Wat een rot dealer heb ik!!!!

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Wat een rot dealer heb ik!!!!

  • Dit onderwerp is leeg.
18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208010
    Opel_Bjorn
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 May 2008

      Wat ik daarnet heb meegemaakt kan ik nog steeds niet geloven. Ik had namelijk men auto vandaag binnen gedaan ivm een irritante rammel in het dashboard. De dealer (Opel Willemoons in Veerle-Laakdal) deze zou het probleem verhelpen. Ging ik net men auto afhalen, zag ik dat er deuk in men rechter spatbord zat :fy1. Het is geen grote maar je ziet en voelt ze er wel inzitten. Ik dus weer naar binnen om te melden dat ik hier niet tevreden mee was. De receptioniste stuurde een mekanieker mee naar buiten om de schade te bekijken. De mekanieker zei dat er idd een deuk in de wagen zat maar dat dot kwam door een slechte herstelling van een vorige aanrijding en dat hierdoor ook de rammel in het dashboard was ontstaan. Het felste van al is dat ik nog nooit een aanrijding heb gehad met men wagen! Ik dus weer naar binnen om te zeggen dat ik hier niet mee akkoord ging. Hierop kwam de receptioniste eens een kijkje naar men wagen. Die zo al direct van dat ze niks aan de wagen zag en dat het waarschijnlijk wel niks zou zijn. Ik was ondertussen al ferm op men tenen getrapt omdat ze er moeilijk over begonnen doen. Ik dan maar naar de baas van de zaak gegaan en komen zeggen dat hij naar men wagen moest komen kijken. Deze kwam dan ook eens kijken en hij zag dat er idd een deukje in het spatbord zit. Begint deze ineens tegen mij. “Als alle mensen zo moeilijk moesten doen ja dan kunnen we niks meer doen hé, ge ziet het maar amper”. maar ik zei van dat ik een auto zonder deuk heb binnen gebracht en ik ook een auto zonder deuk terug wilde hebben. De dealer zei hierop “Ge zijt nen dikken overdrijver, ik ben mensen zoals jij liever kwijt dan rijk”! en hierop liep hij vrolijk terug naar binnen zonder mij nog aan te kijken :fy1. Nu was ik hellemaal op men tenen getrapt waardoor ik serieus uit men kramp ben geschoten. Ik wouw daarom dat er politie ter plaatsen zou komen. hierop leek de dealer zich toch te bedenken en hij heeft hij naar een carrosserie gebeld die nu men wagen woensdag komen uitdeuken zonder spuiten. Ze gaan daarna men kop in die garage daar nier meer zien (of juist wel om lekker te kunnen gaan muggenziften) Wie dus een nieuwe Opel wil kopen doe dit niet bij Garage Willemoons want ze zijn vriendelijk bij de verkoop maar als er iets aan je wagen is kan je gewoon oprotten :fy1

      #17448110
      johani500driver
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 November 2007

        zo,bij jij ff slecht behandeld zeg,terwijl,lijkt mij het gewoon verzekerings werk voor hun is

        #17448111
        Opel_Bjorn
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 May 2008

          Ben aan het twijfelen of ik klacht zou gaan indienen bij de klantenservice van opel, maar volgens mij haalt dat niet veel uit

          #17448112
          IceFreak
            Lid sinds:
            2 January 2007

            Is altijd te proberen lijkt me. Als je zo behandeld wordt, moet er gewoon wat aan gedaan worden. Zulke dealers kosten Opel gewoon klanten en imago…:argue

            #17448113
            sebastiaankadettcabriogsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 November 2005

              origineel gepost door johani500driver
              zo,bij jij ff slecht behandeld zeg,terwijl,lijkt mij het gewoon verzekerings werk voor hun is

              ja een beetje dealer heeft een bedrijfs schade verzekeirng.

              #17448114
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                Dit is inderdaad een slechte service, dan nog zeggen dat de rammel door een eerdere aanrijding is gekomen, die je nooit gehad hebt.

                Willem

                #17448115
                Snarf
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 September 2004

                  bij en vriend van mij ook zoiets gebeurt
                  brengt zijn assi g even voor de apk
                  haalt ie hem weer op ?? gvd nieuwe onderlip aan gort gereden
                  zegt de monteur ja dat was al zo ja doei zit er net 2 weken op en hééé wat doet die verf dan daar op de oprijplaat
                  dat is spies mijn kleur
                  helaas voor de monteur was dit allemaal gezien door een stage loper { bekende van ons , die zij ook al hij vloog gewoon bij de brug op }
                  ook daar is een partij moeilijk gedaan , maar schade is wel hersteld …..

                  dit betreft opel leeuwarden

                  #17448116
                  J-Omega
                    Lid sinds:
                    23 January 2008

                    Zoiets verwacht je toch niet bij een officiele dealer :thumbdown

                    Echt heel slecht. Groot gelijk dat je het er niet bij hebt laten zitten. Hopelijk wordt het netjes hersteld.. dat je niet straks nog meer gedonder daarover krijgt.

                    #17448117
                    imported_Gsifreak
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 June 2004

                      ja kwik fit hier in groningen aan de Boterdiep, is ook niet zo’n heldere licht..

                      deed al moeite om me auto even te gaan uitlijnen,

                      komt die met een smoes van ja wil niet, ik zo ow waarom niet.. ja hij is verlaagd:fy1 duh…: daarom kom ik toch:argue:jerry

                      #17448118
                      opelkadetje
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        6 December 2004

                        gewoon klacht in dienen desnoods bij consumenten dinges…

                        opel leeuwarden heb k ook weinig goede woorden voor over:(

                        #17448119
                        Opel_Bjorn
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          4 May 2008

                          Gisteren is de deuk ern weer netjes uitgelepeld maar de dealer heeft zijn kop niet durven te laten komen zien en misschien maar best ook!

                          #17448120
                          lepo
                            Lid sinds:
                            10 October 2004

                            Tja ongelukjes kunnen gebeuren natuurlijk.
                            Ik heb zelf een jaartje of 4 bij een opeldeeler gewerkt.
                            En sávonds werden alle auto’s de werkplaats ingereden.
                            In stap in een astra van een klant om deze de werkplaats in te rijden.
                            Stap in,he een automaat oke,start de auto zet um in de drive astra rolt naar voren zonder gas te geven.
                            In de werkplaats,aan gekomen trap ik op de rem.
                            Altans dat dacht ik,bleek dat het gaspendaal en de rem omgedraaid zitten in plaats van te remmen,gaf ik vol gas.
                            Ik schrok me de pleuris. snapte er nx van .
                            Gelukkig,snel de handrem met een rot gang aangetrokken.
                            En nog steeds met m’n poot op het gas waarvan ik dacht dat het de rem was.
                            Contact uit gezet,het zweet op m’n voorhoofd.
                            Gelukkig nx geraakt,maar ik had zo de hele werkplaats plat gereden als ik die handrem niet erop gegooid had.
                            Bleek het een astra te zijn voor een invalide man.
                            Mijn collega,lachen die had het zien gebeuren.
                            Maar ik had een hartverzakking natuurlijk.

                            #17448121
                            discoveropel
                              Lid sinds:
                              2 April 2009

                              ze moeten dat uit deuken ga je klagen bij de baas:vertag

                              #17448122
                              kaneelschep
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                30 November 2004

                                Nooit meer heen gaan natuurlijk en sowieso een klacht indienen bij Opel!

                                #17448123
                                arjontje
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  31 March 2006

                                  @kaneelschep wrote:

                                  Nooit meer heen gaan natuurlijk en sowieso een klacht indienen bij Opel!

                                  Zo even het archief in gedoken :jerry

                                  #17448124
                                  Fearless
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    9 January 2005

                                    Lastig altijd, bewijs maar eens dat een ander het gedaan heeft.
                                    Voor het zelfde geld zat de deuk er al in voordat je bij de dealer kwam, je loopt natuurlijk ook niet elke keer als je wegggaat heel je auto na op deukjes…

                                    Je wil niet weten hoevaak dit voorkomt, vooral bij grotere bedrijven. Mensen komen soms zomaar aan met deuken en krassen die ze er zelf in gereden hebben, of door toedoen van een ander. Kunnen ze bij de garage toch niets mee.

                                    Normaal gesproken worden schades door toedoen van een monteur gewoon netjes hersteld en is er niets aan de hand.
                                    Moet die monteur wel eerlijk zn foutjes toe kunnen geven natuurlijk.

                                    #17448125
                                    jeroenk
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      6 February 2012

                                      Topic van 4 jaar terug :jerry

                                      #17448126
                                      midnight black
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        14 December 2011

                                        @jeroenk wrote:

                                        Topic van 4 jaar terug :jerry

                                        Maar nog altijd een actueel probleem!

                                      18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
                                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.