kan ook gewoon netjes warm rijden, en keurig zuinig zijn op de spullen…
en ja, een C20XE moet je op zijn kloten kunnen geven, tuurlijk geen probleem, vinden ze heerlijk, maar wel als de olie warm is..
en dat is niet als de koelvloeistof temp meter de 80 heeft bereikt, maar 10 minuten na het bereiken van die 80 graden..
daar gaan er ook een hoop de fout mee in…
Ik hoop voor je dat dit dan ook goed opgelost gaat worden, en dat je dan weer plezier kan beleven aan je auto, net als ieder ander..
Willem
24 juni 2010 om 20:18 #17606487vandaag me voorbumper gemonteerd weer en een beugeltje gemaakt voor de achterbumper vast te houden.en uiteraard de auto gepoets.en nu op naar de meeting in meerhout. Belgie here we come:jerry:jerry
25 juni 2010 om 08:48 #17606488Vandaag de 3 resterende nieuwe spatbord randjes monteren, vloeistof check, rammeltjes verhelpen en auto wassen voor de Meet in Meerhout.
Ga denkelijk alleen Zondag ff, de ZuidOostelijke Opel-Team O.T.Z.O. is als ‘t goed is nu onderweg.
Hopelijk zullen er meerdere mede forum-leden zijn om te begroeten en of kennis te maken.
@bluethunder: Hou ‘m wel heel, die bumpert:jerry25 juni 2010 om 20:38 #17606489Gister van Freek motorfietscarburateurs gekocht die op m’n E12GV blokkie moeten komen.. Hoop dat ik straks om kan gaan met het gigantische vermogen wat het ding gaat krijgen! :jerry Laat die twee liters maar komen! :P
26 juni 2010 om 13:12 #1760649026 juni 2010 om 17:34 #17606491Auto wéér gewassen, zat van voren onder de vliegjes:P
Was gister avond ff op en neer van Kerkrade naar Rotterdam, Zuidplein gereden.
:sweardie rotterdamse ringweg is toch ‘n aanslag op m’n schroefset geweest.
Daar zitten richels en kraters tussen dat ik en m’n vriendin bijna uit de auto stuiterden.
En dat ook nog bij legale snelheden, had ik nu maar dat schroefsetje eerder kado gekregen, had mij veel euro’s kunnen schelen.
Als ik nou boven 130km uit kom, ben ik bang voor schade aan m’n auto.
Met m’n originele GSI setup kon ik chill scheuren, nu kan ik Cool cruisen:jerryPs. Maar soms als ik er alleen inzit…………………..:angel
27 juni 2010 om 11:35 #17606492Via de verzekering geregeld dat me auto word gepolijst vanwege een stel voetballende kinderen…
Zie hier een aantal foto’s
Gelukkig word dit netjes opgelost.
27 juni 2010 om 13:49 #17606493jup een bal kan een mooie krassen achterlaten.
Willem
27 juni 2010 om 15:50 #17606494Gisteren ff een klein rondje lopen knallen en daarna lekker voor de vakantie achter slot en grendel gezet!
28 juni 2010 om 21:43 #17606495Vanavond ff aan de slag geweest (overdag veel te warm) en heb chrome sierstrips geplakt, wat extra interieurverlichting en kofferbak verlichting geplaatst. Ook me koplampen beter afgesteld, stelmotortje gefixt.. :)
28 juni 2010 om 21:56 #17606496Heb op me motorkap ook een dikke voetbal kras door kutkinderen :swear
28 juni 2010 om 22:16 #17606497Elk WK heb ze voordeel en ze nadeel…. /cruijff modus af!
29 juni 2010 om 06:13 #17606498beesies op mijn achteruitkijkspiegel gezet :P
29 juni 2010 om 13:20 #17606499bougiekabels vervangen,blok stootte als een gek , en nu rijd ie weer als nieuw!
29 juni 2010 om 14:00 #17606500Voetballen kunnen idd hele lelijke krassen achter laten jah :argue
@ DarkNL08: Kijk het zit dus zo, als de laatste man, van z’n eigen team, als eerste het veld op komt, en ze spelen uit in z’n eigen stadion, dan heb je er eigenlijk heel weinig aan.. :P cruijff modus uit :D
29 juni 2010 om 21:27 #17606501Van dit
Naar dit
Binnenkort de rest ook maar eens zo doen.. ziet er netjes uit toch ?
Ik mag me auto mooi laten polijsten van de verzekering, maja blijft vervelend….
1 juli 2010 om 13:03 #17606502orginele spiegels gemonteerd M3 spiegels was 1 glaasje kapot
en me 1 arm wisser eraf voor 2 orginele
binnenkort tekoop (onderdelen) :thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.