Beste Opelfans,
Ik rijd met een Opel Insignia 2.0 Cdti 136 Pk rond van het jaar 2009 met 58.000 km op de teller
Ik heb 2 maand geleden mijn wagen binnen gestoken op onderhoud filters laten vervangen olie laten vervangen dergelijke dingen laten controleren.
2 tal weken geleden heb ik mijn wagen nogmaals binnen gestoken om distributie riem spanrol en waterpomp te laten vervangen omdat er speling zat op de spanrol en dat was bij koude motor een irritant lawaai dit is alles opgelost.
Maar vandaag reed ik met mijn wagen huiswaarts en plots kwam er op mijn dashboard verschijnen ‘Voertuig Service Dringen Nodig’ vermogen werd minder ben dan gestopt aan de kant van de baan en motorkap open gedaan en even gekeken maar zag niet direct iets opvallend, Heb de wagen twee maal herstart en na de tweede keer starten was het waarschuwingslampje verdwenen ben dan vertrokken terug naar huis maar ongeveer vijf kilometer verder kwam het waarschuwingslampje terug tevoorschijn?
Iemand toevallig hier ervaring mee of dat hetzelfde probleem al eens gehad heeft?
Ik hoor het graag!
Mvg Nigel!