WallyWally – Even voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik WallyWally – Even voorstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206719
    WallyWally
      Lid sinds:
      21 February 2008

      Hoi allemaal, ik kreeg een tip om mij even voor te stellen. Ben nog niet zo lang lid, dus moet even zoeken hoe zo’n forum werkt.

      Ik heb recent een tweedehands zwarte, 1.8i benz., Zafira aangeschaft. De auto komt oorspronkelijk uit Duitsland en is deze week ingeburgerd ;-).

      Vind het in iedergeval een zere mooie auto. Zeer ruim en praktisch. Deze maand ga ik mij een beetj ebezig houden met het op ‘pimpen’ van de auto. Als het ware de auto ‘eigen maken’

      Ik heb namelijk gekozen voor een andere baan en mijn huidige lease auto (Skoda Octavia) gaat niet mee. Dus heb ik zelf maar een auto gekocht. Ik moet alleen wel wennen want de 2 jaar jonge Skoda is afgeladen met opties en dan is het wel een groot verschil met een Zafira uit 1999.

      Ik heb gelijk een vraagje aan een ieder die er iets vanaf weet:
      Het gaat om Xenon. Ik ben bezig met het monteren van ene setje en eigenlijk zit het geheel er al in. Helaas gebeurd er weinig.

      Ik kan niet achterhalen of de Zafira nu wel of geen verlichtingscomputer heeft, want dat zou betekenen dat ik een extra storingskabel nodig zou hebben. Die moet dan ‘ergens’ op aangesloten worden, maar ik heb geen idee waar!

      Weet iemand of de Zafira zo’n verlichtingscomputer heeft?

      Alvast bedankt!
      (Zal binnenkort een foto plaatsten van de Zafira)

      Mvgr,
      Ingmar Waller

      #17394060
      RonaldH
        Lid sinds:
        30 June 2004

        welkom:thumbup

        alle info die je zoekt vind je ongetwijfeld in het Zafira deel.

        succes !

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Het onderwerp ‘WallyWally – Even voorstellen’ is gesloten voor nieuwe reacties.